Ja, ik mis de hele tekst met verhaal.quote:
Kleine maand valse hoop gehad door die vervroegde starttijd met 8 uurquote:Op zondag 27 december 2020 03:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou, om te pret meteen maar te bederven: ze gaan niet de LP-versie draaien
En de uuuuuuh's van Van Inkel.quote:Op zondag 27 december 2020 03:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
De acht uur extra was voor de zoomers
Die 8 uur extra is zodat de DJ's extra schijtlollig kunnen doenquote:Op zondag 27 december 2020 03:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kleine maand valse hoop gehad door die vervroegde starttijd met 8 uur
Alweer?quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, mijn monitoren willen zichzelf uitschakelenZit hier dus al 8 uur. Lekker.
Zo snel gaat dat, ja. Die mensen op die tv's blijven er vaak uren in, en full-screen zoomers worden er na 1 shot uitgemikt.quote:
4:30 vs 9 minuten... hmm..quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Gretzl het volgende:
Is dit wel de albumversie van The Eve Of The War?
Zo te horen welquote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Gretzl het volgende:
Is dit wel de albumversie van The Eve Of The War?
En don't forget the extra commercials!quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die 8 uur extra is zodat de DJ's extra schijtlollig kunnen doen
Dan kun je net zo goed tot morgenochtend doortrekken.quote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, mijn monitoren willen zichzelf uitschakelenZit hier dus al 8 uur. Lekker.
+ extra reclames zodat ze kunnen aantonen dat de Top 2000 maar met een klein deel belastinggeld gefinancierd wordtquote:Op zondag 27 december 2020 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die 8 uur extra is zodat de DJ's extra schijtlollig kunnen doen
quote:Op zondag 27 december 2020 03:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt voor de app groep van radeloze ouders van de vriendinnetjes van mijn dochters. Die heet Club Quarantaina!
Nouja, was ik wel van plan. Maar straks loop ik weer in mijn eentje topics vol te posten.quote:Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed tot morgenochtend doortrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |