Proost, hier een Westmalle Tripel, kloinkquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Tripel Karmliet ingeschonken
t IJ IPAquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Tripel Karmliet ingeschonken
Ik had zijn broer Vlad toevallig aan de lijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze is wat gezapig. Tijdens het nieuws even Rasputin geluisterd.
... en een fles geopend?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens het nieuws even Rasputin geluisterd.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Proost, hier een Westmalle Tripel, kloink
207 (2000)quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ooit op 198 ofzo
Vroeger was niet alles beter
Zij is een van de enige moderne artiesten die ik erg goed kan hebben. Verfrissende muziek, kan prima zingen en het swingt vaak ook gewoon lekker. Heb Break My Heart best vaak gedraaidquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Mooi trouwens dat er hier zo veel liefhebbers van Dua Lipa zijn![]()
Met haar fantastische sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
In 2021 ook maar even stemmen op Break My Heart en Physical
Bij die naam moet ik altijd aan een paar schaamlippen denkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Mooi trouwens dat er hier zo veel liefhebbers van Dua Lipa zijn![]()
Met haar fantastische sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
In 2021 ook maar even stemmen op Break My Heart en Physical
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |