quote:Op maandag 4 januari 2021 14:51 schreef pullup het volgende:
Die biervrienden van de Gigant hebben nog niets verzonden @#$%^
Op een mailtje geen antwoord gehad. Bij mijn belletje gecheckt dat er bij mijn order inderdaad nog geen track&trace nog stond en ze zou er achteraan gaanquote:
Dat was de vorige keer ook prima in orde.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.
Was bij mij wel het geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:42 schreef shiitake het volgende:
Oh ik moet nog bestellen. Dus dat gaat niet snel daar? Ze beloven voor 17.00 uur besteld, morgen in huis.
That's the spiritquote:
Ga ik ook alvast doen, ik laat niets aan het toeval over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb de 2 van aanstaande vrijdag al koud staan
Jawel, had 'm wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Valt nou echt niemand die mooie bierspreuk op?
Gemistquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Valt nou echt niemand die mooie bierspreuk op?
quote:Goedendag,
Bedankt voor uw bestelling. We hebben deze reeds verzonden, maar uw
order was ten tijde van verzenden helaas niet compleet. Het volgende ontbreekt,
- 1x Waterland Brewery Gouden Bocht 33cl
door de lange levertijd en wordt gecrediteerd. Het bedrag wordt binnen 10 werkdagen op het bij ons bekende bankrekeningnummer teruggestort. (Indien u voor Afterpay als betaalmethode heeft gekozen, wordt dit op de factuur verwerkt)
Met vriendelijke groet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |