Is hij ook al een boze witte man?quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Henk Westbroek Ongehoord Nederland
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb Henk Westbroek weleens geinterviewd. Ging over een andere artiest. Ging 5 minuten over die artiest, 55 over Henk
Bijzondere foto.quote:
Was dan ook een illusiequote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste blijft altijd dat ze zelf jarenlang knallende bonje hebben gehad
Als Utrechters onder elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb Henk Westbroek weleens geinterviewd. Ging over een andere artiest. Ging 5 minuten over die artiest, 55 over Henk
quote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Hij was duidelijker een Utrechter toen dan ik. Hij heeft ook weleens spontaan mn tafeltje afgeruimd bij Stairway toen ie erlangs liepquote:Op zondag 27 december 2020 00:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Utrechters onder elkaar
Dat klopt met de tekst van dit liedjequote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was er snel door omdat ik een foto van mijn vriendin in beeld hield, en Bart of iemand anders van de regie nam me apart om te vragen wat het precies was. Zodoende.quote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh balen dat je het zelf gemist hebt! Wel apart dat je snel door was
quote:EÉN KEER TREK JE DE CONCLUSIE
VRIENDSCHAP IS EEN ILLUSIE
VRIENDSCHAP IS EEN DROOM
EEN PAKKETJE SCHROOT, MET EEN DUN LAAGJE CHROOM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |