Ja, ik las dat net pas, nadat ik reeds had gepost.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die niet heeft teruggelezen![]()
GoedenDAG Luc
Dat is bijna nog erger dan Tino Martinquote:Op woensdag 23 december 2020 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat waren hardcore dancefeesten / cd's
Onmogelijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is bijna nog erger dan Tino Martin
We zullen het er maar op houden dat smaken verschillenquote:
Die waren best lekker warm jaquote:Op woensdag 23 december 2020 10:50 schreef Fred_B het volgende:
@:arizona is dat nou lekker warm, zo’n bomberjack?
Onmogelijkquote:Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zullen het er maar op houden dat smaken verschillen
Ik moet me hierin toch aansluiten bij @Arizona!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zullen het er maar op houden dat smaken verschillen
Ah, we hebben een kennerquote:Op woensdag 23 december 2020 10:55 schreef ijs_beer het volgende:
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BEOM
Jij bent al net zo smakeloos als @Arizonaquote:Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet me hierin toch aansluiten bij @:Arizona!
Ah dan is het alternatief dat jij gewoon een slechte smaak hebt.quote:
Ja, je moet je wel aan de smaakvolle dresscode houden natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die waren best lekker warm jaUiteraard had ik er één met oranje binnenkant want dat waren de eckte
Wat fijnquote:Op woensdag 23 december 2020 10:59 schreef Em31 het volgende:
Boodschappen ook binnen![]()
Was bij de Hanos en daar hadden ze de boel echt geweldig geregeldalle boodschappen werden zelfs voor je ingepakt in doosjes
Tot zo! Zet hem opquote:Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ga me maar even klaarmaken voor het ritje naar de teststraat. Tot straks!
Luchtje op gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ga me maar even klaarmaken voor het ritje naar de teststraat. Tot straks!
Ja ik moest ook alleen nog wat verse dingen gelukkig, was best vroeg maar was behoorlijk druk alquote:Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat fijn
Wij moeten nog een heel paar versproducten maar daar mag mijn vriend dus nog op gaan jagen vandaag
On-be-grijp-e-lijk!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom heeft deze post maar 1 like?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |