Toen ik zag dat het ook visvrij is durfde ik de gok te makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel vrij van bijna alles
[ afbeelding ]
En je had hem al eens eerder geproefd....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het ook visvrij is durfde ik de gok te maken
Gelukkig niet alcoholvrijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ik zag dat het ook visvrij is durfde ik de gok te maken
Ik heb alles behalve de witte jopen...quote:
Dan begin je wat laterquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve de witte jopen...![]()
Beetje de story of my live.
quote:
Ik gun je wel een paar witte jopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb alles behalve de witte jopen...![]()
Beetje de story of my live.
Tnx maat, ik heb uit armoede maar een tweede Val Dieu meegenomen.. je moet toch watquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gun je wel een paar witte jopen.
We gaan merken of je er wat aan mist vanavond
Aan dat alcoholpercentage te zien gaat die er in hakken. Alsof je een halve fles wijn opdrinkt ( x 2)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx maat, ik heb uit armoede maar een tweede Val Dieu meegenomen.. je moet toch wat
Het was mijn bijdrage aan de proeverij.. ik ken hem.. Maar ik zeg nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan dat alcoholpercentage te zien gaat die er in hakken. Alsof je een halve fles wijn opdrinkt ( x 2)
Het is een biertje dat ik denk ik zelf niet zo snel zou aanschaffen de beschrijving lezend maar erg leuk om nu te proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was mijn bijdrage aan de proeverij.. ik ken hem.. Maar ik zeg niets
De vraag is ook Hoe lang het op de markt blijft, want bij Jopen hebben ze elke keer weer wat andersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een biertje dat ik denk ik zelf niet zo snel zou aanschaffen de beschrijving lezend maar erg leuk om nu te proberen
Nee die Val Dieu bedoelde ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De vraag is ook Hoe lang het op de markt blijft, want bij Jopen hebben ze elke keer weer wat anders
Ik heb er 1 al geproefdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is moet je ze allemaal proberen
kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe je het deze maand nog maar een keertje over
wut? Niet om 20:00?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |