SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2020 22:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wtf ik zou nog eerder een vrouw doen
Kelkje Grand Prestige hier. Blijkt ook maar iets meer dan 2 flesjes te zijnquote:
volgens mij is ze in slaap gevallen... of ze negeert mequote:
Viognierbaas hierquote:Op donderdag 24 december 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kelkje Grand Prestige hier. Blijkt ook maar iets meer dan 2 flesjes te zijn
Ik zou Bløf negeren, bier drinken en in slaap vallen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij is ze in slaap gevallen... of ze negeert me
Alhier: Steenkoude Hertog Jan.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kelkje Grand Prestige hier. Blijkt ook maar iets meer dan 2 flesjes te zijn
Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik blijf bij Grand Prestige en Karmeliet meestal. Zal zaterdag buitenshuis wel veel normale Hertog Jan drinkenquote:
TADADAAA (TADADAAA) genotquote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
How I met your mother-genot
Oliebollenplan, of wat? Mag hopen dat ze nog niet aan het bakken is.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Diaan is rond deze tijd van de songteksten en oliebollen, verder helemaal niks...
die oliebollen duren nog een paar dagenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Diaan is rond deze tijd van de songteksten en oliebollen, verder helemaal niks...
Volgens mij heb je hier praatjes, maar zit je thuis gewoon met een schort aan de afwas te doen terwijl Diaan wijntjes zit te atten op de bank.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn hoofd zegt morgen dat jij de grote morele winnaar bent. Bier blijkt the day after toch vaak beter.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf bij Grand Prestige en Karmeliet meestal. Zal zaterdag buitenshuis wel veel normale Hertog Jan drinken
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oliebollenplan, of wat? Mag hopen dat ze nog niet aan het bakken is.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
die oliebollen duren nog een paar dagen
Nee, ze begon altijd met songteksten en eindigde met oliebollen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het vroeger niet anders was.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef peaceman het volgende:
ik ga zelf dan maar even bier halen... die vrouwen tegenwoordig..
ik zie zoveel eindejaarslijstjes op de interwebs vandaag dat je bijna zou denken dat het al oudjaar is.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier praatjes, maar zit je thuis gewoon met een schort aan de afwas te doen terwijl Diaan wijntjes zit te atten op de bank.
Ik ben alleen de morele verliezer als het voetvolk aan de winnende hand is.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn hoofd zegt morgen dat jij de grote morele winnaar bent. Bier blijkt the day after toch vaak beter.
Je bent zelf een oudjaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ik zie zoveel eindejaarslijstjes op de interwebs vandaag dat je bijna zou denken dat het al oudjaar is.
https://www.nporadio2.nl/livequote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef asco het volgende:
Wat is de online stream van Radio 2 beeld want die schotel schiet niet op?
Haha is waar even het bier wegzetten.quote:
daardoor missen we alleen de braadpan.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is er wel genoeg olie voor oliebollen dit jaar dan? Er was laatst toch zo'n toespraak vanuit t torentje?
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/live
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, zo zie ik jullie altijd voor me
hehequote:Op donderdag 24 december 2020 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
daardoor missen we alleen de braadpan.
nou best wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het zit er ook weer niet heel ver van af.
Toch?
Wegzetten? Zou het lekker opzuipen. Dat is hier gewoon heel salonfähig hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha is waar even het bier wegzetten.
Euh, Jozef en Maria tellen af?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/live
Mooie snorquote:
Oh, ik had Grand Prestige. Een soort flesje met een kurk erop, maar dat blijkt maar net iets meer dan 2 flesjes te zijn. Ik ga niet meer uit de bocht vliegen want morgenochtend met de ouders ontbijten haha (lol).quote:Op donderdag 24 december 2020 22:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wegzetten? Zou het lekker opzuipen. Dat is hier gewoon heel salonfähig hoor.
Ja, ik weet het ook niet. Ik schakel pas om 00:00 in.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:40 schreef asco het volgende:
[..]
Euh, Jozef en Maria tellen af?
Echt?
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2020.pdfquote:Op donderdag 24 december 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Waar vind ik een PDF met uurlijsten?
https://www.google.com/ur(...)zG7TTyB4EVQAXw4wDCq4quote:Op donderdag 24 december 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2020.pdfquote:Op donderdag 24 december 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Als je onder de plak zitten opzoekt in een woordenboek vind je een plaatje van PippenScottiequote:Op donderdag 24 december 2020 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
|Confirmed.
Takes one to know one, toch @:PippenScottie
Gatverquote:Op donderdag 24 december 2020 22:42 schreef peaceman het volgende:
Diaan is helemaal in de kerstfilms momenteel.
Van die films waar dingen toevallig achter elkaar misgaan en dat er toevallig een situatie ontstaat dat mensen elkaar vinden...
Dat had ik ook moeten doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Ik schakel pas om 00:00 in.
Ja, goh. Dat is de programmering van Radio2.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:43 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan niet live kijken via mobiel. Ik krijg een Jezus hoorspel oid
Zoiets als Die Hard?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:42 schreef peaceman het volgende:
Diaan is helemaal in de kerstfilms momenteel.
Van die films waar dingen toevallig achter elkaar misgaan en dat er toevallig een situatie ontstaat dat mensen elkaar vinden...
Live-albumpje @ Ally Pally is wel prettig.quote:
Nee, zoetsappige Hallmark rommelquote:
Ik kijk naar npo3 op de gewone tvquote:Op donderdag 24 december 2020 22:44 schreef Poppejans het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, goh. Dat is de programmering van Radio2.
[/quote
@:houdjemond had het over Hazes
Op je wenken bediendquote:Op donderdag 24 december 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Day Before You Came vakkundig verkracht...
Waar is dat op?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cave en Hazes door elkaar. Ik ben de moeilijkste niet.
Ik zou Lennon houden en Diaan ruilenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, zoetsappige Hallmark rommel
ik zit achter de PC, radio aan, bier erbij... primaquote:Op donderdag 24 december 2020 22:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga zo wel via tv kijken. Snap er geen hol van op de telefoon
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou Lennon houden en Diaan ruilen
Ik zou helemaal opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou Lennon houden en Diaan ruilen
Nu het origineel.quote:
Hier nog één. Lekker om 0:05 pittenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit achter de PC, radio aan, bier erbij... prima
Gaan we nu al rellen?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu het origineel.
Hazes er weer doorheen.
Drama, als Amsterdammer schaam ik me voor die jankbal...
Hoi user Onlogisch, ga je een leuke kerst tegemoet?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog één. Lekker om 0:05 pitten
Hoor dat het chaos is in VBL, ik zou ff gaan kijken als ik jou was.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog één. Lekker om 0:05 pitten
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Zie nu een slecht optreden met Simone Kleinsma en een doventolk die voor grappig door moet gaan. Dit was niet best.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal opnieuw beginnen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoor dat het chaos is in VBL, ik zou ff gaan kijken als ik jou was.
Maar er is toch niet echt een boeiende wedstrijd op vandaag, toch?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Hazes (sr. en jr.) ook niets
Qua muzikale invloed of qua lichaamsbouw?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet haten op Hazes.
Was zeker geen Kleine jongen.
Ik ook niet, overdreven Amsterdams kattengejank hoef ik niet te horen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Hazes (sr. en jr.) ook niets
Op 24/25 december nooit.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar er is toch niet echt een boeiende wedstrijd op vandaag, toch?
Heb je al opgemerkt dat je fles Gin leeg is?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vrij opmerkzaam vandaag en het begint mij op te vallen dat er een kerstthema in de liedjes ziet
Pics or it didn't happen...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet haten op Hazes.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vrij opmerkzaam vandaag en het begint mij op te vallen dat er een kerstthema in de liedjes ziet
Wishful thinking...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, zo zie ik jullie altijd voor me
Dat laat ik maarquote:
Bij het bier wegzetten bleek dat mijn ma naar het altijd walgelijke Al Joe Niet Is Love kijktquote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je al opgemerkt dat je fles Gin leeg is?
Niet echt. Ik heb ook niet zoveel met kerst. Hoe is de leef in Leiden?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi user Onlogisch, ga je een leuke kerst tegemoet?
Ik & modererenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WKND in de lijst, niet serieus genomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er bijnaaaaaaa
Potje bier, muziek, jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb ook niet zoveel met kerst. Hoe is de leef in Leiden?
[..]
Ik & modereren
HAHAHAHA
Hazes is de meest overrated zanger en artiest van Nederlandquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet haten op Hazes.
Wat vind je vervelend aan The Weeknd?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WKND in de lijst, niet serieus genomen.
Spinvis en Eefje maakten moeite waard.
Je hebt het zelf in de hand, Diaan.quote:
Doe ik welquote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb ook niet zoveel met kerst. Hoe is de leef in Leiden?
[..]
Ik & modereren
HAHAHAHA
Staat die er nog in eigenlijk?quote:
Overschat.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
26-12 daarentegen. Boxing Day god.
Dat is niet echt wat de meid in je bed wil zien als je je broek uitdoet.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
AH jr. had onderbroeken uitgebracht met daarop de tekst 'Kleine Jongen'.
Doe met die informatie wat je wil.
Waarom zou je bier in godesnaam wegzetten?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij het bier wegzetten bleek dat mijn ma naar het altijd walgelijke Al Joe Niet Is Love kijkt
Sinds klokslag 15:30 luister ik dit van beneden naar bovenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact hetzelfde makker. Exact hetzelfde.
Wat staat erop?
Meen jequote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
eens.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik & presteren met HAX
HAHAHAHA
De Kleine Jongen is van wat jaren terug, toen de meesten hier nog niet aanwezig waren en n00bie een heel leuke grap had bedacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
HET FLESJE WAS LEEGquote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom zou je bier in godesnaam wegzetten?
dan zette je dus geen bier weg.quote:
Namaak MJ, geen oprechtheid, zemelig, geen power, braafjes, bedacht,quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je vervelend aan The Weeknd?
Dat haalt hij ik zelf hoor en ik lig op de bank tv te kijken. Zonder wijntjes, ik ust geen wijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand, Diaan.
Ga op de bank zitten en wijntjes atten. Laat Peace zijn eigen bier halen
De sound zit wel goed in elkaarquote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Namaak MJ, geen oprechtheid, zemelig, geen power, braafjes, bedacht,
Weeknd heeft van die nummers die wel aardig klinken, maar na 10 minuten ben je het nummer alweer vergeten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
AI sound, computer says yesquote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De sound zit wel goed in elkaar.
Wat érrrug omfg wat een afknapperquote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Yep
https://shop.andrehazes.c(...)boxer-set-zwart-army
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:Maxi-mus
@:Fetx
@:Lenny_Leonard
@:Buitendam
@:Coco
@:3rr0r
@:De_Kraam
@:Adames
@:Drizzt_Dourden
@:Jr-Style-93
@:Tjacka
@:KingRoland
@:El-Stinho
@:Tarado
@:Muskusboktor57
@:Anneloos
@:Rambodirk
@:RensAjacied
@:Zipportal
@:Elan
@:Gurneyisbestoke
@:Wereldgozer
@:Haags
Toch wel fijn dat er nu iemand is die dat soort lekkere muziek maakt zonder daarbij aan kleine kinderen te zitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwah het instrumentaal zelf bedoelde ik maar ik zal mijn nederlaag nemen. Ik vind Blinding Lights prima dus dan zet ik het eropquote:
Liever oprecht en wat kinderen gesloopt, dan fake ass bitch die de nieuwe MJ wordt gedoopt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat er nu iemand is die dat soort lekkere muziek maakt zonder daarbij aan kleine kinderen te zitten.
Geklikt. Helaas moet ik inloggen. Je kent mijn aversie jegens Spotify. Desalniettemin hoop ik dat je ervan kunt genieten amice.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds klokslag 15:30 luister ik dit van beneden naar boven. A playlist featuring Spinvis, My Morning Jacket, King Princess, and others
Altijd kerstavond met je beste muziek van het jaar.
Zijn pa was ook al gek op knakworstjesquote:
Het is een feestje werkelijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt. Helaas moet ik inloggen. Je kent mijn aversie jegens Spotify. Desalniettemin hoop ik dat je ervan kunt genieten amice.
Wees welkom.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
Mention ontvangen uit boomertopic
Weggeklikt
gelukkig heb ik geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 24 december 2020 22:56 schreef Poppejans het volgende:
Ik word echt bang van deze mevrouwen doventolk
Welkequote:Op donderdag 24 december 2020 22:56 schreef Poppejans het volgende:
Ik word echt bang van deze mevrouwen doventolk
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja op tv npoextra staat opquote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen idee waar je het over hebt
er vanquote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:Caland benieuwd wat hij er van vindt.
50 jaar toppop op 3.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef alopio het volgende:
Waar kijken jullie naar? Geen idee want hier geen tv aan
Veel plezier met de rerun van AC/DC en Mötorhead, hooliequote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel plezier verder met bejaardenradio, Stijn.
“Oma hier, oma daar, temazepam en slapen maar” in de smaak gevallen?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo. Kerstavondpakjesavond afgesloten, ruim baan voor de Top 2000 nu
Doof?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen idee waar je het over hebt
Naar mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef alopio het volgende:
Ik zet net R2 aan en zie een kersthoorspel van Stassequote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef alopio het volgende:
quote:
Het nationale kerstverhaal op NPO1quote:Op donderdag 24 december 2020 22:57 schreef alopio het volgende:
Stasse Godquote:Op donderdag 24 december 2020 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zet net R2 aan en zie een kersthoorspel van Stasse
Mis ik hier iets aan? Ik vermoed van nietquote:Op donderdag 24 december 2020 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het nationale kerstverhaal op NPO1
ja jammer dat ie er niet bij kan zijn tijdens de topquote:
BZN, ja leuk!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alopio!![]()
Uiteraard! Genieten dit.
Ik lasquote:Op donderdag 24 december 2020 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alopio!![]()
Uiteraard! Genieten dit.
Mijn ouders zijn hier bijzonder enthousiast over. Zit jij in dezelfde 60+ leeftijd?quote:
Houdjemondquote:Op donderdag 24 december 2020 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alopio!![]()
Uiteraard! Genieten dit.
Alle mensen heffen het glas.quote:
Boomergodquote:Op donderdag 24 december 2020 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hier bijzonder enthousiast over. Zit jij in dezelfde 60+ leeftijd?
Het begint weer te kriebelen, jongonsquote:
Haha 38 hierquote:Op donderdag 24 december 2020 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hier bijzonder enthousiast over. Zit jij in dezelfde 60+ leeftijd?
Ja helaas, had mooi Ipv Giel of Gijs gekundquote:Op donderdag 24 december 2020 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja jammer dat ie er niet bij kan zijn tijdens de top
Ik heb het al eerder verteld... ik vind Gijs niet meer zo irritantquote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja helaas, had mooi Ipv Giel of Gijs gekund
Het ging niet om je schoenmaat, maat.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha 38 hiermaar Ad is toch wel een legend
Dit was meer een verwijzing naar de Parade waar ik nu bij ben beland.quote:
Ad heeft de vrije liefde behoorlijk geconsumeerd ja...wat een baasquote:Op donderdag 24 december 2020 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha 38 hiermaar Ad is toch wel een legend
Eerlijk, Gijs hoort er ook wel bij tochquote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder verteld... ik vind Gijs niet meer zo irritant
ja, wat moeten we zonder zijn moederquote:Op donderdag 24 december 2020 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Eerlijk, Gijs hoort er ook wel bij toch
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het ging niet om je schoenmaat, maat.
Ambetant aanbeland. Ok, ik heb het album nog te weinig geluisterd.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was meer een verwijzing naar de Parade waar ik nu bij ben beland.
Ik krijg bij Gijs telkens de behoefte om een shotje te doen, geen flauw idee waaromquote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder verteld... ik vind Gijs niet meer zo irritant
Foei.. dat klinkt foutquote:Op donderdag 24 december 2020 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, wat moeten we zonder zijn moeder
Druk! Ben aan het verhuizenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Houdjemondhoe gaat het met je? Fijn dat je er ook weer bent
Nee ik vind Joris niet prettig om naar te luisteren en de muziek niet je van het.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Mis ik hier iets aan? Ik vermoed van niet
Vaccineren begint pas volgend jaar...quote:Op donderdag 24 december 2020 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik krijg bij Gijs telkens de behoefte om een shotje te doen, geen flauw idee waarom
dat laatste is een understatement hoop ik?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik vind Joris niet prettig om naar te luisteren en de muziek niet je van het.
Tof, das leuk nieuws toch? Fijn te horen dat het goed gaat. Hier ook prima hoor, blij dat het weer begint hier ookquote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Druk! Ben aan het verhuizen! Hoe is het daar?
Die doventolk nu?quote:
Vind Joris altijd veel te blij, weet niet. Wel een toffe gozer om bier mee te drinken denk ikquote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik vind Joris niet prettig om naar te luisteren en de muziek niet je van het.
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Als je je dag laat verpesten door Gijs Staverman..
... merkwaardigquote:
Wij begrijpen elkaar.quote:
Timing is niet geweldig maar het is niet anders, lekker blut het jaar uitquote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Tof, das leuk nieuws toch? Fijn te horen dat het goed gaat. Hier ook prima hoor, blij dat het weer begint hier ook
Haha ach jaar is toch al kutquote:Op donderdag 24 december 2020 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Timing is niet geweldig maar het is niet anders, lekker blut het jaar uit
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 24 december 2020 23:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ach jaar is toch al kutmaar je moet omdenken, niet blut het jaar uit maar met ons het jaar uit
Ja zoiets ja inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind Joris altijd veel te blij, weet niet. Wel een toffe gozer om bier mee te drinken denk ik
#MeTooquote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
Iggy Pop zit nu uit mijn radio onverstaanbare dingen te mompelen, ik voel me misbruikt.
Iggy liefde!! Lekker nummertjequote:
en dan moet Frank Boeijen nog komen...quote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
Iggy Pop zit nu uit mijn radio onverstaanbare dingen te mompelen, ik voel me misbruikt.
lekker boeijenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan moet Frank Boeijen nog komen...
waar zit jij met je gedachten?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Iggy liefde!! Lekker nummertje
MES STEEK PIJNquote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan moet Frank Boeijen nog komen...
Die met die lange haren? Leeft zich behoorlijk in. Hij lijkt beetje op die Rotterdamse cabaratier met dat staartje.quote:
noemen we tegenwoordig een Promesjequote:Op donderdag 24 december 2020 23:07 schreef alopio het volgende:
[..]
MES STEEK PIJN
JAAAA het mag weer
@El_Stinhoquote:Op donderdag 24 december 2020 23:07 schreef alopio het volgende:
[..]
MES STEEK PIJN
JAAAA het mag weer
Nouquote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
noemen we tegenwoordig een Promesje
Promessi heeft het behoorlijk gedaan, wat denk jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
noemen we tegenwoordig een Promesje
Nee die vrouwelijke tolk, de lelijke zus van cruella de villequote:Op donderdag 24 december 2020 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die met die lange haren? Leeft zich behoorlijk in. Hij lijkt beetje op die Rotterdamse cabaratier met dat staartje.
Nog op de loopband van 3fmquote:Op donderdag 24 december 2020 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar zit jij met je gedachten?
ik heb geen idee. ik was er niet bij en je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Promessi heeft het behoorlijk gedaan, wat denk jij?
Hij prikt ze er de laatste tijd goed in.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
12x? Wat voor flessen koop jijquote:Op donderdag 24 december 2020 23:09 schreef Bugno3 het volgende:
Raadsel:
Hoe kan het, dat als je met een groepje bent, je binnen 1,5 keer schenken een fles wijn leeg hebt, terwijl als je alleen thuis bent je minimaal 12x kan bijschenken en het diep in de nacht is voor de fles leeg is?
Ondergewaardeerd genre bij het radio 2 publiekquote:Op donderdag 24 december 2020 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat er eigenlijk genoeg drillrap in de lijst?
Geeft ook mooie steek ballenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij prikt ze er de laatste tijd goed in.
Ik ben niet de enige die met zn hoofd ergens anders zit hoor..quote:Op donderdag 24 december 2020 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij prikt ze er de laatste tijd goed in.
Jammer dat Drillrappers de matigste vorm van rap gekozen hebben. Waarschijnljk omdat het hde makkelijkste vorm is. Als ik mn Kerstgedicht voordraag heb ik zo 3 drillrap-nummers gemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat er eigenlijk genoeg drillrap in de lijst?
"Is it true? Is it true? Tell me now"quote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of wat voor glazen?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
12x? Wat voor flessen koop jij
Antwoord: je hebt meer mensen op bezoek DAN TOEGESTAAN!!!1111111!!!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:09 schreef Bugno3 het volgende:
Raadsel:
Hoe kan het, dat als je met een groepje bent, je binnen 1,5 keer schenken een fles wijn leeg hebt, terwijl als je alleen thuis bent je minimaal 12x kan bijschenken en het diep in de nacht is voor de fles leeg is?
Ik blijf bijgooien. Nu echt een monsterlijk glas wit, maar a) de fles was al aangebroken en b) er zit nog zat in. Bizar.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
12x? Wat voor flessen koop jij
Nu alleen @Klummie nogquote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proostquote:Op donderdag 24 december 2020 23:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik blijf bijgooien. Nu echt een monsterlijk glas wit, maar a) de fles was al aangebroken en b) er zit nog zat in. Bizar.
Denken dat ik bezoek krijgquote:Op donderdag 24 december 2020 23:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Antwoord: je hebt meer mensen op bezoek DAN TOEGESTAAN!!!1111111!!!
Stasse Godquote:Op donderdag 24 december 2020 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga Stasse afzetten. Geen zin in een kersthoorspel nu
Beidenquote:
Klopt!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:13 schreef peaceman het volgende:
Marvin & Tammi![]()
N00b vindt dit mooi
Don Noobiequote:Op donderdag 24 december 2020 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je je bier blijft wegzetten, kan die ook de hele avond mee
Eensquote:Op donderdag 24 december 2020 23:13 schreef Bugno3 het volgende:
48 min genot.
Als we straks een matig uur hebben vliegt zo'n tijd voorbij.
die zal wel naar het cafe gaan, toch?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is @:ArnieAlberts ook al in de zaal?
Ik vind het ook bijzonder irritant.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga Stasse afzetten. Geen zin in een kersthoorspel nu
Present!!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Hekkensluiters van de T2k zo op Nederland 3 na de reclame
Nee, drill jazz, dát is de real deal.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jammer dat Drillrappers de matigste vorm van rap gekozen hebben. Waarschijnljk omdat het hde makkelijkste vorm is. Als ik mn Kerstgedicht voordraag heb ik zo 3 drillrap-nummers gemaakt.
Hij is vanmiddag gespotquote:Op donderdag 24 december 2020 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is @:ArnieAlberts ook al in de zaal?
Aanwezig!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Hekkensluiters van de T2k zo op Nederland 3 na de reclame
Die Brabo vind ik irritant, dat zeg ik als Brabo overigens.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder irritant.
7 uur is op jouw leeftijd behoorlijk fatsoenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
7 uur slaap. Hopelijk is 6-7 een goed uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |