quote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het ging niet om je schoenmaat, maat.
Ambetant aanbeland. Ok, ik heb het album nog te weinig geluisterd.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was meer een verwijzing naar de Parade waar ik nu bij ben beland.
Ik krijg bij Gijs telkens de behoefte om een shotje te doen, geen flauw idee waaromquote:Op donderdag 24 december 2020 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder verteld... ik vind Gijs niet meer zo irritant
Foei.. dat klinkt foutquote:Op donderdag 24 december 2020 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, wat moeten we zonder zijn moeder
Druk! Ben aan het verhuizenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Houdjemondhoe gaat het met je? Fijn dat je er ook weer bent
Nee ik vind Joris niet prettig om naar te luisteren en de muziek niet je van het.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Mis ik hier iets aan? Ik vermoed van niet
Vaccineren begint pas volgend jaar...quote:Op donderdag 24 december 2020 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik krijg bij Gijs telkens de behoefte om een shotje te doen, geen flauw idee waarom
dat laatste is een understatement hoop ik?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik vind Joris niet prettig om naar te luisteren en de muziek niet je van het.
Tof, das leuk nieuws toch? Fijn te horen dat het goed gaat. Hier ook prima hoor, blij dat het weer begint hier ookquote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Druk! Ben aan het verhuizen! Hoe is het daar?
Die doventolk nu?quote:
Vind Joris altijd veel te blij, weet niet. Wel een toffe gozer om bier mee te drinken denk ikquote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik vind Joris niet prettig om naar te luisteren en de muziek niet je van het.
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Als je je dag laat verpesten door Gijs Staverman..
... merkwaardigquote:
Wij begrijpen elkaar.quote:
Timing is niet geweldig maar het is niet anders, lekker blut het jaar uitquote:Op donderdag 24 december 2020 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Tof, das leuk nieuws toch? Fijn te horen dat het goed gaat. Hier ook prima hoor, blij dat het weer begint hier ook
Haha ach jaar is toch al kutquote:Op donderdag 24 december 2020 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Timing is niet geweldig maar het is niet anders, lekker blut het jaar uit
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 24 december 2020 23:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ach jaar is toch al kutmaar je moet omdenken, niet blut het jaar uit maar met ons het jaar uit
Ja zoiets ja inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind Joris altijd veel te blij, weet niet. Wel een toffe gozer om bier mee te drinken denk ik
#MeTooquote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
Iggy Pop zit nu uit mijn radio onverstaanbare dingen te mompelen, ik voel me misbruikt.
Iggy liefde!! Lekker nummertjequote:
en dan moet Frank Boeijen nog komen...quote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
Iggy Pop zit nu uit mijn radio onverstaanbare dingen te mompelen, ik voel me misbruikt.
lekker boeijenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan moet Frank Boeijen nog komen...
waar zit jij met je gedachten?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Iggy liefde!! Lekker nummertje
MES STEEK PIJNquote:Op donderdag 24 december 2020 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan moet Frank Boeijen nog komen...
Die met die lange haren? Leeft zich behoorlijk in. Hij lijkt beetje op die Rotterdamse cabaratier met dat staartje.quote:
noemen we tegenwoordig een Promesjequote:Op donderdag 24 december 2020 23:07 schreef alopio het volgende:
[..]
MES STEEK PIJN
JAAAA het mag weer
@El_Stinhoquote:Op donderdag 24 december 2020 23:07 schreef alopio het volgende:
[..]
MES STEEK PIJN
JAAAA het mag weer
Nouquote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
noemen we tegenwoordig een Promesje
Promessi heeft het behoorlijk gedaan, wat denk jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
noemen we tegenwoordig een Promesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |