Je had nog wat meer laten komen?quote:Op maandag 28 december 2020 13:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat de mijne gratis is verzonden
Ik had er nog 8 andere bij om ze gezelschap te houdenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
alle 8 of had je ook nog wat extra ?
Eerst checken of ze wel te zuipen zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef chufi het volgende:
Verstandig... andeees zijn z e zo snel vergeten
Is de essentiële bierspeciaal zaak wel geopend?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:05 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ze ook nog niet![]()
Het kan ermee te maken hebben dat ik nog niet heb besteld.
Ja, die is gewoon open.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de essentiële bierspeciaal zaak wel geopend?
Heb ze bij die drankgigant besteld. wel pas tweede kerstdag dus ze zullen dan nog welkomenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de essentiële bierspeciaal zaak wel geopend?
Komt goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ze bij die drankgigant besteld. wel pas tweede kerstdag dus ze zullen dan nog welkomen
Die gigant komt beter over de brug jaquote:
Op een sprankelend uiteinde alvastquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier ook het bier binnen![]()
![]()
Silverfox kan gerust het nieuwe jaar in![]()
Mijn Spa blauw ligt ook al klaar.![]()
Als je nu besteld heb je het vast nog wel op tijd binnenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie dit topic nu pas
Zat me net af te vragen ... en ooh.. ik moet aan de bak !
Ga ik doen!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu besteld heb je het vast nog wel op tijd binnen
Je kunt het ook via een andere weg proberen natuurlijk. Ik begreep dat de bierspeciaalzaak open was .. Want zeer essentieelquote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm alles kan bij één leverancier.
D heeft het weer veels te makkelijk gemaakt... het speuren en scoren vond ik ook leuk
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het ook via een andere weg proberen natuurlijk. Ik begreep dat de bierspeciaalzaak open was .. Want zeer essentieel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik heb geen speciaalzaak in de buurt en dan moet ik de stad in .... daar heb ik geen zin in ,..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn belgischquote:Op woensdag 30 december 2020 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik vind die korte bolle flesjes wel erg leuk.
Ow echt?! Dat wist ik niet, weer iets geleerd.quote:
Je hebt zelfs 2 biertjes op de lijst weten te krijgen?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:38 schreef Deisyy het volgende:
Biertjes zijn hier gisteren geleverd, ik had achteraf een beetje spijt van mijn tweede keuze die nu dus op het lijstje staat, dus moeten we in maart weer een proeverij doen
Nee want dan had mijn tweede keuze er ook op gestaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt zelfs 2 biertjes op de lijst weten te krijgen?
ja dat begreep ik .. Pullup zag het andersquote:Op woensdag 30 december 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
x
[..]
Ja ja dat was mijn punt ook niet.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat begreep ik .. Pullup zag het anders
Ik ken ze ookquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.
Een Skuumkoppe ken ikquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.
Texels en Jopen zijn er in vele soorten ...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet meer welke, maar heb er ooit een paar geproefd, plaatselijk grand cafe had een special dagje .quote:
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.quote:
Nou.. mooie bestemming voor het bootje deze zomer: Texelquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.
Welnee, mijn geheugen is Alzh3 kan gewoon opnieuw mee doenquote:
Ik was er afgelopen augustus, volgend keer weer een ander eiland.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. mooie bestemming voor het bootje deze zomer: Texel
Je was, maar ook niet....quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen augustus, volgend keer weer een ander eiland.
Dat red ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaan
Aanstellersquote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
Elke Texelse uitdrukking of uithoek hebben ze een biertje gebrouwen
Heb je het over een illegale derde keuze per avond?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaan
Ik ben er een paar keer langs gefietst en ik heb ze op een terras gedronken.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was, maar ook niet....
Je hebt namelijk de brouwerij gemist... Amateur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |