Ja, hallo, als jullie gaan wappen dan komen deze topics nooit vol.quote:
Ja Den Helder, DUHH!quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen wil de wind hier naar binnen. Hadden net als even een windstoot van windkracht 10.
Woon je in de vuurtoren van Den Helder?quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen wil de wind hier naar binnen. Hadden net als even een windstoot van windkracht 10.
Inderdaad, maar vind het prachtig hoe dat hij zijn eigen dood eigenlijk gewoon gecoordineerd lijkt te hebben.quote:
quote:
meeste Fok topics sterven eerder uit. Bij mij is de KSC mijn thuis SC, ging vroegah in het weekend ook nog wel tot 3:00 door. Nu veelal dood voor middernachtquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind het prachtig hoe dat hij zijn eigen dood eigenlijk gewoon gecoordineerd lijkt te hebben.
Een echte artiest tot het allerlaatste moment
En bovendien leek ie echt verdomd intelligent ook, als je zo hier en daar zn interviews luistert
Intelligent weet ik dan weer niet, gezien hij ooit zei hitler een rockster te vinden en hoopte dat Engeland een fascistisch bewind kreegquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vind het prachtig hoe dat hij zijn eigen dood eigenlijk gewoon gecoordineerd lijkt te hebben.
Een echte artiest tot het allerlaatste moment
En bovendien leek ie echt verdomd intelligent ook, als je zo hier en daar zn interviews luistert
Sorryquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, hallo, als jullie gaan wappen dan komen deze topics nooit vol.
Ah zonde welquote:Op zondag 27 december 2020 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste Fok topics sterven eerder uit. Bij mij is de KSC mijn thuis SC, ging vroegah in het weekend ook nog wel tot 3:00 door. Nu veelal dood voor middernacht
Zoetermeer meldt ook forse stotenquote:Op zondag 27 december 2020 03:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Amsterdam gaat het ook flink los hoor
Nooit zo doods als de topicreeks van mijn hometown. Last time I checked was dat een ghosttownquote:Op zondag 27 december 2020 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste Fok topics sterven eerder uit. Bij mij is de KSC mijn thuis SC, ging vroegah in het weekend ook nog wel tot 3:00 door. Nu veelal dood voor middernacht
Ik zou sowieso gewoon en stroboscoop instaleren danquote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Woon je in de vuurtoren van Den Helder?
Ik hou op... 😬quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, hallo, als jullie gaan wappen dan komen deze topics nooit vol.
Daarna pas wat meer gaan luisteren. Daarvoor kende ik hem vooral van dat ie voorkwam in Christiane F. Ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |