Op m'n 15e werd ik fan van Green Day, een van de eerste rockbands die ik in m'n hart sloot! Paar maanden na het uitkomen van American Idiot was dat.quote:Op zondag 27 december 2020 04:35 schreef Dagoduck het volgende:
Weet nog dat 21 Guns uitkwam. Zag die clip die zomer op Corsica. #waardeloze#anekdote
Ik check dat nooitquote:Op zondag 27 december 2020 04:36 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds wanneer kun je het aantal lurkers, als je je muis boven de TT houdt, eigenlijk niet meer zien?
Jaloers, heb ze nog steeds niet live gezien. Zou afgelopen zomer moeten gebeuren in Antwerpen, maar ja...quote:Op zondag 27 december 2020 04:34 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ze in 2013 op Pinkpop, laatste kwart van de show zijn we maar rond vreugdevuren gaan dansen. De concentratie was er niet echt meer.
Hippiesquote:Op zondag 27 december 2020 04:34 schreef Dagoduck het volgende:
Zag ze in 2013 op Pinkpop, laatste kwart van de show zijn we maar rond vreugdevuren gaan dansen. De concentratie was er niet echt meer.
Ah, @Bomenverzameling wachter leeft ook nog.quote:
quote:'Onder andere aangevraagd door een zekere Leontien'
Ik doe even met je mee, ik zoek even mijn maillijstje op;quote:Op zondag 27 december 2020 04:28 schreef Dagoduck het volgende:
STEMPLAAT
0028 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
0081 The Doors - Riders On The Storm
0145 Moody Blues - Nights In White Satin
0298 Slayer - Angel of Death
0495 David Bowie - Let's Dance
0740 Alice In Chains - Would?
0750 Leonard Cohen - So Long Marianne
0869 Jimi Hendrix Experience - Voodoo Child (Slight Return)
0894 Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0917 Prodigy - Smack My Bitch Up
1050 Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1185 De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1216 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1249 Heart - Barracuda
1316 Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1335 Editors - The Racing Rats
1353 Jeff Wayne - The Eve Of The War
1424 Foo Fighters - All My Life
1509 Cuby & the Blizzards - Appleknockers Flophouse
1624 J.J. Cale - Call Me The Breeze
1908 Neil Young - Southern Man
quote:
Donder nou maar, ik kan er niet meer tegen!quote:
Hij ziet er wel erg slecht uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 december 2020 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Giel is geen kwaaie zak, trouwens. Heb kort met hem gewerkt enkele jaren geleden bij Radio Veronica. Zoals hij op de radio is, zo is hij niet off-air. Vond ik heel verrassend.
De rest was allemaal echt vreselijk. En de types die denken dat ze het helemaal zijn, maar nog nét niet doorgebroken, die waren het vreselijkst.
Ook even snel meedoen:quote:Op zondag 27 december 2020 04:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik doe even met je mee, ik zoek even mijn maillijstje op;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Deze man weet.quote:
Gek wel dat die rare cover van Mr. Bojangles er wel nog in staat, maar Rock DJ, Millennium en Eternity nietquote:
Namen en rugnummers van deze typesquote:Op zondag 27 december 2020 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Giel is geen kwaaie zak, trouwens. Heb kort met hem gewerkt enkele jaren geleden bij Radio Veronica. Zoals hij op de radio is, zo is hij niet off-air. Vond ik heel verrassend.
De rest was allemaal echt vreselijk. En de types die denken dat ze het helemaal zijn, maar nog nét niet doorgebroken, die waren het vreselijkst.
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 04:57 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga eens afhaken na Bush, waarschijnlijk weer ergens eind van de middag online. Ga eerst nog wandelen
Geniet nog van de nacht en welterusten voor straks
Kan ik natuurlijk niet maken. Plus ik wil ze niet meer aandacht geven dan ze verdienenquote:Op zondag 27 december 2020 04:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van deze types
Ik merk dat ik dit uur ga skippen. Waardeloos (m.u.v. Traveling Wilbury's). 6-7u en 7-8u zien er wel aardig uit, jammer van Too Much Love Will Kill you dat ik die ga missen (Al vind ik de Freddie-versie van Made In Heaven zelf toch stukken mooier), maar het zij zo. Ik moet even slapenquote:Op zondag 27 december 2020 05:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik dit uur nog doorzitten tot Cuby? Of ehh...
Ja, het is niet veel. Ik ga mijn stemnummer zelf even luisteren en de wekker om 11 uur zetten. 7-8 is ook wel leuk, misschien toch nog even een tussenwekkerquote:Op zondag 27 december 2020 05:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dit uur ga skippen. Waardeloos. 6-7u en 7-8u zien er wel aardig uit, jammer van Too Much Love Will Kill you dat ik die ga missen (Al vind ik de Freddie-versie van Made In Heaven zelf toch stukken mooier), maar het zij zo. Ik moet even slapen
Trusten allen, was weer eens ouderwets gezellig! Dít is hoe de Top 2000 op FOK! moet zijn; veel posten, snel posten, inhoudelijk gezamenlijk bijbabbelen en loltrappen
Ik kan me wel voorstellen dat het een open, creatieve geest is.quote:Op zondag 27 december 2020 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Elke wekkerradio kan Radio 2 ontvangen - of heb je die geen?quote:Op zondag 27 december 2020 06:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
De Top 2000 staat hier nog niet aan, want daar zou ik dan even voor uit bed moeten, en daar heb ik nog geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |