Ik ook niet, overdreven Amsterdams kattengejank hoef ik niet te horen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind Hazes (sr. en jr.) ook niets
Op 24/25 december nooit.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar er is toch niet echt een boeiende wedstrijd op vandaag, toch?
Heb je al opgemerkt dat je fles Gin leeg is?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vrij opmerkzaam vandaag en het begint mij op te vallen dat er een kerstthema in de liedjes ziet
Pics or it didn't happen...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet haten op Hazes.
Was zeker geen Kleine jongen.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vrij opmerkzaam vandaag en het begint mij op te vallen dat er een kerstthema in de liedjes ziet
Wishful thinking...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, zo zie ik jullie altijd voor me
Dat laat ik maarquote:
Bij het bier wegzetten bleek dat mijn ma naar het altijd walgelijke Al Joe Niet Is Love kijktquote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je al opgemerkt dat je fles Gin leeg is?
Niet echt. Ik heb ook niet zoveel met kerst. Hoe is de leef in Leiden?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi user Onlogisch, ga je een leuke kerst tegemoet?
Ik & modererenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoor dat het chaos is in VBL, ik zou ff gaan kijken als ik jou was.
WKND in de lijst, niet serieus genomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er bijnaaaaaaa
Potje bier, muziek, jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb ook niet zoveel met kerst. Hoe is de leef in Leiden?
[..]
Ik & modereren
HAHAHAHA
Hazes is de meest overrated zanger en artiest van Nederlandquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet haten op Hazes.
Was zeker geen Kleine jongen.
Wat vind je vervelend aan The Weeknd?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WKND in de lijst, niet serieus genomen.
Spinvis en Eefje maakten moeite waard.
Je hebt het zelf in de hand, Diaan.quote:
Doe ik welquote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb ook niet zoveel met kerst. Hoe is de leef in Leiden?
[..]
Ik & modereren
HAHAHAHA
Staat die er nog in eigenlijk?quote:
Overschat.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
26-12 daarentegen. Boxing Day god.
Dat is niet echt wat de meid in je bed wil zien als je je broek uitdoet.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
AH jr. had onderbroeken uitgebracht met daarop de tekst 'Kleine Jongen'.
Doe met die informatie wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |