En de kanker in zijn teen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zeiden z'n vrouw en minnaressen ook
Tot smorreges!quote:
Ik kom straks in beeld als t goed is, bij Blink182. Had de host even aangesproken op de chat.quote:
quote:
Moet je wel echt losgaan he. Flashen enzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kom straks in beeld als t goed is, bij Blink182. Had de host even aangesproken op de chat.
Ik wou bij een leuk nummer dat ik mee kan zingen
Volgens mij zijn ze geen van beiden voetbalfans.quote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Barbra en Celine is wel het duet van de neuzen
quote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je wel echt losgaan he. Flashen enzo
Klopt, iig totdat Ringo Starr en Pierrick Fédrigo een duet zouden opnemenquote:Op zondag 27 december 2020 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Barbra en Celine is wel het duet van de neuzen
Ja, da's wiet!quote:
Bedankt, Jochem.quote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Kopiko het volgende:
Als vriend had ik een kind waarmee ik alles deed....
Wat een lelijke vent. Bah, mn eten komt omhoogquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt, iig totdat Ringo Starr en Pierrick Fédrigo een duet zouden opnemen[ afbeelding ]
Een neus als een zinksnijder.quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt, iig totdat Ringo Starr en Pierrick Fédrigo een duet zouden opnemen[ afbeelding ]
Bedankt Bertquote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Kopiko het volgende:
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
Mijn Goede Doel is nu mijn bed.
Truste en tot morgen allemaal
Wtf is dat voor dingquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zo, die mag zn neus in andermans zaken stekenquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snuiven, spuiten, rukken, neuken en fierljeppenquote:Op zondag 27 december 2020 00:29 schreef Kopiko het volgende:
Nou, gezellig weer.quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
Penetratieneusquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo, die mag zn neus in andermans zaken steken
Bye Zorroquote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef Zorro het volgende:
Is hij ook al een boze witte man?quote:Op zondag 27 december 2020 00:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Henk Westbroek Ongehoord Nederland
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb Henk Westbroek weleens geinterviewd. Ging over een andere artiest. Ging 5 minuten over die artiest, 55 over Henk
Bijzondere foto.quote:
Was dan ook een illusiequote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste blijft altijd dat ze zelf jarenlang knallende bonje hebben gehad
Als Utrechters onder elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb Henk Westbroek weleens geinterviewd. Ging over een andere artiest. Ging 5 minuten over die artiest, 55 over Henk
quote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Hij was duidelijker een Utrechter toen dan ik. Hij heeft ook weleens spontaan mn tafeltje afgeruimd bij Stairway toen ie erlangs liepquote:Op zondag 27 december 2020 00:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Utrechters onder elkaar
Dat klopt met de tekst van dit liedjequote:Op zondag 27 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik was er snel door omdat ik een foto van mijn vriendin in beeld hield, en Bart of iemand anders van de regie nam me apart om te vragen wat het precies was. Zodoende.quote:Op zondag 27 december 2020 00:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ooh balen dat je het zelf gemist hebt! Wel apart dat je snel door was
quote:EÉN KEER TREK JE DE CONCLUSIE
VRIENDSCHAP IS EEN ILLUSIE
VRIENDSCHAP IS EEN DROOM
EEN PAKKETJE SCHROOT, MET EEN DUN LAAGJE CHROOM
Staitway!! Daar kwam ik vroeger vaak.quote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij was duidelijker een Utrechter toen dan ik. Hij heeft ook weleens spontaan mn tafeltje afgeruimd bij Stairway toen ie erlangs liep
Heb net mijn vierde Tripel Karmeliet op.quote:
Van inkel is niet tofquote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee Van Inkel gaat voor publieksparticipatie. Dat ging gisteren ook al mis
Dopje van de fles!quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb stiekem een zwak voor dit nr
Lol, ze hebben er 225 in de wachtruimte, en amper 20 op de schermen. Dan moet je geen 'publieksparticipatie' willen van Inkelquote:Op zondag 27 december 2020 00:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh nee Van Inkel gaat voor publieksparticipatie. Dat ging gisteren ook al mis
Karmeliet goden bierquote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb net mijn vierde Tripel Karmeliet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |