ahja veeeel te vroeg dusquote:Op zondag 27 december 2020 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Januari/Februari, meen ik
Denk ook dat het net iets te moeilijke muziek is enzoquote:
Mis je ook niet als je wakker ben. Gewoon blijven!quote:Op zondag 27 december 2020 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken of ik iets tofs ga missen zodra ik ga slapen, maar tot nu toe niks significants
quote:Ik denk niet dat je me hebt zien staan kijken
Ik was die jongen met die vage blik
Ik was die jongen die losjes wou lijken
Niet te onschuldig en zeker niet te dik
Ik trek het nooit zo goed als doorhaal, en ben bij mijn oudersquote:Op zondag 27 december 2020 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis je ook niet als je wakker ben. Gewoon blijven!
Ik ben ook bij mijn ouders. Al 27 jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 03:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik trek het nooit zo goed als doorhaal, en ben bij mijn ouders
Maar goed, eerste wat ik zie is Glory Box van Portishead, die ga ik helaas missen![]()
![]()
Concerten, concerten en concerten. En bier drinken in de kroeg.quote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Als Corona nou een beetje voorbij is, waar hebben jullie dan het meest zin in?
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen
Live muziek, hoop dat ik zodra het weer kan een aantal dingen kan zien waarvan ik vermoed dat ik ze binnen nu en 2 jaar moet zien, anders zijn de kernleden doodquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen
Same. En de festivals + afterpartiesquote:
Hij doet me denken aan die ene van Kensingtonquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef Gretzl het volgende:
Deze Kensington volgens mij nog nooit eerder gehoord, moet er toch eens van komen
Naar de kapperquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen. En normaal ben ik helemaal geen knuffelaar
Ja, ik wil ook naar Deep Purplequote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Live muziek, hoop dat ik zodra het weer kan een aantal dingen kan zien waarvan ik vermoed dat ik ze binnen nu en 2 jaar moet zien, anders zijn de kernleden dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |