Die mail komt me vaag bekend voor 🤔quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben in de tussentijd dat ze mijn order vernaggelden het Bocht weten op te bestellen bij de Gigant
[ afbeelding ]
Als die amateurs meteen hadden geleverd had ik vast wel gehad
Ik haal dat bocht wel bij de slijter aan de overkantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die mail komt me vaag bekend voor 🤔
Ik bij de Aldi.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik haal dat bocht wel bij de slijter aan de overkant
quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:18 schreef pullup het volgende:
Annemarie had er nu zo veel haast achter gezet dat ze langskwamen voor dat ik thuis was.
Moet ik het bier morgen alsnog zelf gaan halen bij dat ophaalpunt
Dat is wel vaker met iets wat ontbreektquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
Bestelling ontvangen![]()
Maar dat ontbrekende biertje zit er niet bij
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met iets wat ontbreekt
Dan kan je daar de volgende keer rekening mee houdenquote:
Is wel vrij van bijna allesquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ekoplaza heeft Gouden Bocht.
https://www.ekoplaza.nl/producten/product/gouden-bocht
Waar mensen allemaal niet allergisch voor menen te zijn...quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel vrij van bijna alles
[ afbeelding ]
Die lijst wordt alleen maar langer ..quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar mensen allemaal niet allergisch voor menen te zijn...
Er zit niets in. Dat is mijn waterquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel vrij van bijna alles
[ afbeelding ]
Zelfs je water gaat straks beter smakenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zit niets in. Dat is mijn water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |