Cork toch?quote:Op zondag 27 december 2020 07:23 schreef Dagoduck het volgende:
The Dubliners, waar zouden die vandaan komen...
Heeft ook wel eens hoger gestaan.quote:
Top 500 zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 07:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens hoger gestaan.
Niet gestegen door TikTok?quote:Op zondag 27 december 2020 07:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens hoger gestaan.
Beetje een slap aftreksel van Loveshackquote:Op zondag 27 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
Deze vind ik dan weer een heel stuk minder van R.E.M.
Wel vaker gehoord. Cassettebandje in de auto naar Frankrijk, en later cd.quote:Op zondag 27 december 2020 07:31 schreef Isorden het volgende:
Deze vind ik dan weer een heel stuk minder van R.E.M.
Ik ook wel hoor, maar Drive vind ik beter.quote:Op zondag 27 december 2020 07:32 schreef Eightyone het volgende:
Wel liefhebber. Maar medeliefhebbers lijken bijna alleen onder Top 2000-stemmers te bestaan, en niet openlijk zichtbaar op het web.
Edit: boven mij dus wel eentje.
Dit ja.quote:Op zondag 27 december 2020 07:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar Drive vind ik beter.
Ik vind hem ook wel oke hoor, maar na Drive wel een pak minder. Het is een van de beste nummers van (het niet zo sterke) Out of Timequote:Op zondag 27 december 2020 07:32 schreef Eightyone het volgende:
Wel liefhebber. Maar medeliefhebbers lijken bijna alleen onder Top 2000-stemmers te bestaan, en niet openlijk zichtbaar op het web.
Edit: boven mij dus wel eentje.
Dat soort herinneringen helpen ook wel bij het vast etsen van een nummer in je herinnering.quote:Op zondag 27 december 2020 07:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord. Cassettebandje in de auto naar Frankrijk, en later cd.
Nog even en die versie komt ook in de lijst.quote:
Net als verleden jaar Celeste - Stop this flame, steeds te horen gedurende het laatste onbezorgde dagje weg vóór corona. Heeft ook iets wrangs.quote:Op zondag 27 december 2020 07:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat soort herinneringen helpen ook wel bij het vast etsen van een nummer in je herinnering.
Ik dacht even dat Van Halen al was geweest.quote:
Cuby + The Blizzards Genotquote:
Diep in de nacht flopshowquote:
Ik heb mn 1e 2 stemplaten gemist vanacht....quote:
Ik had maar een klein uur langer op hoeven te blijven, maar het uur begon al met Mumford & Sons. De groeten.quote:
Moggel!quote:
Ga ik checkenquote:Op zondag 27 december 2020 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99 is ook tof
Goedemorgen enzulks
Ze draaiden wel de volledige versie.quote:Op zondag 27 december 2020 07:51 schreef Isorden het volgende:
1353 - Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
Dat banjo gejengel is inderdaad niet te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had maar een klein uur langer op hoeven te blijven, maar het uur begon al met Mumford & Sons. De groeten.
Dat is dan nog een soort van troostquote:Op zondag 27 december 2020 07:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze draaiden wel de volledige versie.
Al, uurtje nu ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 07:53 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Zijn jullie nog op of al op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |