Uitstekend werk van tiktokquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Break my stride dankzij TikTok de lijst weer in.
DITquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
HEY GIJS ALS JE JE JINGLES WAT ZACHTER ZET HOEF JE NIET DE HELE TIJD TE SCHREEUWEN OETLUL
Dus niet Unwritten?quote:
T zou nog beter zijn als Gijs uberhaupt zn muil zou houden...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
HEY GIJS ALS JE JE JINGLES WAT ZACHTER ZET HOEF JE NIET DE HELE TIJD TE SCHREEUWEN OETLUL
NOU NOU IK DENK BEST DAT HIJ DAAR WEL GEEN REKENING MEE HOUDT HOORquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Goede vraagquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
Muzikaal vinex behang dit.
Waarom staat dit er nog in?
Hier 2x gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Geweldiger live act ook, denk ik al een stuk of 3x gezien. Laatste keer zouden ze op lowlands komen maar ja, Keith ging dood
Vierde Nota Ruimtelijke Ordening Extra-muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
Wou het er nog bijzetten, geweldig live idd! 1x gezien wát een show!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Geweldiger live act ook, denk ik al een stuk of 3x gezien. Laatste keer zouden ze op lowlands komen maar ja, Keith ging dood
Vrouwen..quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef alopio het volgende:
Van die liedjes die je kut vind maar om een of andere reden toch helemaal mee kunt zingenquote:
Nee daar ga ik al heen dus hij zoekt maar een andere plekquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jingle Bell, Jingle Bell, Gijssie naar de hel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |