Vreselijkquote:Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+ extra reclames zodat ze kunnen aantonen dat de Top 2000 maar met een klein deel belastinggeld gefinancierd wordt
Ja, ik schakelde halverwege pas weer inquote:
tempo zit er nu nog goed inquote:Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, was ik wel van plan. Maar straks loop ik weer in mijn eentje topics vol te posten.
deze hoor ik eigenlijk maar 1x per jaarquote:Op zondag 27 december 2020 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
Serieus. Ik moet echt vaker Bowie gaan luisteren. Alles wat ik van hem hoor vind ik goed, iedere top 2000 weer
Men gaat eerder slapenquote:Op zondag 27 december 2020 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger was het nog wel eens druk midden in de nacht!
het gaat toch nog wel redelijk door?quote:Op zondag 27 december 2020 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger was het nog wel eens druk midden in de nacht!
Het is niet waar ik het meeste van luister, maar als ik objectief antwoord moet geven op wie de beste muzikant is zou ik denk ik Bowie antwoorden. Wath eeft die man veel prachtige nummers gemaaktquote:Op zondag 27 december 2020 03:13 schreef Dagoduck het volgende:
Serieus. Ik moet echt vaker Bowie gaan luisteren. Alles wat ik van hem hoor vind ik goed, iedere top 2000 weer
Ik verwacht de komende nachten nog wel wat meer aanloop. Iets meer.quote:Op zondag 27 december 2020 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger was het nog wel eens NIET druk midden in de nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |