Geniet ervan maatquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef Buitendam het volgende:
Eitje, banaan, koffie, yoghurt. Wat een start van de dag, zeg.
Grote klasse makker. @GGMM en ik hopen dat je ervan genoten hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:06 schreef Buitendam het volgende:
Eitje, banaan, koffie, yoghurt. Wat een start van de dag, zeg.
Staat er vandaag nog een visje op het menu?quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote klasse makker. @:ggmm en ik hopen dat je ervan genoten hebt.
Nee, wellicht wel als avondeten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat er vandaag nog een visje op het menu?
@:Coco en ik zijn hier erg benieuwd naar.
Ik word tegenwoordig ook vrijwel standaard om 5 uur wakker om te moeten zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:
@:Drizzt_Dourden deed even een nachtelijke plas en ligt nu gewoon weer te slapen, gok ik.
Jij zeikt nog steeds gewoon in bed toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:
@:Drizzt_Dourden deed even een nachtelijke plas en ligt nu gewoon weer te slapen, gok ik.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb dat ook vaak de laatste tijd ja. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ook vrijwel standaard om 5 uur wakker om te moeten zeiken
Ik voel me dan altijd hoogbejaard
Confronterend is dat, ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit ligt aan dat je vlak voor het slapen gaan nog redelijk wat drinktquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Sue them.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
'Your Spotify Top Songs of 2020' klopt voor geen meter. Op nr 2 een nummer dat ik 5 jaar geleden misschien wat vaker heb gedraaid maar afgelopen jaar zeker niet.
Spotify gebruikt dus hetzelfde algoritme als jij voor positie kiezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
'Your Spotify Top Songs of 2020' klopt voor geen meter. Op nr 2 een nummer dat ik 5 jaar geleden misschien wat vaker heb gedraaid maar afgelopen jaar zeker niet.
dat heb ik zelfs nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je het een beetje los gaan laten, Scrum. Het wordt nu wat te veel van het goede.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spotify gebruikt dus hetzelfde algoritme als jij voor positie kiezen.
Laat je testen danquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak de laatste tijd ja. Erg vervelend.
En laatst werd ik een keer helemaal bezweet wakker. Ook erg raar.
Ik denk dat ik een vreemd virus heb ofzo
Het valt een beetje samen met het dagelijks sporten wat ik pas sinds een half jaartje doe eigenlijk, en ik drink ook wel voornamelijk water sindsdien dus zou kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit ligt aan dat je vlak voor het slapen gaan nog redelijk wat drinkt
het is wel een verschil of je wakker wordt en dan moet zeiken of dat je wakker wordt omdat je moet zeikenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt een beetje samen met het dagelijks sporten wat ik pas sinds een half jaartje doe eigenlijk, en ik drink ook wel voornamelijk water sindsdien dus zou kunnen
Als ik stop met mijn meesterlijke inname van posities gaat pijnlijk duidelijk worden hoe funest jouw fouten die ik normaalgesproken oplos steeds zijn. Ook die van GGMM.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spotify gebruikt dus hetzelfde algoritme als jij voor positie kiezen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik stop met mijn meesterlijke inname van posities gaat pijnlijk duidelijk worden hoe funest jouw fouten die ik normaalgesproken oplos steeds zijn. Ook die van GGMM.
Spotifyquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
Haha skkl.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebruik jij dan? Of is de smiley voor die lijstsamenstellingsfout en niet in het algemeen?quote:
Eckten gebruiken Winamp.quote:
Youtubevancedquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hun abo of je maakt gewoon lijstjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |