Geniet ervan maatquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef Buitendam het volgende:
Eitje, banaan, koffie, yoghurt. Wat een start van de dag, zeg.
Grote klasse makker. @GGMM en ik hopen dat je ervan genoten hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef Buitendam het volgende:
Eitje, banaan, koffie, yoghurt. Wat een start van de dag, zeg.
Staat er vandaag nog een visje op het menu?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote klasse makker. @:ggmm en ik hopen dat je ervan genoten hebt.
Nee, wellicht wel als avondeten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat er vandaag nog een visje op het menu?
@:Coco en ik zijn hier erg benieuwd naar.
Ik word tegenwoordig ook vrijwel standaard om 5 uur wakker om te moeten zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:
@:Drizzt_Dourden deed even een nachtelijke plas en ligt nu gewoon weer te slapen, gok ik.
Jij zeikt nog steeds gewoon in bed toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:
@:Drizzt_Dourden deed even een nachtelijke plas en ligt nu gewoon weer te slapen, gok ik.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb dat ook vaak de laatste tijd ja. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ook vrijwel standaard om 5 uur wakker om te moeten zeiken
Ik voel me dan altijd hoogbejaard
Confronterend is dat, ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit ligt aan dat je vlak voor het slapen gaan nog redelijk wat drinktquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Sue them.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
'Your Spotify Top Songs of 2020' klopt voor geen meter. Op nr 2 een nummer dat ik 5 jaar geleden misschien wat vaker heb gedraaid maar afgelopen jaar zeker niet.
Spotify gebruikt dus hetzelfde algoritme als jij voor positie kiezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
'Your Spotify Top Songs of 2020' klopt voor geen meter. Op nr 2 een nummer dat ik 5 jaar geleden misschien wat vaker heb gedraaid maar afgelopen jaar zeker niet.
dat heb ik zelfs nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je het een beetje los gaan laten, Scrum. Het wordt nu wat te veel van het goede.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spotify gebruikt dus hetzelfde algoritme als jij voor positie kiezen.
Laat je testen danquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak de laatste tijd ja. Erg vervelend.
En laatst werd ik een keer helemaal bezweet wakker. Ook erg raar.
Ik denk dat ik een vreemd virus heb ofzo
Het valt een beetje samen met het dagelijks sporten wat ik pas sinds een half jaartje doe eigenlijk, en ik drink ook wel voornamelijk water sindsdien dus zou kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit ligt aan dat je vlak voor het slapen gaan nog redelijk wat drinkt
het is wel een verschil of je wakker wordt en dan moet zeiken of dat je wakker wordt omdat je moet zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt een beetje samen met het dagelijks sporten wat ik pas sinds een half jaartje doe eigenlijk, en ik drink ook wel voornamelijk water sindsdien dus zou kunnen
Als ik stop met mijn meesterlijke inname van posities gaat pijnlijk duidelijk worden hoe funest jouw fouten die ik normaalgesproken oplos steeds zijn. Ook die van GGMM.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spotify gebruikt dus hetzelfde algoritme als jij voor positie kiezen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik stop met mijn meesterlijke inname van posities gaat pijnlijk duidelijk worden hoe funest jouw fouten die ik normaalgesproken oplos steeds zijn. Ook die van GGMM.
Spotifyquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
Haha skkl.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebruik jij dan? Of is de smiley voor die lijstsamenstellingsfout en niet in het algemeen?quote:
Eckten gebruiken Winamp.quote:
Youtubevancedquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hun abo of je maakt gewoon lijstjes?
Ik hoor door mijn tinitus toch geen verschil tussen 192kbs/320kbsquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok, je luistert dus de matige kwaliteit van geuploade liedjes
Eén seconde te laat. @Muskusboktor57 en ik vinden hier iets van.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die muziek via YouTube luisteren kan ik niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Ja met je moederquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze week nog niet. Jij wel?
HAHAHAquote:Op maandag 19 november 2018 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mensen hier. Ik bedoel meer in het algemeen. Om aan te tonen dat je opmerking geen houdt snijdt.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Pff, pak van mijn hartquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Behalve jou Lavenderr, jij mag dat wel.
quote:In de regio Amsterdam zijn twee gevallen bevestigd waarbij iemand is besmet met de gemuteerde Britse variant van het coronavirus. Dat meldt minister Hugo de Jonge. Het gaat om twee losse gevallen.
Van zeker een daarvan is bekend dat de besmette persoon de laatste tijd niet in het Verenigd Koninkrijk is geweest. Over de andere is nog geen informatie vrijgegeven.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk gebruik je weer het goede gifje.
Hek om Amsterdam en zo nu en dan een brood er overheen gooien.quote:
Die is voor als de cijfers meevallen/dalen. Gun hem ook even een moment om bij te komen af en toe.quote:
Hmm oke danquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is voor als de cijfers meevallen/dalen. Gun hem ook even een moment om bij te komen af en toe.
Waar ben je jelly op? Waar ga je heen dan in deze tijd en wat ga je doen met dit weerquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik ben jelly en het zit diep.
je gaat ons nog missenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hek om Amsterdam en zo nu en dan een brood er overheen gooien.
Wij mogen geen verlof, zitten in zorgpiek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar ben je jelly op? Waar ga je heen dan in deze tijd en wat ga je doen met dit weer![]()
Verlofdagen laten verdampen
is toch mooi meegenomen, dit jaar kan je beter werken dan semi feestvierenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij mogen geen verlof, zitten in zorgpiek.
Ik klaag verder niet. Had wel zin in rust nu met Kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch mooi meegenomen, dit jaar kan je beter werken dan semi feestvieren
Er is vanavond voetbalquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Fijne vakantie @:fetX
Ik merk dat ik deze laatste dagen niet echt motivatie heb meer. Dit gaan dus uitzonderlijk lange dagen worden. Nog 16 uur..
WaalwijkGodenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is vanavond voetbal
De dagen worden inmiddels ook korter!
Ja, dat realiseerde ik mij vanochtend. Dat maakt de dag wat draaglijker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is vanavond voetbal
De dagen worden inmiddels ook korter!
Jargon?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb net een kerstkaart gekregen van de supportersvereniging van Willem II.![]()
![]()
Erg mooi.
En er komt een online quiz, gepresenteerd door Leo Alkemade. Ik doe hier NIET aan mee.
Dit ter info. @:maxi-mus
quote:
Ik ga hier zeker niet op klikkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Counter gezet. Post afgehandeld.
We zitten midden in een lockdown. Niks vrij land!quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet jij weten. We leven in een vrij land.
Oh, dan trek ik mijn post terug.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
We zitten midden in een lockdown. Niks vrij land!
Bedankt. Als je wil mag je ook in plaats van mij meedoen met de Willem II supportersquiz op 15 januari. Echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Om mijn goede vriend Lenny een plezier te doen helemaal afgekeken.
Wat een achterlijke zooi
Dit is niet goed GGMM.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke zooi
@Bluedisplayquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet goed GGMM.
Straks ga je Promenade ook een kans geven.
Helaas niet.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kerstvakantie. (En een tweede bedrijf gestart vandaag).
Tis wat.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tis wat.
Boeie ruurdquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Counter gezet. Post afgehandeld.
Maak je theater?quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tis wat.
Wat vind jij wel grappig? De lama's?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke zooi
counter?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind jij wel grappig? De lama's?
@:jr-style-93 check deze counter
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij ?
@:lange_lans @:onlogisch
HAHAHAHAHA sukkelquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij ?
V-v-v-vier op een rij ?
V-v-v-vier op een rij ?
JR?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja gvd JR moest er weer zo nodig tussen zitten
Oké Drizzt.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Sinds ik vakantie heb slaap ik zo’n 9-10 uur per nacht, heerlijk is dat zeg
Even ter info
Ja wat zou ik anders moeten doen, ben dan ook gewoon moe. Voor mij is een zelfde soort ritme wel prettig altijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je gaat dus al rond 24.00 uur op bed terwijl je vakantie hebt?
Oh ja, jij bent ook wat ouder natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat zou ik anders moeten doen, ben dan ook gewoon moe. Voor mij is een zelfde soort ritme wel prettig altijd.
Probeer nu vaak wat te sporten tegen een uurtje of 11 tot half 1 ofzo. Gisteren daar bovenop nog een hardlooprondje in de avond gedaan, dan vallen in de avond wel redelijk snel je ogen dicht hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook wat ouder natuurlijk.
Ik ga dan altijd lekker laat op bed (en slaap uit) maar ik ben ook niet zo'n ochtendmens. Ik zou om 9.00 uur geen idee hebben wat ik moet doen.
Hij moet er midden in de nacht ook al uit om te pissen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:44 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus noemt @:Caland een boomer. Wow.
Vannacht nietquote:Op woensdag 23 december 2020 09:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij moet er midden in de nacht ook al uit om te pissen.
Ja ik moet ook maar weer eens sporten.. Wel genot dat er darts en voetbal is tijdens je vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer nu vaak wat te sporten tegen een uurtje of 11 tot half 1 ofzo. Gisteren daar bovenop nog een hardlooprondje in de avond gedaan, dan vallen in de avond wel redelijk snel je ogen dicht hoor.
Tussentijd vullen met darts, voetbal en series.
Ik ben nu bezig aan een docu over the Yorkshire ripper.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik moet ook maar weer eens sporten.. Wel genot dat er darts en voetbal is tijdens je vakantie.
Welke serie kijk je momenteel?
Ik zoek nu letterlijk bewust dit topic om die aan jou te tippen. Wat een toeval.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig aan een docu over the Yorkshire ripper.
Krijg daardoor vreemd genoeg ontzettend veel zin om Leeds weer eens te bezoeken. Wat een godenstad.
Jeetje Buitendam toch!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zoek nu letterlijk bewust dit topic om die aan jou te tippen. Wat een toeval.
Wat voelen wij elkaar toch goed aan waarde user @Buitendamquote:Op woensdag 23 december 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zoek nu letterlijk bewust dit topic om die aan jou te tippen. Wat een toeval.
is juist sociaal dat ophalen, al het virus weer naar binnenquote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Liep zojuist op straat langs iemand die even goed zijn neus ophaalde.
Hoop dat ik nu niet besmet ben.
@Caland is met een DPD bezorger mee de bus ingegaan, @Coco laat zich in de Lidl door kinderen behoesten/beniezen (?) en die hebben ook niks gekregenquote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Liep zojuist op straat langs iemand die even goed zijn neus ophaalde.
Hoop dat ik nu niet besmet ben.
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan offer ik mijzelf wel op.
Hallo Onlo
Over een uurtje vereeuwigd in de cijfers.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
BREAKING
Johnny de Mol besmet met corona
Kinderen waren niet besmettelijk tochquote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
BREAKING
Johnny de Mol besmet met corona
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kinderen waren niet besmettelijk toch
Present.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:zipportal Op naar COR?
Niks langs zien komen, is dat boomergriepje eindelijk voorbij?quote:
Is wel geplaatst!quote:Op woensdag 23 december 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks langs zien komen, is dat boomergriepje eindelijk voorbij?
kroegen open?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks langs zien komen, is dat boomergriepje eindelijk voorbij?
Dat lijkt me wel. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:
Van Enrike wil ik best wel wat speciale aandacht hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Niks nieuws kopen met de feestdagen: 'Er zijn al genoeg spullen in de wereld' - https://nos.nl/l/2361875
Lekker maat. Hoe komt dat zo ineens?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaaa, ik ben vanmiddag al vrij!![]()
Toch 4 uurtjes eerder vakantiegenot.
Bericht van de baas; we stoppen wat eerder vandaag want kerst.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Hoe komt dat zo ineens?
"Enrike van Wingerden geeft met de feestdagen geen fysieke cadeaus."quote:Op donderdag 24 december 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Enrike wil ik best wel wat speciale aandacht hoor.
Uitstekende werkgever.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bericht van de baas; we stoppen wat eerder vandaag want kerst.
Ik ook hoor, tot 17:00.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende werkgever.
Ik moet gewoon de hele dag werken. En morgen ook. En de overheid doet NIETS.
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende werkgever.
Arme Lenny! Ik zal morgen voor je klappen aan de kersttafel.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende werkgever.
Morgen ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook hoor, tot 17:00.
Klote roverheid.
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook hoor, tot 17:00.
Klote roverheid.
@GGMM en ik hebben een pittige mening over mensen die hun huisdieren kleren aandoen.quote:
@Gutanoth ookquote:Op donderdag 24 december 2020 10:37 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik hebben een pittige mening over mensen die hun huisdieren kleren aandoen.
Hetzelfde toegewenst makker.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:41 schreef fetX het volgende:
Vrienden, ik wens jullie alvast een fijne kerst!
Ik heb hier eigenlijk geen mening over. Alleen te hopen dat Pochettino niet naar die club gaat.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk geen mening over. Alleen te hopen dat Pochettino niet naar die club gaat.
Deze heb je gejat van iemand.quote:
Je bedoelt een raps?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Een soeppan, soepkommen en een rasp in het kerstpakket
Dit is niet leuk
Graag posten in FEE.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is niet leuk
Dood forum genotquote:Op donderdag 24 december 2020 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag posten in FEE.
@:lenny_leonard
Allemaal voor @Anneloos dus?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is niet leuk
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even op de valreep: boys
Nicequote:Op donderdag 24 december 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even op de valreep: boys
Geertgodquote:Op donderdag 24 december 2020 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit is zo slecht dat ik het leuk vind.
Ik ook en mijn vader vond het ook altijd geweldig.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Coming 2 America heeft een trailer. Deel 1 vond ik als kind erg leuk.
10/10 maar dat komt omdat ik er blij van werd. Heeft niets te maken met de kwaliteit van de trailer verder.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook en mijn vader vond het ook altijd geweldig.
Graag jouw review van de trailer.
Niet echt het weer voor om te gaan golfen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij ook! Wij gaan nog even een balletje afslaan
Over blij gesproken. Hoe is het met Adolf?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10/10 maar dat komt omdat ik er blij van werd. Heeft niets te maken met de kwaliteit van de trailer verder.
Prima!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over blij gesproken. Hoe is het met Adolf?
Hallo Anneloosquote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Like gehad van Toeterjanquote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over blij gesproken. Hoe is het met Adolf?
'een balletje afslaan'quote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fantastisch. @maxi-mus lekker bezig maatquote:Op donderdag 24 december 2020 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo hep alle sportkanalen opgegooid. Ook voor KPN klanten. @:lenny_leonard
ERG MOOI.
Klopt. Fijn dat ie weer fit is.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
Die Friet is trouwens wel een leuk spitsje @:lenny_leonard
Even ter info
@Kyran heeft een nieuwe usernamequote:Op donderdag 24 december 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Kyran en Jordiiii weer in VOLLEDIGE PANIEK?
TOPSHOWquote:Op donderdag 24 december 2020 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fantastisch. @:maxi-mus lekker bezig maat
Nu op naar COR
[ afbeelding ]
Wel op de driving rangequote:Op donderdag 24 december 2020 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet echt het weer voor om te gaan golfen.
Nog wel een docu:quote:Op donderdag 24 december 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Iemand nog een netflixtip
Liefst een film (geen kerstpulp)
Die heb ik toevallig gisteren afgekekenquote:Op donderdag 24 december 2020 15:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog wel een docu:
https://www.netflix.com/nl/title/81006684
Leuke film.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Ik zet zodiac op, die krijgt een 7.7 op imdb (en dat zijn de experts volgens @:scrummie )
Even ter info
Fijne kerstdagen maatquote:Op donderdag 24 december 2020 15:46 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag! Net klaar met werken en nu richting Tilburg.
Stel je niet aan johquote:Op donderdag 24 december 2020 10:37 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik hebben een pittige mening over mensen die hun huisdieren kleren aandoen.
Prima filmpje, alleen jammer dat je uiteindelijk niet weet wie de dader is.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Ik zet zodiac op, die krijgt een 7.7 op imdb (en dat zijn de experts volgens @:scrummie )
Even ter info
JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima filmpje, alleen jammer dat je uiteindelijk niet weet wie de dader is.
Ja dat verpestte voor mij uiteindelijk de hele filmquote:Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima filmpje, alleen jammer dat je uiteindelijk niet weet wie de dader is.
Trinity gaat doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen.
Nee lul. Dat belletje zal het mormel wel associëren met eten.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Stelletje aanstellers zijn julliedie kat vindt dat pakje helemaal leuk. Zodra hij de belletjes hoort rinkelen komt hij aanrennen omdat hij weet dat dat pakje aan gaat.
Jij bent echt mokerdomquote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Stelletje aanstellers zijn julliedie kat vindt dat pakje helemaal leuk. Zodra hij de belletjes hoort rinkelen komt hij aanrennen omdat hij weet dat dat pakje aan gaat.
Oh ik kende het verhaal al, maar dat kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat verpestte voor mij uiteindelijk de hele film
hahahahaa. Natuurlijk vindt die kat dat niet leuk.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Classic Pavlov ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee lul. Dat belletje zal het mormel wel associëren met eten.
Ik had er "wel eens van gehoord", maar ik dacht ik ga deze film kijken dan weet ik hoe het zat.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik kende het verhaal al, maar dat kan ik me goed voorstellen ja.
Wat een kuttijd en op kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 16:45 en 18:45
@:onlogisch @:caland @:scrummie (een lampje) @:kingroland
Veel plezier met een lampje in deze duistere tijden.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kies zelf die tijd niet mongoolquote:Op donderdag 24 december 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kuttijd en op kerstavond
Wat een minderwaardig mens ben jij
Goede filmquote:Op donderdag 24 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Even ter info
Geef die bezorger wat leuksquote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Nu ga ik hem zeker afkijkenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede film
Maar David Fincher heeft sowieso bijna alleen maar goede films.
Togo?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kies zelf die tijd niet mongool
Maar ik heb alleen plannen met 1ste en 2e kerstdag dus maakt me ook geen zak uit.
Vanavond een filmpje kijken denk ik@:lenny_leonard
Jij ook een fijne kerst makker.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ga ik hem zeker afkijkenbedankt Davy
En fijne kerstdagen ouwe reus
Inderdaad, Togo.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Togo?
[ twitter ]
Wat vind je hiervan? Niet echt origineel. Net een dag nadat Berghuis de supporters voor kerst toesprak.
Gone Girlquote:Op donderdag 24 december 2020 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerst makker.
Check ook The Game en Gone Girl
Togo?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, Togo.
En eens, (3 seconden gekeken) dat is niet echt origineel.
En diepte punten. Gevolgd door beelden met supporters en fakkels.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Togo?
[ twitter ]
Wat vind je hiervan? Niet echt origineel. Net een dag nadat Berghuis de supporters voor kerst toesprak.
Jij sluit altijd de COR deur als laatste.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent het afmelden vergeten en dat kan op de volgende manier:
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |