Alle Bier Opquote:
Tieten op de zoom of doen ze moddenquote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen nacht rond 4u waren er nog maar iets van 15-20 mensen op de zoom. Dan maak je wel een goede kans
Ja, dan moet je tussendoor MEN gaan volspammen ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is 4045 ofzo? Mijn record is 1500 (vorig jaar). En ik wil ook nog een beetje genietenEn ik heb geen abo.
Bij mij ook en daarna ook tot half 8 morgenochtendquote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Bij mij gaat die dan automatisch op mute
quote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:Zorro We kunnen straks tijdens Tell Him Big Love in de liveversie opzetten
Denk idd dat proberen op rare tijdstippen het beste werkt.quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen nacht rond 4u waren er nog maar iets van 15-20 mensen op de zoom. Dan maak je wel een goede kans
quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze loopt er nog moeilijk van, kun je nagaan wat ie met Lucille Werner heeft uitgevreten...
1quote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dan moet je tussendoor MEN gaan volspammen ofzo
Zat net te denkenquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Denk idd dat proberen op rare tijdstippen het beste werkt.
Dan bijna weer jammer dat Nightwish gewoon overdag komt
Ik vind wat ik kan prima, daar ga ik niet voor betalenquote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/abonnementen
Ik ga het wel proberen. Ik heb een pak aan en een enorme afro. Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.quote:Op zondag 27 december 2020 00:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stiekem wil ik jou ook heel graag zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen. Ik heb een pak aan en een enorme afro. Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.
Dit gaat hoe dan ook lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.
Ja maar je gaat toch niet 2 uur voor nop in die zoom hangen en de hele tijd het idee hebben dat je nauwelijks mag bewegen omdat je anders wat geks doetquote:
Moet je ook aangeven je niet te identificeren als man of vrouw, krijg je helemaal zendtijdquote:Op zondag 27 december 2020 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen. Ik heb een pak aan en een enorme afro. Ik lijk op iemand uit een commercial van een bedrijf dat wil laten zie hoe divers ze zijn. Daar is de NPO dol op.
Die wil ik ook wel zienquote:Op zondag 27 december 2020 00:12 schreef Poppejans het volgende:
@:ArnieAlberts nog in de zoom of heb je het opgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |