SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Val Dieu Grand CruSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 januari
Bierje 1
Boon Oude GeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Rochefort 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 januari
Biertje 1
Waterland Brewery Gouden BochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Kasteel RougeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29 januari
Biertje 1
La TRappe Isid'orSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Jopen Ongelovige ThomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samengevat, voor het boodschappenlijstje:
Jopen Dubbel Wit
Val Dieu Grand Cru
Boon Oude Geuze
Rochefort 8
Waterland Brewery Gouden Bocht
Kasteel Rouge
La Trappe Isid'or
Jopen Ongelovige Thomas
Allemaal verkrijgbaar (en op voorraad, vooralsnog) bij Drankgigant
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 23-12-2020 21:01:28 ]![]()
Deze Jopen moeten de vorige doen vergetenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Van Jopen kunnen we geen genoeg krijgen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooie verzameling![]()
Gaat mooi worden
HET GROTE ZUIPEN KAN BEGINNEN!!!Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
OH WEDEROM JOPEN
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:quote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Deze Jopen moeten de vorige doen vergeten![]()
![]()
Ik zal mijn capslock maar even afdoen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja aan wit bier kunnen ze niets verkloten. HOOP IK!!!quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik vind leuk![]()
Ja een duotje jopen is normaal wel ok maar niet met bierquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaalquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef chufi het volgende:
HEbben we al een adres die ze allemaal heeft?![]()
![]()
Bassiequote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
@:chufi
Welk biertje denk je dat ik heb aangevraagd?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Goed geregeldquote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaal
Staat dat al in de OP?
Top!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaal![]()
![]()
Een Jopen?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
@:chufi
Welk biertje denk je dat ik heb aangevraagd?![]()
Die LaTrappe ken ik![]()
Denk dat dit sowieso een goede ronde is
Ik doe mee
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ik wil die gok met de ongelovige Thomas wel aangaanquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.
De witte Jopen is van mijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil die gok met de ongelovige Thomas wel aangaan
Ik heb post 2 aangepast en een boodschappenlijstje toegevoegdquote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed geregeld
Staat dat al in de OP?![]()
![]()
Oh, maar je mag nog een ander ervan maken begreep ikquote:
Naja 2 jopen dan maarBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
D. reageert niet, dus misschien toch nietquote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh, maar je mag nog een ander ervan maken begreep ik
Het is prima zoquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. reageert niet, dus misschien toch nietOok het enige witbiertje uit de lijst
Nee, dit was een bewuste keuzequote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. reageert niet, dus misschien toch niet
Enige witte, en de andere is een IPA, en die hebben we al eentje
Daarnaast zat er genoeg tijd in, dus hier 'moeten' jullie het maar mee doen![]()
![]()
November moet je nog even aanpassen naar januari voor de duidelijkheid denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef D. het volgende:
Zoals al aangegeven gaat het om 4 vrijdagavonden in november. Totaal 8 biertjes dus.![]()
![]()
Ebony & Ivoryquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef D. het volgende:
Ik heb in kader van de verdraagzaamheid het allereerste setje wit en bruin gedaan
Ik geef bovenaan aan dat de OP met uitleg die van de november -editie wasquote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
November moet je nog even aanpassen naar januari voor de duidelijkheid denk ik![]()
![]()
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pastenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb post 2 aangepast en een boodschappenlijstje toegevoegd![]()
Als je de verwarming een paar graden hoger zet en een zonnebril op doet merk je er niets van.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Witbier is ook meer iets voor het voorjaar en de zomer, vind ik.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Goh, bijna net zoveel moeite als ik er in gestoken hebquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pasten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: