Leuke toepasselijke namen ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
Elke Texelse uitdrukking of uithoek hebben ze een biertje gebrouwen
Hmm je underplayed.. je kent meer dan je doet voorkomenquote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er een paar keer langs gefietst en ik heb ze op een terras gedronken.
Ja ik ben nog steeds een amateur, want wijndrinker
Yesquote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het over een illegale derde keuze per avond?
Er is vast geen 'Slufter' Dat klinkt toch voor geen meter voor bierquote:
Dat kan echt niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Ok geen Slufter gelukkigquote:
En dan vragen of ze het extra troebel willen makenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kunnen we die aanvragen
helder zal dat water van de Slufter niet zijn..quote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan vragen of ze het extra troebel willen maken
Ik zag achteraf pas dat PostNL onderweg was ..quote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef pullup het volgende:
Overigens nog geen bericht van die prutsers van de Drankgigant
Ik heb het niet koud staan .. dat scheelt ookquote:Op woensdag 30 december 2020 20:21 schreef pullup het volgende:
Aan de andere kant heb ik zo niet de kans het alvast op te zuipen
Wel een goede tipquote:Op woensdag 30 december 2020 20:22 schreef chufi het volgende:
Ik he
[..]
Ik heb het niet koud staan .. dat scheelt ook
Mjah dat drink ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Koeling staat nu gewoon vol met bubbels
Hulloquote:
Ik lust geen bier. Gaan jullie weer die bierproeverij doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
HulloDoe je in januari ook wat biertjes mee?
Yes!!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Gaan jullie weer die bierproeverij doen?
Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
Dan drink je wat je wilquote:Op woensdag 30 december 2020 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 december 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!!
De biertjes staan in de OP.
Er zitten hele lekkere bij.
Vooral die van mij natuurlijk
[/quot
Ik kan er ook niet tegen. Alco met bubbels een half glas en ik heb elastieken benen
quote:Op maandag 4 januari 2021 14:51 schreef pullup het volgende:
Die biervrienden van de Gigant hebben nog niets verzonden @#$%^
Op een mailtje geen antwoord gehad. Bij mijn belletje gecheckt dat er bij mijn order inderdaad nog geen track&trace nog stond en ze zou er achteraan gaanquote:
Dat was de vorige keer ook prima in orde.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.
Was bij mij wel het geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.
That's the spiritquote:
Ga ik ook alvast doen, ik laat niets aan het toeval over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb de 2 van aanstaande vrijdag al koud staan
Jawel, had 'm wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Valt nou echt niemand die mooie bierspreuk op?
Gemistquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Valt nou echt niemand die mooie bierspreuk op?
quote:Goedendag,
Bedankt voor uw bestelling. We hebben deze reeds verzonden, maar uw
order was ten tijde van verzenden helaas niet compleet. Het volgende ontbreekt,
- 1x Waterland Brewery Gouden Bocht 33cl
door de lange levertijd en wordt gecrediteerd. Het bedrag wordt binnen 10 werkdagen op het bij ons bekende bankrekeningnummer teruggestort. (Indien u voor Afterpay als betaalmethode heeft gekozen, wordt dit op de factuur verwerkt)
Met vriendelijke groet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |