SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Dat zegt overigens niks, you can polish a turd... but in the end it's still shitquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:55 schreef MTheBassman het volgende:
oh, deze van Adele gaat nog wel.
Wreed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:55 schreef Kopiko het volgende:
Mooi uurtje voor de boeg met zowel John Denver als Learning to Fly
Smakelijk daar!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen ik ben ook naar vrienden toe voor een kerstdiner. Zie jullie later vanavond weer
Eetzequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen ik ben ook naar vrienden toe voor een kerstdiner. Zie jullie later vanavond weer
liever die dan dat Babylon gejengel straks.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Rasputin mag ook wel weer in de Top 2000.
Smakelijk Scorpionquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eetsequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De enige leuke Under the briiidgequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Water under the bridge chantaaaaaaaal
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Die leerden we vroeger met muziekles, ik ken ‘m nog uit m’n hoofd.
quote:Boerenjongens!
26 december 17.00-18.00 uur
1486 Rivers Of Babylon Boney M. 6
1485 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder 7
1484 Learning To Fly Tom Petty & The Heartbreakers 7
1483 Don't Start Now Dua Lipa 5
1482 What's Love Got To Do With It Tina Turner 6,5
1481 Sandstorm Darude ?
1480 Hier Komt De Storm Frank Boeijen Groep 6,5
1479 Thank God I'm A Country Boy John Denver 4,5
1478 The Monster Eminem & Rihanna ?
1477 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes 4,5
1476 By The Way Red Hot Chili Peppers 5
1475 Seven Wonders Fleetwood Mac 7
1474 All Star Smash Mouth ?
kom er maar in chantaaaaaal*quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Water under the bridge chantaaaaaaaal
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
liever die dan dat Babylon gejengel straks.
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
But the kazachok he danced really wunderbarquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
But the kazachok he was really wunderbar![]()
Die baslijn van By The Way buiten de intro omquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
1486 Rivers Of Babylon Boney M.
1485 Master Blaster (Jammin') Stevie Wonder
1484 Learning To Fly Tom Petty & The Heartbreakers![]()
1483 Don't Start Now Dua Lipa
1482 What's Love Got To Do With It Tina Turner![]()
![]()
1481 Sandstorm Darude![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1480 Hier Komt De Storm Frank Boeijen Groep
1479 Thank God I'm A Country Boy John Denver
1478 The Monster Eminem & Rihanna![]()
1477 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1476 By The Way Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
1475 Seven Wonders Fleetwood Mac![]()
1474 All Star Smash Mouth
Flea is toch wel echt de bassist die ik het hoogst heb zitten, bij bijna alles van hem heb ik zoiets van 'hoe doet die dat in godsnaam?' Om gek van te worden als je een groot peppers fan bentquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die baslijn van By The Way buiten de intro om
Ik hou wel van het onverstaanbare gemompel van Frank hoor!best lekkere nummersquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef alpeko het volgende:
Weinig Boeijen fans hier. Hier komt de storm is cultureel erfgoed mensen
Het kan mij niet uhhh vermaken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef alpeko het volgende:
Weinig Boeijen fans hier. Hier komt de storm is cultureel erfgoed mensen
Denk dat het ze niet kan Boeijen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef alpeko het volgende:
Weinig Boeijen fans hier. Hier komt de storm is cultureel erfgoed mensen.
ik denk dat ik wel een aantal bassisten heb die ik toffer vind, maar wat betreft top 40 achtige muziek is hij wel echt een godquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Flea is toch wel echt de bassist die ik het hoogst heb zitten, bij bijna alles van hem heb ik zoiets van 'hoe doet die dat in godsnaam?' Om gek van te worden als je een groot peppers fan bent
als het goed klinkt kan dat, verstaan doe je het immers toch niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou wel van het onverstaanbare gemompel van Frank hoor!best lekkere nummers
Preciesquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed klinkt kan dat, verstaan doe je het immers toch niet.
Geen Radio 2 luisteren in januari dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:06 schreef Eightyone het volgende:
Krezip heeft iets nieuws.
Bedankt voor de waarschuwing.
Aquarius van Party Animals toch? Mooi nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef Kopiko het volgende:
You can run but you can't hide, aldus de NL politie op Twitter ...
Verbazend is dat soms jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef Chiappucci het volgende:
Dat dit anno 2020 nog in de lijst staat
Denk dat hier sprake is van een Babylonische spraakverwarring.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aquarius van Party Animals toch? Mooi nummer
Of Something Happened On The Way To Heaven van Philquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aquarius van Party Animals toch? Mooi nummer
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Tripel Karmliet ingeschonken
Ja, deze is wat gezapig. Tijdens het nieuws even Rasputin geluisterd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Poppejans het volgende:
Ma Baker vind ik nog leuker, hysterischer
Proost, hier een Westmalle Tripel, kloinkquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
t IJ IPAquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zijn broer Vlad toevallig aan de lijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze is wat gezapig. Tijdens het nieuws even Rasputin geluisterd.
... en een fles geopend?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens het nieuws even Rasputin geluisterd.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Proost, hier een Westmalle Tripel, kloink
207 (2000)quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ooit op 198 ofzo
Vroeger was niet alles beter
Zij is een van de enige moderne artiesten die ik erg goed kan hebben. Verfrissende muziek, kan prima zingen en het swingt vaak ook gewoon lekker. Heb Break My Heart best vaak gedraaidquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Mooi trouwens dat er hier zo veel liefhebbers van Dua Lipa zijn![]()
Met haar fantastische sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
In 2021 ook maar even stemmen op Break My Heart en Physical
Bij die naam moet ik altijd aan een paar schaamlippen denkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Met haar fantastische sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Ik lachte hier veel te hard omquote:
Ava Max > Dua Lipa btw.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
LOOKING FOR A SIGN OF LIFEquote:
LOOKING FOR SOMETHING HELP ME BURN OUT BRIIIGHTquote:
quote:
Dan stem ik wel op het origineelquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Gewaagde stelling na 1 album, maar Ava heeft ook leuke plaatjes gemaakt.quote:
Die blijft er ook maar in staan blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Trom Petty Kyteman komt ook over een paar dagen nog langs
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die blijft er ook maar in staan blijkbaar.
Nouja, zou hem zelf niet bij mijn top 35 zetten.quote:
Zit wel wat 80s in jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dua Lipa maakt dikke prima muziek in vergelijking met veel moderne meuk.
Levitating.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind Physical of Break My Heart wel een stuk beter dan deze
eens ja, die zijn genot.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind Physical of Break My Heart wel een stuk beter dan deze
Maar is het Dé Iron Maiden Man of niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Iron Maiden-shirt gespot.
Kan niet missen, staat nu in het Top 2000-topic...quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar is het Dé Iron Maiden Man of niet?
DuaGodin zowel toffe muziek als lekker wijfquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Met haar fantastisch sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
Wie is die enge dame (?) naast hem?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet missen, staat nu in het Top 2000-topic...
Groupie Dua Lipa.quote:
Toffe muziek omdat het een lekker wijf is zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
DuaGodin zowel toffe muziek als lekker wijf
Maar wel al een musical. Misschien leeft ze toch niet meer.quote:
Lekker bezig.quote:
Brianstorm zou daarna moeten komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 nummers met storm in de titel achter elkaar!
Gewoon echte kanonnen gebruiken, net als bij Tchaikovsky's 1812 Overture.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd wachten op dat knalgenot bij deze
Finland du du du du douze pointsquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Met de lichtswabber in de hand genot
Wat een genotsstuk is dat swsquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon echte kanonnen gebruiken, net als bij Tchaikovsky's 1812 Overture.
Die is echt geen genot op drumsquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Brianstorm zou daarna moeten komen
Eefje de Visser.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:33 schreef Gretzl het volgende:
6x Frank Boeijen, daar kunnen we er wel een paar van inruilen voor iets modernere Nederlandstalige plaatjes imo
Kwam het blokje 2 dagen geleden al tegen op zoeken naar favorieten, zwaar rigged iddquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nog meer storm. DIT IS GEEN TOEVAL MEER.
Eefjequote:
Dit al niet meer...quote:
Of Stefan en Lisette van Spinvisquote:
Mogen gerust een stuk of 10 meer van inquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eefje
Meer Spinvis mag ook wel.
Lekkerrrrr, eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Strakjes lekker kaasfonduen met mijn bonuspaps en mijn spare ma groetjes
Zonder gillende dame?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit had ook in het Albanees gezongen kunnen worden.
Of Wakker in een vreemde wereld. Ookal is het niet modern. Blijft tijdloos. En stemplaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of Stefan en Lisette van Spinvis
#Riggedquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:36 schreef Fred_B het volgende:
Nummer 2000 in 1999 en nog steeds erin
Ja, die met die gele UserIcon.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn er mensen in NL die zich een country boy vinden?
yeeehawwwquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:36 schreef Fred_B het volgende:
Nummer 2000 in 1999 en nog steeds erin
nee, wel een country keerlquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
TS.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geen recht van klagen, ouwe nitratenwerperquote:
En dan is Vera nog niet eens een keerlquote:
Ik heb dit jaar nog niks gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen recht van klagen, ouwe nitratenwerper
Dat moest er nog eens bijkomen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niks gedaan.
Zeikstemalertquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:39 schreef MTheBassman het volgende:
dit is gewoon de 5e keer dat ik rihanna in de lijst hoor en dat is 5 keer te veel
Pas op he, heb nog wel wat in de schuurquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen!
Rihanna is gewoon een topartiestequote:Op zaterdag 26 december 2020 17:39 schreef MTheBassman het volgende:
dit is gewoon de 5e keer dat ik rihanna in de lijst hoor en dat is 5 keer te veel
Man down is fijn hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:39 schreef MTheBassman het volgende:
De versie van Triggerfinger ja.quote:
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rihanna is gewoon een topartieste![]()
Popprinses van de 21e eeuw
Vuurwerkopslag in Enschede, wat kan er misgaan..quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas op he, heb nog wel wat in de schuur
Opslag?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vuurwerkopslag in Enschede, wat kan er misgaan..
Prima vitaminedrank.quote:
Wat ben je negatiefquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
Andre Hazes, meest overgewaardeerde Nederlandse artiest ooit. Amsterdams kattengejank van een zuipschuit die toevallig een goeie strot had![]()
![]()
qftquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
Andre Hazes, meest overgewaardeerde Nederlandse artiest ooit. Amsterdams kattengejank van een zuipschuit die toevallig een goeie strot had![]()
![]()
Ik kan m echt niet aanhoren, sorry...quote:
En gewapend met een rijmwoordenboekjequote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Is wel grappig om die krantenberichten uit de jaren 60 of wat is het te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Doe je oren dichtquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan m echt niet aanhoren, sorry...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
André Hazes is een kleinzoon, van een kleinzoon, van een broer, van de overgrootvader, van de vrouw, van een achterkleinzoon, van een broer, van de overgrootvader van mijn grootvader.
Grafisch:
Ja, en helaas hebben z'n kinderen het stokje overgenomen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
Mag je trots op zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hazes is nog (aangetrouwde) familie van me.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |