quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Mooi trouwens dat er hier zo veel liefhebbers van Dua Lipa zijn![]()
Met haar fantastische sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
In 2021 ook maar even stemmen op Break My Heart en Physical
Ik lachte hier veel te hard omquote:
Ava Max > Dua Lipa btw.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Met haar fantastische sterke tweede album Future Nostalgia - misschien wel hét popalbum - staat ze meer dan terecht met meer nummers in de lijst! Weet vrijwel zeker dat ze komende jaren een blijvertje is. Muziek met een 80s touch die zowel een jong als oud publiek aanspreekt, net als bijvoorbeeld The Weeknd
LOOKING FOR A SIGN OF LIFEquote:
LOOKING FOR SOMETHING HELP ME BURN OUT BRIIIGHTquote:
quote:
Dan stem ik wel op het origineelquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:14 schreef Gretzl het volgende:
Gewaagde stelling na 1 album, maar Ava heeft ook leuke plaatjes gemaakt.quote:
Die blijft er ook maar in staan blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Trom Petty Kyteman komt ook over een paar dagen nog langs
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die blijft er ook maar in staan blijkbaar.
Nouja, zou hem zelf niet bij mijn top 35 zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |