SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
In dit geval wel hoor.quote:
Pas nog gedraaid (behalve Al). Negotiations and lovesongs in de kast staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef Zorro het volgende: Late in the evening. You can call me Al. Kodachrome. 50 Ways to leave your lover. Zoveel goede Paul Simon nummers. En dan komen ze met dit gedrocht.
Jammer dat Jan Wayne en Jan Vayne nooit samen een plaat hebben gemaakt.quote:
Man naar mijn hartquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef peaceman het volgende:
Zou de Top 2000 Blof vrij blijven dit jaar? Bevalt me prima zonder
Same here! Al denk ik dat dat begin '80 was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef Zorro het volgende:
Dit ontdekt tijdens mijn eerst grote hitlijst beluistering, de Top 100 allertijden van Veronica.
Waar Child in Time gewoon op 1 stond overigens.
Ergens eind 70's
Mijn moeder valt hier dus op (zal wel zijn omdat mn pa kaal is)quote:
Mooi was die tijd..quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef Zorro het volgende:
Dit ontdekt tijdens mijn eerst grote hitlijst beluistering, de Top 100 allertijden van Veronica.
Waar Child in Time gewoon op 1 stond overigens.
Ergens eind 70's
Twee?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders te eten...
Heb ik gister gedaan, maar zo met deze chat en de top2000 aan was het prima te doen.quote:
Dan zal je daarna wel vol zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders te eten...
R.I.P.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Sterkte. Maar dit was HET jaar om er onderuit te komen, je had de Corona troefkaart moeten spelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders op bezoek voor het eten ..
Dat zou ook kunnen. Hoewel ik me ook veel Grease nummers herinner toen, dus zal wel 79 geweest zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Same here! Al denk ik dat dat begin '80 was.
Die stond er hopelijk niet in. En Huilen is te laat ook niet, toch?quote:
quote:HEUVELOP!
26 december 12.00-13.00 uur
1544 Blueberry Hill Fats Domino 7
1543 Unwritten Natasha Bedingfield 5
1542 Love On Top Beyoncé 6
1541 Kalverliefde Robert Long 5
1540 This Town Niall Horan ?
1539 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range 8
1538 Nathalie Gilbert Bécaud 6
1537 Breathe The Prodigy 5
1536 Jerusalema Master KG ?
1535 I Am The Walrus The Beatles 6
1534 Break My Stride Matthew Wilder 6
1533 Mensch Herbert Grönemeyer 4
1532 Mijn Vlakke Land Jacques Brel 5,5
Ah yes, de Julius Caesar Arena.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dat zijn nog eens concertlocaties.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is een stel van gelijke sexe helemaal geen probleem meer...quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders op bezoek voor het eten ..
geen ideequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond er hopelijk niet in. En Huilen is te laat ook niet, toch?
Veronaquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dat zijn nog eens concertlocaties.
[ afbeelding ]
Hoeren neuken nooit meer werken dan misschien?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah leuk, veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb ik gister gedaan, maar zo met deze chat en de top2000 aan was het prima te doen.
Vanavond naar ouders met mijn broer en zijn gezin
Nee, Nimesquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Verona![]()
Jameroquai daar live gezienin de regen
Hoeren neuken nooit meer werken is ook nog niet geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is van Bløf toch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken dan misschien?
Rare hobby.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een stel van gelijke sexe helemaal geen probleem meer...
M’n bank had trek in koffiequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Vorig uur.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef Isorden het volgende:
1544 Blueberry Hill Fats Domino![]()
![]()
1543 Unwritten Natasha Bedingfield![]()
1542 Love On Top Beyoncé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1541 Kalverliefde Robert Long![]()
1540 This Town Niall Horan![]()
1539 The Way It Is Bruce Hornsby & The Range![]()
![]()
![]()
1538 Nathalie Gilbert Bécaud![]()
1537 Breathe The Prodigy![]()
![]()
![]()
1536 Jerusalema Master KG![]()
1535 I Am The Walrus The Beatles![]()
1534 Break My Stride Matthew Wilder![]()
1533 Mensch Herbert Grönemeyer![]()
1532 Mijn Vlakke Land Jacques Brel
Je hebt twee vrouwen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou twee aangetrouwde moeders, bedoel ik, geen stel
Alternate universe waarin de New Kids uit Zeeland kwamen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is van Bløf toch.
[ afbeelding ]
Moeten we nog zoek de verschillen gaan spelen ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef Zorro het volgende:
Ik kopieer deze met één cruciale aanpassing
[..]
Ik luisterde vanaf '80 of '81, denk ik. Heb jarenlang de lijst uit de Veronica gids bewaard. Totdat ze in de Hitdossier stonden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Hoewel ik me ook veel Grease nummers herinner toen, dus zal wel 79 geweest zijn
Hint: Prodigyquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeten we nog zoek de verschillen gaan spelen ook.
Had het net gevonden ja. Hater.quote:
Klinkt ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou twee aangetrouwde moeders, bedoel ik, geen stel
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, niet meer
de vrouw van mijn vader en mijn "echte" schoonmoeder
De meeste dromen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:01 schreef Evenstar het volgende:
Iedere keer als ik Carmen zie vallen mijn dromen weer in duizenden stukjes uiteen.
Ik ken het niet denk ikquote:
Ik heb even gezocht, zie dat Patti pas in 1983 in de lijst stondquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik luisterde vanaf '80 of '81, denk ik. Heb jarenlang de lijst uit de Veronica gids bewaard. Totdat ze in de Hitdossier stonden.
Why don't you do right uit Roger Rabbitquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef Evenstar het volgende:
Ik zet even Strange Machines en Why Don't You Do Right op die ik heb gemist vanmorgen
Stemplaatgenotjes.
Samba Patti heeft er wel vaker in gestaan...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, zie dat Patti pas in 1983 in de lijst stond
Prodigy missen....quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:03 schreef Dven het volgende:
Wat een kutuur, ga maar weer een uurtje focussen op werk
Die stond in 1979 in de top 10, viel me toevallig net opquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samba Patti heeft er wel vaker in gestaan...
Ze hebben ook een FOK!album.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alternate universe waarin de New Kids uit Zeeland kwamen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik weet niet meer op welke Prodigy ik heb gestemd
De fuck is werk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:03 schreef Dven het volgende:
Wat een kutuur, ga maar weer een uurtje focussen op werk
Heb zelf op “Breathe” gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:04 schreef Evenstar het volgende:
Ik weet niet meer op welke Prodigy ik heb gestemd
Even opgezocht en het was toch Breathequote:
Stemplaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef PzKpfw het volgende:
Vanmiddag Appleknockers Flophouse genot![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb zelf op “Breathe” gestemd![]()
![]()
Harry Muskee GODquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef PzKpfw het volgende:
Vanmiddag Appleknockers Flophouse genot![]()
Vanaf 81, zie ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samba Patti heeft er wel vaker in gestaan...
Hoho, de muziek blijft wel aanquote:
Nee joh dit hoort erin. Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja tis wel een beetje oubollig aan t worden. Wat mij betreft mag dit ook wel naar de Evergreen
Je was er ook alweer tamelijk vroeg bij zag ik!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:07 schreef peaceman het volgende:
ga even op de bank verder luisteren. Ben nog moe merk ik.
Ik stemde op Out of space, maar deze had ook zomaar gekund. Fantastisch nummerquote:
Was?!quote:
Copywritingquote:
Same samequote:
Zo ken ik er nog een stuk of 100quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja tis wel een beetje oubollig aan t worden. Wat mij betreft mag dit ook wel naar de Evergreen
Geweldiger live act ook, denk ik al een stuk of 3x gezien. Laatste keer zouden ze op lowlands komen maar ja, Keith ging doodquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik stemde op Out of space, maar deze had ook zomaar gekund. Fantastisch nummer
Uitstekend werk van tiktokquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Break my stride dankzij TikTok de lijst weer in.
DITquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
HEY GIJS ALS JE JE JINGLES WAT ZACHTER ZET HOEF JE NIET DE HELE TIJD TE SCHREEUWEN OETLUL
Dus niet Unwritten?quote:
T zou nog beter zijn als Gijs uberhaupt zn muil zou houden...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
HEY GIJS ALS JE JE JINGLES WAT ZACHTER ZET HOEF JE NIET DE HELE TIJD TE SCHREEUWEN OETLUL
NOU NOU IK DENK BEST DAT HIJ DAAR WEL GEEN REKENING MEE HOUDT HOORquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Goede vraagquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
Muzikaal vinex behang dit.
Waarom staat dit er nog in?
Hier 2x gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Geweldiger live act ook, denk ik al een stuk of 3x gezien. Laatste keer zouden ze op lowlands komen maar ja, Keith ging dood
Vierde Nota Ruimtelijke Ordening Extra-muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
Wou het er nog bijzetten, geweldig live idd! 1x gezien wát een show!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Geweldiger live act ook, denk ik al een stuk of 3x gezien. Laatste keer zouden ze op lowlands komen maar ja, Keith ging dood
Vrouwen..quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
Van die liedjes die je kut vind maar om een of andere reden toch helemaal mee kunt zingenquote:
Nee daar ga ik al heen dus hij zoekt maar een andere plekquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jingle Bell, Jingle Bell, Gijssie naar de hel?
Ach we kunnen dit jaar al niet schelden om dooie bejaarden in het café, laten we dan tenminste een traditie nog kunnen doen, schelden op Gijs Godquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jingle Bell, Jingle Bell, Gijssie naar de hel?
T'is tamelijk perfect gedaan, maar ja - inderdaad dat wat jij zegt. Ik begrijp echter wel de aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
quote:
Ik niet. Ik lig op de bank.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongenss, geef Gijssie een kans. t is kerst en iedereen moet er weer inkomen. Jullie zitten al in de gordijnen voor ie een woord heeft gezegd
Gisteren niet geluisterd??quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongenss, geef Gijssie een kans. t is kerst en iedereen moet er weer inkomen. Jullie zitten al in de gordijnen voor ie een woord heeft gezegd
We hebben een deal.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach we kunnen dit jaar al niet schelden om dooie bejaarden in het café, laten we dan tenminste een traditie nog kunnen doen, schelden op Gijs God
Op lowlands een keer viel tot 2x toe de stroom uit, die Keith was pissed of, gewoon woest. Wilde bijna kappen, maar daarna door die irritatie me toch een vette dikke agressieve show weggegeven. Wauw was datquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier 2x gezien.
Optreden op Rock Am Ring 2008 was echt legendarisch goed
Was toen 00:00 - 02:00 Motorhead en daarna 02:00 tot weet ik veel wanneer Prodigy. Stromende regen, ijskoud, maar verdomme wat een feest was dat.
Hij heeft anders al een half uur volgeluld in die 2 minuten zojuist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb geen gordijnen hangen atmquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook 1200 plekjes lagerquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Evenstar het volgende:
Dit had best 458 plekjes lager mogen staan.
Jawel maar hij moet er ook weer ff inkomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren niet geluisterd??
Of gewoon eentje hoger. Maakt geen reet uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Evenstar het volgende:
Dit had best 458 plekjes lager mogen staan.
Oeh waar woon je? Dan kom ik even langs met een verrekijkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb geen gordijnen hangen atm![]()
![]()
Spraak, arm en nogwat..quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Dven het volgende:
Echt, 90% van mijn img-tagjes gaan fout. Volgens mij zit er een beroerte aan te komen.
quote:
Snif... een uitzondering voor mij bitte?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
kunnen we geen stem verbod instellen voor schoolplein moeders?
Survivor en Independent Woman zijn prima nummertjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Stem er liever wat Destiny's Child-nummers uit 1998-1999 in, als die vrouw persé in de lijst moet.
Nee. We zijn geen dictatuur!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop het niet voor je. En ik weet uit eigen ervaring wat het is om een beroerte te hebben...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Dven het volgende:
Echt, 90% van mijn img-tagjes gaan fout. Volgens mij zit er een beroerte aan te komen.
... in míjn gordijnen? Huh??quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel maar hij moet er ook weer ff inkomen.
En single ladiesquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
Kan mij dat wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Op lowlands een keer viel tot 2x toe de stroom uit, die Keith was pissed of, gewoon woest. Wilde bijna kappen, maar daarna door die irritatie me toch een vette dikke agressieve show weggegeven. Wauw was dat
quote:
quote:
Volgens mij heb ik daar vorig jaar nog op gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Harry Muskee GOD
Zelf op Window of my Eyes gestemd
Ja maar jij hebt smaak, dus jij mag welquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Snif... een uitzondering voor mij bitte?
Verder heb ik best een goede smaak hoorquote:
Heeft ze kinderen uit moeten persén eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Stem er liever wat Destiny's Child-nummers uit 1998-1999 in, als die vrouw persé in de lijst moet.
Dat wordt dit jaar nog wel eens betwist.quote:
Bug-A-Booquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Lose my breath is de bestequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Survivor en Independent Woman zijn prima nummertjes.
Daarom valt dit me zo tegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Verder heb ik best een goede smaak hoor
FOK!tatuur.quote:
Die klinken al wat meer doortimmerd. De eerste hebben dat net iets minder over zich.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Survivor en Independent Woman zijn prima nummertjes.
Geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij dat wel voorstellen ja
Bij HMH optreden viel geluid ook weg bij laatste nummer. Toen had volgens mij iemand bier over mengtafel gegooid (tenminste dat is wat werd gezegd). Gelukkig was het echt laatste 30 seconden van laatste nummer ofzo.
Gewoon wegmoduleren naar b.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker 10x moduleren, hip hoor. Wat vreselijk.
Ieder zijn guilty pleasuresquote:
Alsof zij de enige/het perfecte voorbeeld daarvan is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:16 schreef Dven het volgende:
Beyonce is het perfecte voorbeeld van de teloorgang van de kunst die muziek maken ooit was
Keith is daarin wel echt onmisbaar denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Geweldigblij dat ik ze gezien heb, zonde dat het, als ze weer gaan touren, niet meer zo tof zal worden waarschijnlijk
Lijkt erop dat het juist veel moeilijker is geworden om hits te maken. Waarom heb je anders 10 man nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:16 schreef Dven het volgende:
Beyonce is het perfecte voorbeeld van de teloorgang van de kunst die muziek maken ooit was
[ afbeelding ]
Een somstatuur? Klinkt niet zo erg.quote:
Pfff, Keith kan je niet vervangen, kan gewoon niet. Hij was echt uniek, niemand kan dat nadoen of moet dan zelfs willen nadoen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Geweldigblij dat ik ze gezien heb, zonde dat het, als ze weer gaan touren, niet meer zo tof zal worden waarschijnlijk
Klopt, zonder hem kan gewoon niet. Wat een beest was dat zeg. Zingen was niet je van het maar die showquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Keith is daarin wel echt onmisbaar denk ik.
PodiumBEEST die man, wat een energie
helpt ook niet dat je tegenwoordig door alles wordt aangeklaagd als er al een gedeelte van het nummer op een andere lijkt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het juist veel moeilijker is geworden om hits te maken. Waarom heb je anders 10 man nodig.
Denk aan je Lever manquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef Kopiko het volgende:
Ik krijg spontaan emfyzeem van die Long.
Ach dat gebeurde vroeger ook al, kijk alleen al naar Stairway to Heaven....quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
helpt ook niet dat je tegenwoordig door alles wordt aangeklaagd als er al een gedeelte van het nummer op een andere lijkt.
Niets kan tippen aan de beschaafde tangoquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flink Zijn is ook prachtig en Thorbeckeplein
Allemaal angst is de bestequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flink Zijn is ook prachtig en Thorbeckeplein
Bram de Groot was een matig wielrenner maar wel beter dan R Long op de fietsquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even mij hieraan wagen: R Long > B de Groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |