Die zijn belgischquote:Op woensdag 30 december 2020 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik vind die korte bolle flesjes wel erg leuk.
Ow echt?! Dat wist ik niet, weer iets geleerd.quote:
Je hebt zelfs 2 biertjes op de lijst weten te krijgen?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:38 schreef Deisyy het volgende:
Biertjes zijn hier gisteren geleverd, ik had achteraf een beetje spijt van mijn tweede keuze die nu dus op het lijstje staat, dus moeten we in maart weer een proeverij doen
Nee want dan had mijn tweede keuze er ook op gestaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt zelfs 2 biertjes op de lijst weten te krijgen?
ja dat begreep ik .. Pullup zag het andersquote:Op woensdag 30 december 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
x
[..]
Ja ja dat was mijn punt ook niet.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat begreep ik .. Pullup zag het anders
Ik ken ze ookquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.
Een Skuumkoppe ken ikquote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar die Texels biertjes, maar Prish en chufi kenne die al.
Texels en Jopen zijn er in vele soorten ...quote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet meer welke, maar heb er ooit een paar geproefd, plaatselijk grand cafe had een special dagje .quote:
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.quote:
Nou.. mooie bestemming voor het bootje deze zomer: Texelquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ook ken en die vind ik lekker, dus ben benieuwd naar de anderen, het zijn er best wat.
Welnee, mijn geheugen is Alzh3 kan gewoon opnieuw mee doenquote:
Ik was er afgelopen augustus, volgend keer weer een ander eiland.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. mooie bestemming voor het bootje deze zomer: Texel
Je was, maar ook niet....quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen augustus, volgend keer weer een ander eiland.
Dat red ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaan
Aanstellersquote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
Elke Texelse uitdrukking of uithoek hebben ze een biertje gebrouwen
Heb je het over een illegale derde keuze per avond?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan moeten ze nog op de lijst voor de echte die hards deze maand die voor een derde gaan
Ik ben er een paar keer langs gefietst en ik heb ze op een terras gedronken.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was, maar ook niet....
Je hebt namelijk de brouwerij gemist... Amateur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |