quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Het eerste YT'je hebben we daarmee al gevonden
Ik wilde tikken dat het een uitgebalanceerd lijstje is, maar toen las ik je laatste zin.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dit was een bewuste keuze
Enige witte, en de andere is een IPA, en die hebben we al eentje
Daarnaast zat er genoeg tijd in, dus hier 'moeten' jullie het maar mee doen
Door die laatste zin is het minder uitgebalanceerd?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde tikken dat het een uitgebalanceerd lijstje is, maar toen las ik je laatste zin.
Was jij vroeger ook het ijverigste jongetje van de klas?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je dat niet gelijk kunnen doen .. Heb ik voor niets al die namen zitten te kopie en pasten
Nee maar wel 1 van de slimstequote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook het ijverigste jongetje van de klas?
Ook een toffequote:
Ja die laatste zin duid op gemakzucht/luiheid/vindend dat je er genoeg tijd in had gestoken.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Door die laatste zin is het minder uitgebalanceerd?
De nadruk moest op die eerste zin liggenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die laatste zin duid op gemakzucht/luiheid/vindend dat je er genoeg tijd in had gestoken.
Ik voel de vraag van @chufi al aankomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Zoals ik al zei, mooi uitgebalanceerd lijstjequote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
De nadruk moest op die eerste zin liggen
En ik vind de lijst 'af' nu, dus vind het geen gemakzucht of luiheid
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik voel de vraag van @:chufi al aankomen![]()
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik wil het de volgende keer best uit handen gevenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mooi uitgebalanceerd lijstje
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
[..]
Ja
Oh gemist .. Maar topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch een beetje verwarrend als je aan het lezen bent dat het over 4 vrijdagavonden in november gaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef bovenaan aan dat de OP met uitleg die van de november -editie was
bestellen en meedoenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:27 schreef shiitake het volgende:
En leuke biertjes zijn er gekozen.![]()
Ik vind het wel wat voor Jopen om er dan stiekem een vleugje koriander aan het smaakpalet toe te voegenquote:
Heb het aangepastquote:Op donderdag 24 december 2020 00:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Toch een beetje verwarrend als je aan het lezen bent dat het over 4 vrijdagavonden in november gaat.
quote:Op donderdag 24 december 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
Die brouwers van Jopen maken nu wel kans de boeren van 2021 te worden
quote:Op donderdag 24 december 2020 05:58 schreef pullup het volgende:
Die brouwers van Jopen maken nu wel kans de boeren van 2021 te worden
Dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:15 schreef D. het volgende:
Oja, mijn bestelling staat nog steeds op 'morgen leveren'
Voor 8 januari zou wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat één dezer dage 'morgen' 'vandaag' gaat worden
Vooralsnog heb ik voor pakketjes binnen NL niet meer dan 1 dag vertraging gehad deze maand.quote:
Het enige wat bij mij vertraging had was de Nespresso bestelling, zondags besteld en vrijdags pas geleverd, dat werd bij de bestelling al gemeld. Ik snap dat niet want bestellingen bij Coolblue werden de volgende dag al geleverd, beiden met Post.nl.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik voor pakketjes binnen NL niet meer dan 1 dag vertraging gehad deze maand.
Dat kerst er nu tussen zit heb ik begrip voor, dus maak me nog niet druk
Als jij straks alles binnen hebt en ik zit nog steeds te wachten, dan misschien een beetje druk
Binnen NL gaat het bijna altijd goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige wat bij mij vertraging had was de Nespresso bestelling, zondags besteld en vrijdags pas geleverd, dat werd bij de bestelling al gemeld. Ik snap dat niet want bestellingen bij Coolblue werden de volgende dag al geleverd, beiden met Post.nl.
Bier vanuit het buitenland?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Binnen NL gaat het bijna altijd goed
Heb echter 4 pakjes van buiten NL en heb de indruk dat PostNL hun eigen zendingen voorrang geeft
Nee, dat kun je in NL ook kopenquote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat kun je in NL ook kopen
Had voor mijn zusje 2 sinterklaascadeautjes besteld (Duitsland en UK), en die zijn al een maand onderweg
Misschien omdat de mijne gratis is verzondenquote:Op maandag 28 december 2020 12:50 schreef D. het volgende:
Hier nog niets...
PostNL-app zegt al sinds de 23e dat ie 'morgen' geleverd gaat worden, maar nog geen bevestigingsmail van verzending gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |