Hij wel, wij wat minderquote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was Jakobsen ook bijzonder content mee
quote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben Cee en vraag me af of ze ook When I'm 1 t/m When I'm 63 hebben gemaakt...
Staan er nog 30 in.quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Een paar jaar geleden stonden er 50 nummers van The Beatles in ofzo. Nu hebben ze er nog een stuk of 20 over?
Nou nou nou. Met 15 zouden ze onder heel wat waardeloze bands zitten.quote:
Gewoon 5 nummers per band en geen flauwekulletjes!quote:
Dan begint het verval, toen ik 40 was mocht ik voor het eerst het ziekenhuis in.quote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word volgend jaar 40. Voel me nog steeds zestien. Zolang ik niet hoef te bewegen
30 vind ik prima voor ze. ik vind sowieso dat meer dan 30 voor een artiest iets te veel is. Zie queenquote:
Ook een Orbisondere stem trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 00:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh Roy Orbison. Een van de mooiste stemmen in de popmuziek.
Fabio? Die was niet zo content met Dielon dit jaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was Jakobsen ook bijzonder content mee
Dank voor dit fijne vooruitzicht.quote:Op zondag 27 december 2020 00:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan begint het verval, toen ik 40 was mocht ik voor het eerst het ziekenhuis in.
En is nog altijd enigszins haatdragend. Wat ik wel goed snap. Heeft nauwelijks een gehemelte en kaak overquote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fabio? Die was niet zo content met Dielon dit jaar
Dat sowieso ook.Van mij mag alles terug naar max 5 of 10, meer variatie en blijven hopelijk de beste nummers over.quote:Op zondag 27 december 2020 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou nou. Met 15 zouden ze onder heel wat waardeloze bands zitten.
Coldplay, U2, Blof, bij dat soort bands mag je spreken van een overdosis.
Daar zou ik best mee kunnen leven.quote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat sowieso ook.Van mij mag alles terug naar max 5 of 10, meer variatie en blijven hopelijk de beste nummers over.
Bruce ook zo'n voorbeeld. Prima artiest, maar staan zoveel nikszeggende nummers van ze in.
Gelukkig niet, maar op deze leeftijd moet je er iets meer voor doen dan wanneer je 25 bent.quote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dank voor dit fijne vooruitzicht.
En ik hoop dat jij niet te veel medische ellende hebt
Mwa, dan krijg je meer artiesten maar ook meer meuk. 5 nummers van suzanne en Freek bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat sowieso ook.Van mij mag alles terug naar max 5 of 10, meer variatie en blijven hopelijk de beste nummers over.
Bruce ook zo'n voorbeeld. Prima artiest, maar staan zoveel nikszeggende nummers van ze in.
Dat is het gevaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zou ik best mee kunnen leven.
Al weet je dat je er dan automatisch nieuwe bagger voor terug gaat krijgen.
Echt he, dit op je geweten hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En is nog altijd enigszins haatdragend. Wat ik wel goed snap. Heeft nauwelijks een gehemelte en kaak over
Ik was blijkbaar tijdens 'Ben ik te min' te zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef Poppejans het volgende:
@:ArnieAlberts nog in de zoom of heb je het opgegeven
ik vind hem met afstand de irritantste DJ, met Rick kon je in ieder geval nog een beetje lachen, dit is gewoon tenenkrommend.quote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Jezelf aankondingen met een jingle met "the champ is here".
Rick waar ben je? Het spijt je, je was een toffe peer man.
Probeer het eens bij een lokale FEBOquote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt ineens 10 jaar ouderquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he, dit op je geweten hebben[ afbeelding ]
That’s what i saidquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is het gevaar
Ben geen Beatles fan, maar dan toch liever iets slechts van Beatles dan een Suzan & Freek ofzo
quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een lokale FEBO
Al n jaar of 15 niet meerquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Fred Astaire van The Mo nog in de lijst?
Gijs Staverman is 100x ergerquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind hem met afstand de irritantste DJ, met Rick kon je in ieder geval nog een beetje lachen, dit is gewoon tenenkrommend.
Volgens mij al 15 jaar niet meerquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Fred Astaire van The Mo nog in de lijst?
Ik begrijp niet waarom Radio 2 hem aangesteld heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 00:19 schreef Evenstar het volgende:
Voor elk nummer van de Beatles wat eruit gaat kan iets van Bløf of Kensington terugkomen, dus pas opquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is het gevaar
Ben geen Beatles fan, maar dan toch liever iets slechts van Beatles dan een Suzan & Freek ofzo
Rip.quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij bent Inge?quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Poppejans het volgende:
Haha Iron Maidenmanfan appje kwam voorbij
Ik hoop dan natuurlijk dat er iets van Tool, Motley of andere leuke bands in komt (of Eefje voor @Gretzlquote:
Geen verrassing, maar ik moet daar toch altijd aan denken bij dezequote:Op zondag 27 december 2020 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij al 15 jaar niet meer
Gijs Godquote:Op zondag 27 december 2020 00:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Gijs Staverman is 100x erger
Ooh balen dat je het zelf gemist hebt! Wel apart dat je snel door wasquote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar tijdens 'Ben ik te min' te zien
Ja nee, topplan om je vriendin en haar familie te begroeten tijdens 'Ben ik te min'
Al was het wel lief van de Radio 2-regie dat ze me daardoor zo snel op 1 van de schermen lieten![]()
En toch had ik op basis van alle verhalen verwacht dat het er nog erger uit zou zien.quote:Op zondag 27 december 2020 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit staat in de Mex2000quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn er ook heteromannen die hier op stemmen?
Ik kan dit best hebben, maar zou er niet op stemmen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn er ook heteromannen die hier op stemmen?
Tja wansmaak Nederland zal er dan iets indoen van Suzanne en Freek, miss montreal, Snelle of Wolter Kroesquote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoop dan natuurlijk dat er iets van Tool, Motley of andere leuke bands in komt (of Eefje voor @:Gretzlkan die ook weer even zijn 10cc kwijt).
... maar dat zal wel niet gebeuren nee.
Maar niet in de Mex35 mag ik hopenquote:
Afhankelijk van wie bij de Beste Zangers meedoet.quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja wansmaak Nederland zal er dan iets indoen van Suzanne en Freek, miss montreal, Snelle of Wolter Kroes
op 1385quote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang nog tot Celine en Babs?
Nee mooie plek ditquote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar niet in de Mex35 mag ik hopen
Te kort, had minimaal nog een week moeten durenquote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang nog tot Celine en Babs?
Soms regent het wel harder dan jij hebben kan!quote:Op zondag 27 december 2020 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan dit best hebben, maar zou er niet op stemmen.
Was een mooie voor plek 2001 iddquote:Op zondag 27 december 2020 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Te kort, had minimaal nog een week moeten duren
quote:
Nee want dan komt ie in de subtop. Plek 9876 was nog beterquote:Op zondag 27 december 2020 00:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was een mooie voor plek 2001 idd
Of een nummer als Believe van Cher, met Autoteunquote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hij had beter op Teunacious D kunnen stemmen.
Of op Teunted Lovequote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hij had beter op Teunacious D kunnen stemmen.
The boys are back in Teun.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bob Marley is de laatste jaren ook iets teveel de lijst aan t penetreren
Zeiden z'n vrouw en minnaressen ookquote:Op zondag 27 december 2020 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bob Marley is de laatste jaren ook iets teveel de lijst aan t penetreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |