Survivor en Independent Woman zijn prima nummertjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Stem er liever wat Destiny's Child-nummers uit 1998-1999 in, als die vrouw persé in de lijst moet.
Nee. We zijn geen dictatuur!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
kunnen we geen stem verbod instellen voor schoolplein moeders?
Ik hoop het niet voor je. En ik weet uit eigen ervaring wat het is om een beroerte te hebben...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Dven het volgende:
Echt, 90% van mijn img-tagjes gaan fout. Volgens mij zit er een beroerte aan te komen.
... in míjn gordijnen? Huh??quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel maar hij moet er ook weer ff inkomen.
En single ladiesquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
kunnen we geen stem verbod instellen voor schoolplein moeders?
Kan mij dat wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Op lowlands een keer viel tot 2x toe de stroom uit, die Keith was pissed of, gewoon woest. Wilde bijna kappen, maar daarna door die irritatie me toch een vette dikke agressieve show weggegeven. Wauw was dat
quote:
quote:
Volgens mij heb ik daar vorig jaar nog op gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Harry Muskee GOD
Zelf op Window of my Eyes gestemd
Ja maar jij hebt smaak, dus jij mag welquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Snif... een uitzondering voor mij bitte?
Verder heb ik best een goede smaak hoorquote:
Heeft ze kinderen uit moeten persén eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Stem er liever wat Destiny's Child-nummers uit 1998-1999 in, als die vrouw persé in de lijst moet.
Dat wordt dit jaar nog wel eens betwist.quote:
Bug-A-Booquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Lose my breath is de bestequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Survivor en Independent Woman zijn prima nummertjes.
Daarom valt dit me zo tegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Verder heb ik best een goede smaak hoor
FOK!tatuur.quote:
Die klinken al wat meer doortimmerd. De eerste hebben dat net iets minder over zich.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Survivor en Independent Woman zijn prima nummertjes.
Geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij dat wel voorstellen ja
Bij HMH optreden viel geluid ook weg bij laatste nummer. Toen had volgens mij iemand bier over mengtafel gegooid (tenminste dat is wat werd gezegd). Gelukkig was het echt laatste 30 seconden van laatste nummer ofzo.
Gewoon wegmoduleren naar b.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker 10x moduleren, hip hoor. Wat vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |