Man naar mijn hartquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef peaceman het volgende:
Zou de Top 2000 Blof vrij blijven dit jaar? Bevalt me prima zonder
Same here! Al denk ik dat dat begin '80 was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef Zorro het volgende:
Dit ontdekt tijdens mijn eerst grote hitlijst beluistering, de Top 100 allertijden van Veronica.
Waar Child in Time gewoon op 1 stond overigens.
Ergens eind 70's
Mijn moeder valt hier dus op (zal wel zijn omdat mn pa kaal is)quote:
Mooi was die tijd..quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef Zorro het volgende:
Dit ontdekt tijdens mijn eerst grote hitlijst beluistering, de Top 100 allertijden van Veronica.
Waar Child in Time gewoon op 1 stond overigens.
Ergens eind 70's
Twee?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders te eten...
Heb ik gister gedaan, maar zo met deze chat en de top2000 aan was het prima te doen.quote:
Dan zal je daarna wel vol zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders te eten...
R.I.P.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Sterkte. Maar dit was HET jaar om er onderuit te komen, je had de Corona troefkaart moeten spelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef cafca het volgende:
Voor degenen die kerst alleen moeten vieren: troost je, ik krijg vanavond zoiets als twee schoonmoeders op bezoek voor het eten ..
Dat zou ook kunnen. Hoewel ik me ook veel Grease nummers herinner toen, dus zal wel 79 geweest zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Same here! Al denk ik dat dat begin '80 was.
Die stond er hopelijk niet in. En Huilen is te laat ook niet, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |