Waarom zou je bier in godesnaam wegzetten?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij het bier wegzetten bleek dat mijn ma naar het altijd walgelijke Al Joe Niet Is Love kijkt
Sinds klokslag 15:30 luister ik dit van beneden naar bovenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact hetzelfde makker. Exact hetzelfde.
Wat staat erop?
Meen jequote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
AH jr. had onderbroeken uitgebracht met daarop de tekst 'Kleine Jongen'.
Doe met die informatie wat je wil.
eens.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik & presteren met HAX
HAHAHAHA
De Kleine Jongen is van wat jaren terug, toen de meesten hier nog niet aanwezig waren en n00bie een heel leuke grap had bedacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
AH jr. had onderbroeken uitgebracht met daarop de tekst 'Kleine Jongen'.
Doe met die informatie wat je wil.
HET FLESJE WAS LEEGquote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom zou je bier in godesnaam wegzetten?
dan zette je dus geen bier weg.quote:
Namaak MJ, geen oprechtheid, zemelig, geen power, braafjes, bedacht,quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je vervelend aan The Weeknd?
Dat haalt hij ik zelf hoor en ik lig op de bank tv te kijken. Zonder wijntjes, ik ust geen wijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand, Diaan.
Ga op de bank zitten en wijntjes atten. Laat Peace zijn eigen bier halen
De sound zit wel goed in elkaarquote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Namaak MJ, geen oprechtheid, zemelig, geen power, braafjes, bedacht,
Weeknd heeft van die nummers die wel aardig klinken, maar na 10 minuten ben je het nummer alweer vergeten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
AI sound, computer says yesquote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De sound zit wel goed in elkaar.
Wat érrrug omfg wat een afknapperquote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Yep
https://shop.andrehazes.c(...)boxer-set-zwart-army
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:Maxi-mus
@:Fetx
@:Lenny_Leonard
@:Buitendam
@:Coco
@:3rr0r
@:De_Kraam
@:Adames
@:Drizzt_Dourden
@:Jr-Style-93
@:Tjacka
@:KingRoland
@:El-Stinho
@:Tarado
@:Muskusboktor57
@:Anneloos
@:Rambodirk
@:RensAjacied
@:Zipportal
@:Elan
@:Gurneyisbestoke
@:Wereldgozer
@:Haags
Toch wel fijn dat er nu iemand is die dat soort lekkere muziek maakt zonder daarbij aan kleine kinderen te zitten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwah het instrumentaal zelf bedoelde ik maar ik zal mijn nederlaag nemen. Ik vind Blinding Lights prima dus dan zet ik het eropquote:
Liever oprecht en wat kinderen gesloopt, dan fake ass bitch die de nieuwe MJ wordt gedoopt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat er nu iemand is die dat soort lekkere muziek maakt zonder daarbij aan kleine kinderen te zitten.
Geklikt. Helaas moet ik inloggen. Je kent mijn aversie jegens Spotify. Desalniettemin hoop ik dat je ervan kunt genieten amice.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds klokslag 15:30 luister ik dit van beneden naar boven. A playlist featuring Spinvis, My Morning Jacket, King Princess, and others
Altijd kerstavond met je beste muziek van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |