Ooh, eentje ook echt op 45RPMquote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef Gretzl het volgende:
De stem van Mark Hollis blijft toch wel een van de mooisten uit de muziekgeschiedenis imo
[ afbeelding ]
THE COLOUR OF SPRINGquote:Op zondag 27 december 2020 03:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde bands in deze lijst. Had gerust in de top 100 gemogen
Lange Jaapquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Woon je in de vuurtoren van Den Helder?
zou de redactie hier meelezen?quote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kijk, tijd voor muziek-genot.
Die zonnebril-sukkel lijkt inmiddels wel van de monitors geflikkerd, no?
Vond z'n stem vroeger altijd heel raar (als tiener zijnde), maar nu vind ik het oprecht een van de mooiste stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef Gretzl het volgende:
De stem van Mark Hollis blijft toch wel een van de mooisten uit de muziekgeschiedenis imo
[ afbeelding ]
Colour of Spring, Spirit of Eden, Laughing Stockquote:
In m'n twee favoriete lijsten staan ze wel ruim in de top 100quote:Op zondag 27 december 2020 03:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde bands in deze lijst. Had gerust in de top 100 gemogen
Ik zie dit en denk...quote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lange JaapHeb ik nog gewoon een UI van hè.
[ afbeelding ]
In dat geval:quote:
Nu je het zegt.quote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zie dit en denk...
BOOMER ALERT!!!!
Helaas lijken ze niet echt veel gehad aan de dodenbonus, en dat jaar volgens mij ook totaal niet behandeld in a gogo, schandalig gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In m'n twee favoriete lijsten staan ze wel ruim in de top 100(maar die zijn wel wat alternatiever dan Radio 2
)
Zeker nog te ondergewaardeerd, maar het is al beter in vergelijking met een aantal jaar geleden
Zoals ik al eens eerder zei: Broodmagere rossige Brit zingt als Dikke Zwarte Dame.quote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond z'n stem vroeger altijd heel raar (als tiener zijnde), maar nu vind ik het oprecht een van de mooiste stemmen
quote:Op zondag 27 december 2020 03:20 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen iedereen
Dr. datismijnmening schrijft twee flessen bourgogne voorquote:Op zondag 27 december 2020 03:19 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond zal ik wel weer niet kunnen slapen
Zondag struggels
quote:Op zondag 27 december 2020 03:20 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Tot morgen iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |