Top!quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik heb vooraf gekeken of ze allemaal bij 1 locatie leverbaar zijn, en Drankgigant heeft ze allemaal
n Jopen?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
@:chufi
Welk biertje denk je dat ik heb aangevraagd?
Ik wil die gok met de ongelovige Thomas wel aangaanquote:Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Jopen mag wel gewisseld worden voor mijn nadere nominatie.
De witte Jopen is van mijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil die gok met de ongelovige Thomas wel aangaan
Ik heb post 2 aangepast en een boodschappenlijstje toegevoegdquote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed geregeld
Staat dat al in de OP?
Oh, maar je mag nog een ander ervan maken begreep ikquote:
D. reageert niet, dus misschien toch nietquote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh, maar je mag nog een ander ervan maken begreep ik
Het is prima zoquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. reageert niet, dus misschien toch niet
Nee, dit was een bewuste keuzequote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. reageert niet, dus misschien toch niet
November moet je nog even aanpassen naar januari voor de duidelijkheid denk ikquote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef D. het volgende:
Zoals al aangegeven gaat het om 4 vrijdagavonden in november. Totaal 8 biertjes dus.
Ebony & Ivoryquote:Op woensdag 23 december 2020 21:05 schreef D. het volgende:
Ik heb in kader van de verdraagzaamheid het allereerste setje wit en bruin gedaan
Ik geef bovenaan aan dat de OP met uitleg die van de november -editie wasquote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
November moet je nog even aanpassen naar januari voor de duidelijkheid denk ik
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pastenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb post 2 aangepast en een boodschappenlijstje toegevoegd
Als je de verwarming een paar graden hoger zet en een zonnebril op doet merk je er niets van.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
Witbier is ook meer iets voor het voorjaar en de zomer, vind ik.
Goh, bijna net zoveel moeite als ik er in gestoken hebquote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |