SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Val Dieu Grand CruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 januari
Bierje 1
Boon Oude GeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Rochefort 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 januari
Biertje 1
Waterland Brewery Gouden BochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Kasteel RougeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29 januari
Biertje 1
La TRappe Isid'orSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Jopen Ongelovige ThomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samengevat, voor het boodschappenlijstje:
Jopen Dubbel Wit
Val Dieu Grand Cru
Boon Oude Geuze
Rochefort 8
Waterland Brewery Gouden Bocht
Kasteel Rouge
La Trappe Isid'or
Jopen Ongelovige Thomas
Allemaal verkrijgbaar (en op voorraad, vooralsnog) bij Drankgigant
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 23-12-2020 21:01:28 ]![]()
Deze Jopen moeten de vorige doen vergetenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Van Jopen kunnen we geen genoeg krijgen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooie verzameling![]()
Gaat mooi worden
HET GROTE ZUIPEN KAN BEGINNEN!!!Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
OH WEDEROM JOPEN
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Deze Jopen moeten de vorige doen vergeten![]()
![]()
Ik zal mijn capslock maar even afdoen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja aan wit bier kunnen ze niets verkloten. HOOP IK!!!quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik vind leuk![]()
Ja een duotje jopen is normaal wel ok maar niet met bierquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaalquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef chufi het volgende:
HEbben we al een adres die ze allemaal heeft?![]()
![]()
Bassiequote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
@:chufi
Welk biertje denk je dat ik heb aangevraagd?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Goed geregeldquote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaal
Staat dat al in de OP?
Top!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaal![]()
![]()
Een Jopen?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
@:chufi
Welk biertje denk je dat ik heb aangevraagd?![]()
Die LaTrappe ken ik![]()
Denk dat dit sowieso een goede ronde is
Ik doe mee
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ik wil die gok met de ongelovige Thomas wel aangaanquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.
De witte Jopen is van mijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil die gok met de ongelovige Thomas wel aangaan
Ik heb post 2 aangepast en een boodschappenlijstje toegevoegdquote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed geregeld
Staat dat al in de OP?![]()
![]()
Oh, maar je mag nog een ander ervan maken begreep ikquote:
Naja 2 jopen dan maarBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
D. reageert niet, dus misschien toch nietquote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh, maar je mag nog een ander ervan maken begreep ik
Het is prima zoquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. reageert niet, dus misschien toch nietOok het enige witbiertje uit de lijst
Nee, dit was een bewuste keuzequote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. reageert niet, dus misschien toch niet
Enige witte, en de andere is een IPA, en die hebben we al eentje
Daarnaast zat er genoeg tijd in, dus hier 'moeten' jullie het maar mee doen![]()
![]()
November moet je nog even aanpassen naar januari voor de duidelijkheid denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef D. het volgende:
Zoals al aangegeven gaat het om 4 vrijdagavonden in november. Totaal 8 biertjes dus.![]()
![]()
Ebony & Ivoryquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef D. het volgende:
Ik heb in kader van de verdraagzaamheid het allereerste setje wit en bruin gedaan
Ik geef bovenaan aan dat de OP met uitleg die van de november -editie wasquote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
November moet je nog even aanpassen naar januari voor de duidelijkheid denk ik![]()
![]()
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pastenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb post 2 aangepast en een boodschappenlijstje toegevoegd![]()
Als je de verwarming een paar graden hoger zet en een zonnebril op doet merk je er niets van.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Witbier is ook meer iets voor het voorjaar en de zomer, vind ik.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Goh, bijna net zoveel moeite als ik er in gestoken hebquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pasten![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het eerste YT'je hebben we daarmee al gevonden![]()
Ik wilde tikken dat het een uitgebalanceerd lijstje is, maar toen las ik je laatste zin.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dit was een bewuste keuze
Enige witte, en de andere is een IPA, en die hebben we al eentje
Daarnaast zat er genoeg tijd in, dus hier 'moeten' jullie het maar mee doenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Door die laatste zin is het minder uitgebalanceerd?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde tikken dat het een uitgebalanceerd lijstje is, maar toen las ik je laatste zin.![]()
![]()
Was jij vroeger ook het ijverigste jongetje van de klas?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pastenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee maar wel 1 van de slimstequote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook het ijverigste jongetje van de klas?![]()
Ook een toffequote:
Ja die laatste zin duid op gemakzucht/luiheid/vindend dat je er genoeg tijd in had gestoken.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Door die laatste zin is het minder uitgebalanceerd?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
De nadruk moest op die eerste zin liggenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die laatste zin duid op gemakzucht/luiheid/vindend dat je er genoeg tijd in had gestoken.
En ik vind de lijst 'af' nu, dus vind het geen gemakzucht of luiheid![]()
Ik voel de vraag van @chufi al aankomenquote:![]()
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik al zei, mooi uitgebalanceerd lijstjequote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
De nadruk moest op die eerste zin liggen
En ik vind de lijst 'af' nu, dus vind het geen gemakzucht of luiheid
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik voel de vraag van @:chufi al aankomen![]()
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het de volgende keer best uit handen gevenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mooi uitgebalanceerd lijstje![]()
![]()
[..]
Ja
[..]
Ja
Oh gemist .. Maar topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch een beetje verwarrend als je aan het lezen bent dat het over 4 vrijdagavonden in november gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef bovenaan aan dat de OP met uitleg die van de november -editie was
Maar leuk weer een bierproeverij.![]()
![]()
bestellen en meedoenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:27 schreef shiitake het volgende:
En leuke biertjes zijn er gekozen.![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel wat voor Jopen om er dan stiekem een vleugje koriander aan het smaakpalet toe te voegenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die brouwers van Jopen maken nu wel kans de boeren van 2021 te wordenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heb het aangepastquote:Op donderdag 24 december 2020 00:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Toch een beetje verwarrend als je aan het lezen bent dat het over 4 vrijdagavonden in november gaat.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
Die brouwers van Jopen maken nu wel kans de boeren van 2021 te worden
quote:Op donderdag 24 december 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
Die brouwers van Jopen maken nu wel kans de boeren van 2021 te worden![]()
lol.
Hier heeft Silverfox ook besteld. Zekerheid voor alles, dat het op tijd binnen is.Ik doe mee met een spa blauw.
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef D. het volgende:
Oja, mijn bestelling staat nog steeds op 'morgen leveren'
Voor 8 januari zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat één dezer dage 'morgen' 'vandaag' gaat wordenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vooralsnog heb ik voor pakketjes binnen NL niet meer dan 1 dag vertraging gehad deze maand.quote:
Dat kerst er nu tussen zit heb ik begrip voor, dus maak me nog niet druk
Als jij straks alles binnen hebt en ik zit nog steeds te wachten, dan misschien een beetje druk![]()
![]()
Het enige wat bij mij vertraging had was de Nespresso bestelling, zondags besteld en vrijdags pas geleverd, dat werd bij de bestelling al gemeld. Ik snap dat niet want bestellingen bij Coolblue werden de volgende dag al geleverd, beiden met Post.nl.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik voor pakketjes binnen NL niet meer dan 1 dag vertraging gehad deze maand.
Dat kerst er nu tussen zit heb ik begrip voor, dus maak me nog niet druk
Als jij straks alles binnen hebt en ik zit nog steeds te wachten, dan misschien een beetje drukIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Binnen NL gaat het bijna altijd goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige wat bij mij vertraging had was de Nespresso bestelling, zondags besteld en vrijdags pas geleverd, dat werd bij de bestelling al gemeld. Ik snap dat niet want bestellingen bij Coolblue werden de volgende dag al geleverd, beiden met Post.nl.
Heb echter 4 pakjes van buiten NL en heb de indruk dat PostNL hun eigen zendingen voorrang geeft![]()
![]()
Bier vanuit het buitenland?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Binnen NL gaat het bijna altijd goed
Heb echter 4 pakjes van buiten NL en heb de indruk dat PostNL hun eigen zendingen voorrang geeftIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee, dat kun je in NL ook kopenquote:
Had voor mijn zusje 2 sinterklaascadeautjes besteld (Duitsland en UK), en die zijn al een maand onderweg![]()
![]()
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat kun je in NL ook kopen
Had voor mijn zusje 2 sinterklaascadeautjes besteld (Duitsland en UK), en die zijn al een maand onderweg
Pakketje bier besteld
Hier nog niets...
PostNL-app zegt al sinds de 23e dat ie 'morgen' geleverd gaat worden, maar nog geen bevestigingsmail van verzending gehad![]()
![]()
Misschien omdat de mijne gratis is verzondenquote:Op maandag 28 december 2020 12:50 schreef D. het volgende:
Hier nog niets...
PostNL-app zegt al sinds de 23e dat ie 'morgen' geleverd gaat worden, maar nog geen bevestigingsmail van verzending gehad![]()
Je had nog wat meer laten komen?quote:Op maandag 28 december 2020 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat de mijne gratis is verzonden![]()
![]()
Ik had er nog 8 andere bij om ze gezelschap te houdenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
alle 8 of had je ook nog wat extra ?![]()
![]()
Eerst checken of ze wel te zuipen zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef chufi het volgende:
Verstandig... andeees zijn z e zo snel vergeten
Ik heb ze nog niet binnen
Is de essentiële bierspeciaal zaak wel geopend?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:05 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ze ook nog niet![]()
Het kan ermee te maken hebben dat ik nog niet heb besteld.![]()
Ja, die is gewoon open.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de essentiële bierspeciaal zaak wel geopend?![]()
Heb ze bij die drankgigant besteld. wel pas tweede kerstdag dus ze zullen dan nog welkomenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de essentiële bierspeciaal zaak wel geopend?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Komt goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ze bij die drankgigant besteld. wel pas tweede kerstdag dus ze zullen dan nog welkomen![]()
Die gigant komt beter over de brug jaquote:
Hier ook het bier binnen![]()
![]()
Silverfox kan gerust het nieuwe jaar in![]()
Mijn Spa blauw ligt ook al klaar.![]()
Op een sprankelend uiteinde alvastquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier ook het bier binnen![]()
![]()
Silverfox kan gerust het nieuwe jaar in![]()
Mijn Spa blauw ligt ook al klaar.![]()
![]()
Ik zie dit topic nu pas
Zat me net af te vragen ... en ooh.. ik moet aan de bak !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als je nu besteld heb je het vast nog wel op tijd binnenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie dit topic nu pas
Zat me net af te vragen ... en ooh.. ik moet aan de bak !![]()
Ga ik doen!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu besteld heb je het vast nog wel op tijd binnen
Al heb ik er al eentje...
Ik had de biertjes die ik genomineerd had alvast aangeschaft
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hmm alles kan bij één leverancier.
D heeft het weer veels te makkelijk gemaakt... het speuren en scoren vond ik ook leuk
Je kunt het ook via een andere weg proberen natuurlijk. Ik begreep dat de bierspeciaalzaak open was .. Want zeer essentieelquote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm alles kan bij één leverancier.
D heeft het weer veels te makkelijk gemaakt... het speuren en scoren vond ik ook leuk![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het ook via een andere weg proberen natuurlijk. Ik begreep dat de bierspeciaalzaak open was .. Want zeer essentieelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Iquote:Op woensdag 30 december 2020 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik heb geen speciaalzaak in de buurt en dan moet ik de stad in .... daar heb ik geen zin in ,..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biertjes zijn hier gisteren geleverd, ik had achteraf een beetje spijt van mijn tweede keuze die nu dus op het lijstje staat, dus moeten we in maart weer een proeverij doen
Maar ik vind die korte bolle flesjes wel erg leuk.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Die zijn belgischquote:Op woensdag 30 december 2020 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik vind die korte bolle flesjes wel erg leuk.![]()
Ow echt?! Dat wist ik niet, weer iets geleerd.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Je hebt zelfs 2 biertjes op de lijst weten te krijgen?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:38 schreef Deisyy het volgende:
Biertjes zijn hier gisteren geleverd, ik had achteraf een beetje spijt van mijn tweede keuze die nu dus op het lijstje staat, dus moeten we in maart weer een proeverij doenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nee want dan had mijn tweede keuze er ook op gestaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt zelfs 2 biertjes op de lijst weten te krijgen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ja dat begreep ik .. Pullup zag het andersquote:Op woensdag 30 december 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
x
[..]
Ja ja dat was mijn punt ook niet.![]()
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat begreep ik .. Pullup zag het anders![]()
Maar goed
Die maart-ronde komt ook wel rond
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ken ze ookquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.
Een Skuumkoppe ken ikquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.
Texels en Jopen zijn er in vele soorten ...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.![]()
Ik weet niet meer welke, maar heb er ooit een paar geproefd, plaatselijk grand cafe had een special dagje .quote:
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nou.. mooie bestemming voor het bootje deze zomer: Texelquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Welnee, mijn geheugen is Alzh3 kan gewoon opnieuw mee doenquote:
Ik was er afgelopen augustus, volgend keer weer een ander eiland.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. mooie bestemming voor het bootje deze zomer: Texel
Je was, maar ook niet....quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen augustus, volgend keer weer een ander eiland.
Je hebt namelijk de brouwerij gemist... Amateur!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat red ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaan
Aanstellersquote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
Elke Texelse uitdrukking of uithoek hebben ze een biertje gebrouwenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heb je het over een illegale derde keuze per avond?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaan
Ik ben er een paar keer langs gefietst en ik heb ze op een terras gedronken.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was, maar ook niet....
Je hebt namelijk de brouwerij gemist... Amateur!
Ja ik ben nog steeds een amateur, want wijndrinker
Leuke toepasselijke namen ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
Elke Texelse uitdrukking of uithoek hebben ze een biertje gebrouwenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hmm je underplayed.. je kent meer dan je doet voorkomenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer langs gefietst en ik heb ze op een terras gedronken.
Ja ik ben nog steeds een amateur, want wijndrinker
Yesquote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het over een illegale derde keuze per avond?
Er is vast geen 'Slufter' Dat klinkt toch voor geen meter voor bierquote:
Dat kan echt niet hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ok geen Slufter gelukkigquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En dan vragen of ze het extra troebel willen makenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kunnen we die aanvragenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Overigens nog geen bericht van die prutsers van de Drankgigant
Hier dat bier!!Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
helder zal dat water van de Slufter niet zijn..quote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan vragen of ze het extra troebel willen maken![]()
Ik zag achteraf pas dat PostNL onderweg was ..quote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef pullup het volgende:
Overigens nog geen bericht van die prutsers van de Drankgigant![]()
Aan de andere kant heb ik zo niet de kans het alvast op te zuipen
Ik heIk heb het niet koud staan .. dat scheelt ookquote:Op woensdag 30 december 2020 20:21 schreef pullup het volgende:
Aan de andere kant heb ik zo niet de kans het alvast op te zuipen![]()
Wel een goede tipquote:Op woensdag 30 december 2020 20:22 schreef chufi het volgende:
Ik he
[..]
Ik heb het niet koud staan .. dat scheelt ook
Mjah dat drink ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Koeling staat nu gewoon vol met bubbelsBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hey mensen van het goed leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hulloquote:Doe je in januari ook wat biertjes mee?
Ik lust geen bier. Gaan jullie weer die bierproeverij doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
HulloDoe je in januari ook wat biertjes mee?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes!!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Gaan jullie weer die bierproeverij doen?
De biertjes staan in de OP.
Er zitten hele lekkere bij.
Vooral die van mij natuurlijkBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
[quote]Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!!
Vooral die van mij natuurlijk
[/quot
Ik kan er ook niet tegen. Alco met bubbels een half glas en ik heb elastieken benenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan drink je wat je wilquote:Op woensdag 30 december 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!!
Vooral die van mij natuurlijk
[/quot
Ik kan er ook niet tegen. Alco met bubbels een half glas en ik heb elastieken benenAltijd welkom
Die biervrienden van de Gigant hebben nog niets verzonden @#$%^
quote:Op maandag 4 januari 2021 14:51 schreef pullup het volgende:
Die biervrienden van de Gigant hebben nog niets verzonden @#$%^
Contact opgenomen neem ik aan?![]()
Op een mailtje geen antwoord gehad. Bij mijn belletje gecheckt dat er bij mijn order inderdaad nog geen track&trace nog stond en ze zou er achteraan gaanquote:Man3
En of ik die order nog steeds wilde hebben?![]()
JA NATUURLIJK!!! IK HEB DORST MUTSBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Voordeel is wel dat ik het niet al opgezopen heb voor vrijdag
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.![]()
Dat was de vorige keer ook prima in orde.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.
Nu dit:
Goedendag,
Bedankt voor uw geduld. We hebben het nagekeken en zien dat wegens een technische fout uw order niet is verzonden. Onze welgemeende excuses hiervoor.
U geeft aan dat u het alsnog verzonden wilt hebben, wij gaan uw order in orde maken en z.s.m verzenden.
Zodra uw order bij ons de deur uit is ontvangt u uw track en trace.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Annemarie
Team Drankgigant
Bedankt Annemarie![]()
Als je nu besteld heb je kans dat je het eerder hebt dan ik
Ik ben er bij hoor.
Met of zonder bierBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Was bij mij wel het geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.That's the spiritquote:
Ga ik ook alvast doen, ik laat niets aan het toeval over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb de 2 van aanstaande vrijdag al koud staanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jawel, had 'm wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Valt nou echt niemand die mooie bierspreuk op?![]()
![]()
Gemistquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Valt nou echt niemand die mooie bierspreuk op?ik zie deze : Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gister besteld, nu in huis
Ze hebben geen bocht!quote:Goedendag,
Bedankt voor uw bestelling. We hebben deze reeds verzonden, maar uw
order was ten tijde van verzenden helaas niet compleet. Het volgende ontbreekt,
- 1x Waterland Brewery Gouden Bocht 33cl
door de lange levertijd en wordt gecrediteerd. Het bedrag wordt binnen 10 werkdagen op het bij ons bekende bankrekeningnummer teruggestort. (Indien u voor Afterpay als betaalmethode heeft gekozen, wordt dit op de factuur verwerkt)
Met vriendelijke groet,![]()
Jullie hebben in de tussentijd dat ze mijn order vernaggelden het Bocht weten op te bestellen bij de Gigant
Als die amateurs meteen hadden geleverd had ik vast wel gehad
Die mail komt me vaag bekend voor 🤔quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben in de tussentijd dat ze mijn order vernaggelden het Bocht weten op te bestellen bij de Gigant
[ afbeelding ]
Als die amateurs meteen hadden geleverd had ik vast wel gehad![]()
Ik haal dat bocht wel bij de slijter aan de overkantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die mail komt me vaag bekend voor 🤔
Ik bij de Aldi.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik haal dat bocht wel bij de slijter aan de overkant![]()
Annemarie had er nu zo veel haast achter gezet dat ze langskwamen voor dat ik thuis was.
Moet ik het bier morgen alsnog zelf gaan halen bij dat ophaalpuntBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef pullup het volgende:
Annemarie had er nu zo veel haast achter gezet dat ze langskwamen voor dat ik thuis was.
Moet ik het bier morgen alsnog zelf gaan halen bij dat ophaalpunt![]()
Dat is wel vaker met iets wat ontbreektquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
Bestelling ontvangen![]()
Maar dat ontbrekende biertje zit er niet bij
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met iets wat ontbreekt![]()
![]()
Dan kan je daar de volgende keer rekening mee houdenquote:
Is wel vrij van bijna allesquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ekoplaza heeft Gouden Bocht.
https://www.ekoplaza.nl/producten/product/gouden-bocht![]()
![]()
Waar mensen allemaal niet allergisch voor menen te zijn...quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel vrij van bijna alles
[ afbeelding ]![]()
DDie lijst wordt alleen maar langer ..quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar mensen allemaal niet allergisch voor menen te zijn...![]()
Er zit niets in. Dat is mijn waterquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs je water gaat straks beter smakenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zit niets in. Dat is mijn water![]()
Nou ik heb ze ook binnen hoor. Bestelling geplaatst 26 dec![]()
PostNL wist gisteren zelfs hun eigen aflevering bij het afhaalpunt te verknoeien en hebben het toen maar bij een punt op de Singel afgegeven.
Zo ongeveer 100m verwijderd van 'de bierkoning' in de Paleis straatDaar had ik zelf het waarschijnlijk in 5 min allemaal ook wel kunnen ophalen
De eerste twee koud gezet!Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Toen ik zag dat het ook visvrij is durfde ik de gok te makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En je had hem al eens eerder geproefd....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het ook visvrij is durfde ik de gok te maken![]()
![]()
Gelukkig niet alcoholvrijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het ook visvrij is durfde ik de gok te maken![]()
![]()
Den Haag ook ready for take off![]()
Ik heb alles behalve de witte jopen...quote:![]()
Beetje de story of my live.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dan begin je wat laterquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve de witte jopen...![]()
Beetje de story of my live.![]()
Ik gun je wel een paar witte jopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve de witte jopen...![]()
Beetje de story of my live.
We gaan merken of je er wat aan mist vanavondBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tnx maat, ik heb uit armoede maar een tweede Val Dieu meegenomen.. je moet toch watquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun je wel een paar witte jopen.
We gaan merken of je er wat aan mist vanavond
Aan dat alcoholpercentage te zien gaat die er in hakken. Alsof je een halve fles wijn opdrinkt ( x 2)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx maat, ik heb uit armoede maar een tweede Val Dieu meegenomen.. je moet toch watBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het was mijn bijdrage aan de proeverij.. ik ken hem.. Maar ik zeg nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan dat alcoholpercentage te zien gaat die er in hakken. Alsof je een halve fles wijn opdrinkt ( x 2)
Het is een biertje dat ik denk ik zelf niet zo snel zou aanschaffen de beschrijving lezend maar erg leuk om nu te proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was mijn bijdrage aan de proeverij.. ik ken hem.. Maar ik zeg nietsBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
De vraag is ook Hoe lang het op de markt blijft, want bij Jopen hebben ze elke keer weer wat andersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een biertje dat ik denk ik zelf niet zo snel zou aanschaffen de beschrijving lezend maar erg leuk om nu te proberen![]()
Nee die Val Dieu bedoelde ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De vraag is ook Hoe lang het op de markt blijft, want bij Jopen hebben ze elke keer weer wat anders
Ik heb er 1 al geproefdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is moet je ze allemaal proberen![]()
kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe je het deze maand nog maar een keertje over![]()
DORST!!!
wut? Niet om 20:00?quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
M'n Jopen stond al klaar. Effe koud zetten weerquote:
Ik houd mijn smaakpapillen schoon voor die eerste Jopenquote:
Eerste inspectie van de buitenkant van het flesje leerde dat er geen groene waas over het bier zit gelukkigBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oja, vandaag was het wit/bruin themaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n Jopen stond al klaar. Effe koud zetten weer![]()
![]()
Deze Jopenkeuze was van Deiss toch?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik vrees juist voor deze avondquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef shiitake het volgende:
De biertjes van vanavond lijken me allebei wel lekker.
Ik ga er blanco in. Hoewel ik geloof ik de Jopen de vorige keer het minst vond.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ja dat Witbier is van Jopenquote:
En dat donkere bier is gewoonlijk niet mijn smaak
Maar we gaan het zienBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Jij proeft vast weer schimmelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat Witbier is van Jopen
En dat donkere bier is gewoonlijk niet mijn smaak
Maar we gaan het zien
quote:
Ik ga hem in ieder geval eerst goed ruikenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oh een jopen professionalquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
a snifferquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga hem in ieder geval eerst goed ruiken
jaquote:
Zelfs dat glas weten ze te vernaggelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat glas drinkt ook niet fijn.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik gebruik mijn Westmalle glasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat glas drinkt ook niet fijn.![]()
![]()
Ik mijn Mr. Hop test glasSilence breaks apart, Brightness comes to life
Ondertussen chill ik heerlijk met Agnes Obel. Wat een geweldig wijffie is dat toch.
Ik drink weer uit de flesjesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Jaa die was leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen chill ik heerlijk met Agnes Obel. Wat een geweldig wijffie is dat toch.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik kreeg een leuke kerst attentie van ze. Erg te spreken over hun moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt bestellen we volgende keer via Mr. Hop
Ik heb kaartjes voor haar concert...hoop dat ie doorgaat van de zomer.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Aha. Dat klinkt als een beter plan dan die Gigantquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt bestellen we volgende keer via Mr. HopBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Redelijk goede hoop dat er dan weer eea mogelijk isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor haar concert...hoop dat ie doorgaat van de zomer.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik had alle biertjes op deze ene na bij de plaatselijke Mitra.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha. Dat klinkt als een beter plan dan die GigantIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja, leek mij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha. Dat klinkt als een beter plan dan die Gigant
Geen idee of ik de organisatie doe voor de volgende editie, maar bij deze alvast mijn voorkeur![]()
![]()
Ik denk eigenlijk ook dat ik die verzendkosten ga overslaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had alle biertjes op deze ene na bij de plaatselijke Mitra.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik hoop het. Vorig jaar geen enkele live concert gehad. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Redelijk goede hoop dat er dan weer eea mogelijk isSilence breaks apart, Brightness comes to life
Hadden zich nog mensen aangemeld of zitten we hier met the usual suspectsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, leek mij ook
Geen idee of ik de organisatie doe voor de volgende editie, maar bij deze alvast mijn voorkeur
Als je er niets bijbesteld is dat bijna een euro per biertje extraquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat ik die verzendkosten ga overslaan
En als ze dan ook niet alles versturen...![]()
![]()
Het is niet alleen de kosten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat ik die verzendkosten ga overslaan
Vind het ook leuk om daar ff te neuzen en te shoppen in het echie.
En ik steun graag lokale ondernemers.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Niet bij mij, maar wellicht bij @Deisyyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hadden zich nog mensen aangemeld of zitten we hier met the usual suspects![]()
![]()
Echt heel raar, ook geen bioscoopje gepaktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vorig jaar geen enkele live concert gehad. Kan toch niet.
Had dan weer wel gekund op een gegeven moment maar wilde het uitzittenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nooit (van) gehoord. Mooie muziekquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen chill ik heerlijk met Agnes Obel. Wat een geweldig wijffie is dat toch.![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er niets bijbesteld is dat bijne een euro per biertje extra
En als ze dan ook niet alles versturen...Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik kan je haar album Aventine aanraden. Echt een prachtig plaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit (van) gehoord. Mooie muziekSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Forum Opties Forumhop: Hop naar: