ik denk dat ik wel een aantal bassisten heb die ik toffer vind, maar wat betreft top 40 achtige muziek is hij wel echt een godquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Flea is toch wel echt de bassist die ik het hoogst heb zitten, bij bijna alles van hem heb ik zoiets van 'hoe doet die dat in godsnaam?' Om gek van te worden als je een groot peppers fan bent
als het goed klinkt kan dat, verstaan doe je het immers toch niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou wel van het onverstaanbare gemompel van Frank hoor!best lekkere nummers
Preciesquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed klinkt kan dat, verstaan doe je het immers toch niet.
Geen Radio 2 luisteren in januari dus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:06 schreef Eightyone het volgende:
Krezip heeft iets nieuws.
Bedankt voor de waarschuwing.
Aquarius van Party Animals toch? Mooi nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:02 schreef Kopiko het volgende:
You can run but you can't hide, aldus de NL politie op Twitter ...
Verbazend is dat soms jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef Chiappucci het volgende:
Dat dit anno 2020 nog in de lijst staat
Denk dat hier sprake is van een Babylonische spraakverwarring.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aquarius van Party Animals toch? Mooi nummer
Of Something Happened On The Way To Heaven van Philquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aquarius van Party Animals toch? Mooi nummer
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Tripel Karmliet ingeschonken
Ja, deze is wat gezapig. Tijdens het nieuws even Rasputin geluisterd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Poppejans het volgende:
Ma Baker vind ik nog leuker, hysterischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |