M'n Jopen stond al klaar. Effe koud zetten weerquote:
Ik houd mijn smaakpapillen schoon voor die eerste Jopenquote:
Oja, vandaag was het wit/bruin themaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n Jopen stond al klaar. Effe koud zetten weer
Ik vrees juist voor deze avondquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:56 schreef shiitake het volgende:
De biertjes van vanavond lijken me allebei wel lekker.
Ja dat Witbier is van Jopenquote:
Jij proeft vast weer schimmelquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat Witbier is van Jopen
En dat donkere bier is gewoonlijk niet mijn smaak
Maar we gaan het zien
quote:
Ik ga hem in ieder geval eerst goed ruikenquote:
Oh een jopen professionalquote:
a snifferquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga hem in ieder geval eerst goed ruiken
jaquote:
Neequote:
Zelfs dat glas weten ze te vernaggelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat glas drinkt ook niet fijn.
Ik gebruik mijn Westmalle glasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat glas drinkt ook niet fijn.
Ik ook, voor de volgendequote:
Jaa die was leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen chill ik heerlijk met Agnes Obel. Wat een geweldig wijffie is dat toch.
Ik kreeg een leuke kerst attentie van ze. Erg te spreken over hun moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt bestellen we volgende keer via Mr. Hop
Ik heb kaartjes voor haar concert...hoop dat ie doorgaat van de zomer.quote:
Aha. Dat klinkt als een beter plan dan die Gigantquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt bestellen we volgende keer via Mr. Hop
Redelijk goede hoop dat er dan weer eea mogelijk isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor haar concert...hoop dat ie doorgaat van de zomer.
Ik had alle biertjes op deze ene na bij de plaatselijke Mitra.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha. Dat klinkt als een beter plan dan die Gigant
Ja, leek mij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha. Dat klinkt als een beter plan dan die Gigant
Ik denk eigenlijk ook dat ik die verzendkosten ga overslaanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had alle biertjes op deze ene na bij de plaatselijke Mitra.
Ik hoop het. Vorig jaar geen enkele live concert gehad. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Redelijk goede hoop dat er dan weer eea mogelijk is
Hadden zich nog mensen aangemeld of zitten we hier met the usual suspectsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, leek mij ook
Geen idee of ik de organisatie doe voor de volgende editie, maar bij deze alvast mijn voorkeur
Als je er niets bijbesteld is dat bijna een euro per biertje extraquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat ik die verzendkosten ga overslaan
Het is niet alleen de kosten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat ik die verzendkosten ga overslaan
Niet bij mij, maar wellicht bij @Deisyyquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hadden zich nog mensen aangemeld of zitten we hier met the usual suspects
Echt heel raar, ook geen bioscoopje gepaktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vorig jaar geen enkele live concert gehad. Kan toch niet.
Nooit (van) gehoord. Mooie muziekquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:07 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen chill ik heerlijk met Agnes Obel. Wat een geweldig wijffie is dat toch.
Preciesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er niets bijbesteld is dat bijne een euro per biertje extra
En als ze dan ook niet alles versturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |