SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Op zich klinkt dat logisch.quote:Op zondag 27 december 2020 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het record van Onlogisch gaat nog sneuvelen op die manier.
quote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel nummers nog tot Tell Him? Aan die ongein wil ik ontsnappen
Dat is 4045 ofzo? Mijn record is 1500 (vorig jaar). En ik wil ook nog een beetje genietenquote:Op zondag 27 december 2020 00:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het record van Onlogisch gaat nog sneuvelen op die manier.
Bij mij gaat die dan automatisch op mutequote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog vijf en dan de dames.quote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze loopt er nog moeilijk van, kun je nagaan wat ie met Lucille Werner heeft uitgevreten...quote:
Wat betekent een abo?quote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is 4045 ofzo? Mijn record is 1500 (vorig jaar). En ik wil ook nog een beetje genietenEn ik heb geen abo.
Afgelopen nacht rond 4u waren er nog maar iets van 15-20 mensen op de zoom. Dan maak je wel een goede kansquote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik switch naar Caol Ila.
Nog twee uurtjes doorgaan en dan ga ik ook proberen te zoomen
Alle Bier Opquote:
Tieten op de zoom of doen ze moddenquote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen nacht rond 4u waren er nog maar iets van 15-20 mensen op de zoom. Dan maak je wel een goede kans
Ja, dan moet je tussendoor MEN gaan volspammen ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is 4045 ofzo? Mijn record is 1500 (vorig jaar). En ik wil ook nog een beetje genietenEn ik heb geen abo.
Bij mij ook en daarna ook tot half 8 morgenochtendquote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Bij mij gaat die dan automatisch op mute
quote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:Zorro We kunnen straks tijdens Tell Him Big Love in de liveversie opzetten
Denk idd dat proberen op rare tijdstippen het beste werkt.quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen nacht rond 4u waren er nog maar iets van 15-20 mensen op de zoom. Dan maak je wel een goede kans
quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze loopt er nog moeilijk van, kun je nagaan wat ie met Lucille Werner heeft uitgevreten...
1quote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan moet je tussendoor MEN gaan volspammen ofzo
Zat net te denkenquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Denk idd dat proberen op rare tijdstippen het beste werkt.
Dan bijna weer jammer dat Nightwish gewoon overdag komt
Ik vind wat ik kan prima, daar ga ik niet voor betalenquote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/abonnementen
Ik ga het wel proberen. Ik heb een pak aan en een enorme afro. Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stiekem wil ik jou ook heel graag zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen. Ik heb een pak aan en een enorme afro. Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.
Dit gaat hoe dan ook lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.
Ja maar je gaat toch niet 2 uur voor nop in die zoom hangen en de hele tijd het idee hebben dat je nauwelijks mag bewegen omdat je anders wat geks doetquote:
Moet je ook aangeven je niet te identificeren als man of vrouw, krijg je helemaal zendtijdquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen. Ik heb een pak aan en een enorme afro. Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.
Die wil ik ook wel zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef Poppejans het volgende:
@:ArnieAlberts nog in de zoom of heb je het opgegeven
Drie toch?quote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
ik denk dat twee van de vier beatles dit moeilijk kunnen vertellen
Ik begin Rick nu opeens te missen, die nam zichzelf in ieder geval niet zo serieus.quote:
Snap ik. Nog even wachten danquote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik jou ook heel graag zien
Dat is je normale look? Want het klinkt nu alsof je een outfit voor een concert van de Snollebollekes hebt uitgekozenquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
'joe heff toe bie hornie for de goal'quote:
Is goedquote:Op zondag 27 december 2020 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik. Nog even wachten dan
Waarschijnlijk kreeg hij op z'n verjaardag toen ontbijt op bedquote:Op zondag 27 december 2020 00:13 schreef Zorro het volgende:
Maar wat heeft Paul nou gedaan toen hij sixty-four was?
Dat deed ik dus braaf het eerste half uur. Ondertussen al van alles en nog wat gedaan. Volgens mij gooien ze je er niet vanaf dus wat dat betreft wel handig als je er eenmaal in zitquote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet 2 uur voor nop in die zoom hangen en de hele tijd het idee hebben dat je nauwelijks mag bewegen omdat je anders wat geks doet
Dat bedrag verdubbelen is tegenwoordig niet echt een prestatie.quote:Op zondag 27 december 2020 00:13 schreef Evenstar het volgende:
Als van Inkel een euro zou doneren aan Serious Request voor iedere keer dat hij "legandarisch" zegt zou het bedrag verdubbelen volgens mij ....
En nam regelmatig een frikadel tot zich. En een kind op schoot.quote:Op zondag 27 december 2020 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begin Rick nu opeens te missen, die nam zichzelf in ieder geval niet zo serieus.
Louisgod.quote:
PAY ATTENTION TO THE MANAGERquote:Op zondag 27 december 2020 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
'joe heff toe bie hornie for de goal'
Deze zou ik niet missen iddquote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Fred_B het volgende:
Als er dan toch iets van de Beatles uit moet, doe dan deze.
Auquote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat bedrag verdubbelen is tegenwoordig niet echt een prestatie.
Ze wilde still feed him?quote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg hij op z'n verjaardag toen ontbijt op bed
Gelukkig staat-ie niet op 64.quote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Fred_B het volgende:
50 is al een helquote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er hier mensen die al 64 zijn?
Is het kut om zo oud te zijn?
Bedankt voor deze structurele bijdrage.quote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan die boomergifjes niet meer zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agreedquote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vader is 64.quote:Op zondag 27 december 2020 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er hier mensen die al 64 zijn?
Is het kut om zo oud te zijn?
Ik zou de donkerste persoon bij een snollekebollekea concert zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is je normale look? Want het klinkt nu alsof je een outfit voor een concert van de Snollebollekes hebt uitgekozen
Dat valt reuze mee. Een paar jaar geleden stonden er 50 nummers van The Beatles in ofzo. Nu hebben ze er nog een stuk of 20 over?quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedere natte scheet van the Beatles staat er in.
Make.
It.
Stop.
Bløf heeft er ook 1 meer dit jaar, 19 nu, de horrorquote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Evenstar het volgende:
Echt iedere natte scheet van the Beatles staat er in.
Make.
It.
Stop.
quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou de donkerste persoon bij een snollekebollekea concert zijn.
Maar voor Dai Dai N’Tab was ik ook altijd de donkerste persoon in Thialf
Was Jakobsen ook bijzonder content meequote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Bløf heeft er ook 1 meer dit jaar, 19 nu, de horror
Ik word volgend jaar 40. Voel me nog steeds zestien. Zolang ik niet hoef te bewegenquote:
30 ...quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Een paar jaar geleden stonden er 50 nummers van The Beatles in ofzo. Nu hebben ze er nog een stuk of 20 over?
Hij wel, wij wat minderquote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was Jakobsen ook bijzonder content mee
quote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben Cee en vraag me af of ze ook When I'm 1 t/m When I'm 63 hebben gemaakt...
Staan er nog 30 in.quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Een paar jaar geleden stonden er 50 nummers van The Beatles in ofzo. Nu hebben ze er nog een stuk of 20 over?
Nou nou nou. Met 15 zouden ze onder heel wat waardeloze bands zitten.quote:
Gewoon 5 nummers per band en geen flauwekulletjes!quote:
Dan begint het verval, toen ik 40 was mocht ik voor het eerst het ziekenhuis in.quote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word volgend jaar 40. Voel me nog steeds zestien. Zolang ik niet hoef te bewegen
30 vind ik prima voor ze. ik vind sowieso dat meer dan 30 voor een artiest iets te veel is. Zie queenquote:
Ook een Orbisondere stem trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh Roy Orbison. Een van de mooiste stemmen in de popmuziek.
Fabio? Die was niet zo content met Dielon dit jaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was Jakobsen ook bijzonder content mee
Dank voor dit fijne vooruitzicht.quote:Op zondag 27 december 2020 00:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan begint het verval, toen ik 40 was mocht ik voor het eerst het ziekenhuis in.
En is nog altijd enigszins haatdragend. Wat ik wel goed snap. Heeft nauwelijks een gehemelte en kaak overquote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fabio? Die was niet zo content met Dielon dit jaar
Dat sowieso ook.Van mij mag alles terug naar max 5 of 10, meer variatie en blijven hopelijk de beste nummers over.quote:Op zondag 27 december 2020 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou. Met 15 zouden ze onder heel wat waardeloze bands zitten.
Coldplay, U2, Blof, bij dat soort bands mag je spreken van een overdosis.
Daar zou ik best mee kunnen leven.quote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat sowieso ook.Van mij mag alles terug naar max 5 of 10, meer variatie en blijven hopelijk de beste nummers over.
Bruce ook zo'n voorbeeld. Prima artiest, maar staan zoveel nikszeggende nummers van ze in.
Gelukkig niet, maar op deze leeftijd moet je er iets meer voor doen dan wanneer je 25 bent.quote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dank voor dit fijne vooruitzicht.
En ik hoop dat jij niet te veel medische ellende hebt
Mwa, dan krijg je meer artiesten maar ook meer meuk. 5 nummers van suzanne en Freek bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat sowieso ook.Van mij mag alles terug naar max 5 of 10, meer variatie en blijven hopelijk de beste nummers over.
Bruce ook zo'n voorbeeld. Prima artiest, maar staan zoveel nikszeggende nummers van ze in.
Dat is het gevaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik best mee kunnen leven.
Al weet je dat je er dan automatisch nieuwe bagger voor terug gaat krijgen.
Echt he, dit op je geweten hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En is nog altijd enigszins haatdragend. Wat ik wel goed snap. Heeft nauwelijks een gehemelte en kaak over
Ik was blijkbaar tijdens 'Ben ik te min' te zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef Poppejans het volgende:
@:ArnieAlberts nog in de zoom of heb je het opgegeven
ik vind hem met afstand de irritantste DJ, met Rick kon je in ieder geval nog een beetje lachen, dit is gewoon tenenkrommend.quote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Jezelf aankondingen met een jingle met "the champ is here".
Rick waar ben je? Het spijt je, je was een toffe peer man.
Probeer het eens bij een lokale FEBOquote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt ineens 10 jaar ouderquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he, dit op je geweten hebben[ afbeelding ]
That’s what i saidquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is het gevaar
Ben geen Beatles fan, maar dan toch liever iets slechts van Beatles dan een Suzan & Freek ofzo
quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een lokale FEBO
Al n jaar of 15 niet meerquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Fred Astaire van The Mo nog in de lijst?
Gijs Staverman is 100x ergerquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind hem met afstand de irritantste DJ, met Rick kon je in ieder geval nog een beetje lachen, dit is gewoon tenenkrommend.
Volgens mij al 15 jaar niet meerquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Fred Astaire van The Mo nog in de lijst?
Ik begrijp niet waarom Radio 2 hem aangesteld heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Voor elk nummer van de Beatles wat eruit gaat kan iets van Bløf of Kensington terugkomen, dus pas opquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is het gevaar
Ben geen Beatles fan, maar dan toch liever iets slechts van Beatles dan een Suzan & Freek ofzo
Rip.quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij bent Inge?quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Poppejans het volgende:
Haha Iron Maidenmanfan appje kwam voorbij
Ik hoop dan natuurlijk dat er iets van Tool, Motley of andere leuke bands in komt (of Eefje voor @Gretzlquote:
Geen verrassing, maar ik moet daar toch altijd aan denken bij dezequote:Op zondag 27 december 2020 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij al 15 jaar niet meer
Gijs Godquote:Op zondag 27 december 2020 00:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Gijs Staverman is 100x erger
Ooh balen dat je het zelf gemist hebt! Wel apart dat je snel door wasquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar tijdens 'Ben ik te min' te zien
Ja nee, topplan om je vriendin en haar familie te begroeten tijdens 'Ben ik te min'
Al was het wel lief van de Radio 2-regie dat ze me daardoor zo snel op 1 van de schermen lieten![]()
En toch had ik op basis van alle verhalen verwacht dat het er nog erger uit zou zien.quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit staat in de Mex2000quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn er ook heteromannen die hier op stemmen?
Ik kan dit best hebben, maar zou er niet op stemmen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn er ook heteromannen die hier op stemmen?
Tja wansmaak Nederland zal er dan iets indoen van Suzanne en Freek, miss montreal, Snelle of Wolter Kroesquote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoop dan natuurlijk dat er iets van Tool, Motley of andere leuke bands in komt (of Eefje voor @:Gretzlkan die ook weer even zijn 10cc kwijt).
... maar dat zal wel niet gebeuren nee.
Maar niet in de Mex35 mag ik hopenquote:
Afhankelijk van wie bij de Beste Zangers meedoet.quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja wansmaak Nederland zal er dan iets indoen van Suzanne en Freek, miss montreal, Snelle of Wolter Kroes
op 1385quote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang nog tot Celine en Babs?
Nee mooie plek ditquote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar niet in de Mex35 mag ik hopen
Te kort, had minimaal nog een week moeten durenquote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang nog tot Celine en Babs?
Soms regent het wel harder dan jij hebben kan!quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan dit best hebben, maar zou er niet op stemmen.
Was een mooie voor plek 2001 iddquote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Te kort, had minimaal nog een week moeten duren
quote:
Nee want dan komt ie in de subtop. Plek 9876 was nog beterquote:Op zondag 27 december 2020 00:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was een mooie voor plek 2001 idd
Of een nummer als Believe van Cher, met Autoteunquote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hij had beter op Teunacious D kunnen stemmen.
Of op Teunted Lovequote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hij had beter op Teunacious D kunnen stemmen.
The boys are back in Teun.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bob Marley is de laatste jaren ook iets teveel de lijst aan t penetreren
Zeiden z'n vrouw en minnaressen ookquote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bob Marley is de laatste jaren ook iets teveel de lijst aan t penetreren
En de kanker in zijn teen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zeiden z'n vrouw en minnaressen ook
Tot smorreges!quote:
Ik kom straks in beeld als t goed is, bij Blink182. Had de host even aangesproken op de chat.quote:
quote:
Moet je wel echt losgaan he. Flashen enzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kom straks in beeld als t goed is, bij Blink182. Had de host even aangesproken op de chat.
Ik wou bij een leuk nummer dat ik mee kan zingen
Volgens mij zijn ze geen van beiden voetbalfans.quote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Barbra en Celine is wel het duet van de neuzen
quote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je wel echt losgaan he. Flashen enzo
Klopt, iig totdat Ringo Starr en Pierrick Fédrigo een duet zouden opnemenquote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Barbra en Celine is wel het duet van de neuzen
Ja, da's wiet!quote:
Bedankt, Jochem.quote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Kopiko het volgende:
Als vriend had ik een kind waarmee ik alles deed....
Wat een lelijke vent. Bah, mn eten komt omhoogquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt, iig totdat Ringo Starr en Pierrick Fédrigo een duet zouden opnemen[ afbeelding ]
Een neus als een zinksnijder.quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt, iig totdat Ringo Starr en Pierrick Fédrigo een duet zouden opnemen[ afbeelding ]
Bedankt Bertquote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Kopiko het volgende:
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
Mijn Goede Doel is nu mijn bed.
Truste en tot morgen allemaal
Wtf is dat voor dingquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zo, die mag zn neus in andermans zaken stekenquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snuiven, spuiten, rukken, neuken en fierljeppenquote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Kopiko het volgende:
Nou, gezellig weer.quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
Penetratieneusquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo, die mag zn neus in andermans zaken steken
Bye Zorroquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
Is hij ook al een boze witte man?quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Henk Westbroek Ongehoord Nederland
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb Henk Westbroek weleens geinterviewd. Ging over een andere artiest. Ging 5 minuten over die artiest, 55 over Henk
Bijzondere foto.quote:
Was dan ook een illusiequote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste blijft altijd dat ze zelf jarenlang knallende bonje hebben gehad
Als Utrechters onder elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb Henk Westbroek weleens geinterviewd. Ging over een andere artiest. Ging 5 minuten over die artiest, 55 over Henk
quote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Hij was duidelijker een Utrechter toen dan ik. Hij heeft ook weleens spontaan mn tafeltje afgeruimd bij Stairway toen ie erlangs liepquote:Op zondag 27 december 2020 00:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Utrechters onder elkaar
Dat klopt met de tekst van dit liedjequote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was er snel door omdat ik een foto van mijn vriendin in beeld hield, en Bart of iemand anders van de regie nam me apart om te vragen wat het precies was. Zodoende.quote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh balen dat je het zelf gemist hebt! Wel apart dat je snel door was
quote:EÉN KEER TREK JE DE CONCLUSIE
VRIENDSCHAP IS EEN ILLUSIE
VRIENDSCHAP IS EEN DROOM
EEN PAKKETJE SCHROOT, MET EEN DUN LAAGJE CHROOM
Staitway!! Daar kwam ik vroeger vaak.quote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij was duidelijker een Utrechter toen dan ik. Hij heeft ook weleens spontaan mn tafeltje afgeruimd bij Stairway toen ie erlangs liep
Heb net mijn vierde Tripel Karmeliet op.quote:
Van inkel is niet tofquote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee Van Inkel gaat voor publieksparticipatie. Dat ging gisteren ook al mis
Dopje van de fles!quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb stiekem een zwak voor dit nr
Lol, ze hebben er 225 in de wachtruimte, en amper 20 op de schermen. Dan moet je geen 'publieksparticipatie' willen van Inkelquote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee Van Inkel gaat voor publieksparticipatie. Dat ging gisteren ook al mis
Karmeliet goden bierquote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb net mijn vierde Tripel Karmeliet op.
Ik ook. Mijn maagquote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb stiekem een zwak voor dit nr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |