Je hebt twee vrouwen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou twee aangetrouwde moeders, bedoel ik, geen stel
Alternate universe waarin de New Kids uit Zeeland kwamen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is van Blřf toch.
[ afbeelding ]
Moeten we nog zoek de verschillen gaan spelen ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef Zorro het volgende:
Ik kopieer deze met één cruciale aanpassing
[..]
Ik luisterde vanaf '80 of '81, denk ik. Heb jarenlang de lijst uit de Veronica gids bewaard. Totdat ze in de Hitdossier stonden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Hoewel ik me ook veel Grease nummers herinner toen, dus zal wel 79 geweest zijn
Hint: Prodigyquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeten we nog zoek de verschillen gaan spelen ook.
Had het net gevonden ja. Hater.quote:
Klinkt ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou twee aangetrouwde moeders, bedoel ik, geen stel
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, niet meer
de vrouw van mijn vader en mijn "echte" schoonmoeder
De meeste dromen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:01 schreef Evenstar het volgende:
Iedere keer als ik Carmen zie vallen mijn dromen weer in duizenden stukjes uiteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |