Wil wakker zijn voor CCR anders mis ik alle CCR straksquote:
Die met die zonnebril en die microfoon hossend compleet met lichtjes? Ja, die bedoel ik!quote:Op zondag 27 december 2020 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die clichemetalzolderkamerautist hebben we inmiddels ook wel weer genoeg gezien
Nee, daar ontbreekt het clichemetal stukquote:Op zondag 27 december 2020 02:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die met die zonnebril en die microfoon hossend compleet met lichtjes? Ja, die bedoel ik!
Ik heb nog niet gekeken naar een eventuele wekkertijd. Misschien maar doorhalen.quote:Op zondag 27 december 2020 02:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wil wakker zijn voor CCR anders mis ik alle CCR straks
Doet me echt veel.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moet iets zeggen, er valt me wat op.
Op één van die monitoren staat er dus een of ander vaag gastje leuk te doen op zo'n tv in het café. Zonnebrilletje op, en staat achter een microfoon (Studio-mic) op standaard.
Die zat OOK in mijn 'Exit'-zoomsessie nadat ik dus in 'het café' te zien geweest was, en daar was hij ook helemaal het mannetje aan het wezen
Ik was dus om 23:12u in het café. Die eikelbijter zit dus al minstens sinds 23u in en uit het café. DE FUCKSELS
Klinkt als de gouden beginjaren van de dark roomsquote:Op zondag 27 december 2020 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam erin bij 60 man, niet veel later waren het er 980. En toen waren ze nog alles aan het uitvinden
whehehehequote:Op zondag 27 december 2020 02:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klinkt als de gouden beginjaren van de dark rooms
Was een mooie #2000 geweest!quote:Op zondag 27 december 2020 02:55 schreef Gretzl het volgende:
Ik mis Mêlée [...]
(Built to Last)
[ afbeelding ]
Die is al uuuuuren op tv. Irritante lulloquote:Op zondag 27 december 2020 02:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast links.
Godverdomme.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |