Vooral weer zin in 2-3 concerten per week en geregeld op de bonnefooi ergens heen gaan dankzij Ticketswap.quote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef PippenScottie het volgende:
Als Corona nou een beetje voorbij is, waar hebben jullie dan het meest zin in?
Ik wil eigenlijk gewoon weer mensen knuffelen. En normaal ben ik helemaal geen knuffelaar
Treedt King Crimson nog steeds op???quote:Op zondag 27 december 2020 03:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
King Crimson in mijn geval, en wil ook best dingen als Kraftwerk / War of the Worlds live zien
ja, stel je voor zegquote:Op zondag 27 december 2020 03:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was al bang dat we geen Kensinton meer gingen horen.
Kong Crimson? Ik wist niet dat die nog optraden. Kan ik ook wel waarderen!!!quote:Op zondag 27 december 2020 03:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
King Crimson in mijn geval, en wil ook best dingen als Kraftwerk / War of the Worlds live zien
Nope, geen idee wat dat isquote:
Meen het wel jaquote:Op zondag 27 december 2020 03:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Treedt King Crimson nog steeds op???
Ben benieuwd wat het concert zou zijn waar je de meeste regulars van deze topicreeks tegen kunt komen in het echtquote:Op zondag 27 december 2020 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Concerten, concerten en concerten. En bier drinken in de kroeg.
Vind Do They Know It's Christmas? een van de grootste ooraidsplaten die er zijnquote:
Hoe oud zijn die ondertussen wel niet haha, kreeg hun in the court of gister van mn paquote:Op zondag 27 december 2020 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nope, geen idee wat dat is
[..]
Meen het wel ja
22!quote:Op zondag 27 december 2020 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
3.37u -> 3.59 = 12 minuten! Dat is gewoon belachelijk voor een groot forum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |