quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij ?
@:lange_lans @:onlogisch
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij ?
@:lange_lans @:onlogisch
JR?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja gvd JR moest er weer zo nodig tussen zitten
Oké Drizzt.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Sinds ik vakantie heb slaap ik zo’n 9-10 uur per nacht, heerlijk is dat zeg
Even ter info
Ja wat zou ik anders moeten doen, ben dan ook gewoon moe. Voor mij is een zelfde soort ritme wel prettig altijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je gaat dus al rond 24.00 uur op bed terwijl je vakantie hebt?
Oh ja, jij bent ook wat ouder natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat zou ik anders moeten doen, ben dan ook gewoon moe. Voor mij is een zelfde soort ritme wel prettig altijd.
Probeer nu vaak wat te sporten tegen een uurtje of 11 tot half 1 ofzo. Gisteren daar bovenop nog een hardlooprondje in de avond gedaan, dan vallen in de avond wel redelijk snel je ogen dicht hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ook wat ouder natuurlijk.
Ik ga dan altijd lekker laat op bed (en slaap uit) maar ik ben ook niet zo'n ochtendmens. Ik zou om 9.00 uur geen idee hebben wat ik moet doen.
Hij moet er midden in de nacht ook al uit om te pissen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:44 schreef Scrummie het volgende:
@:maxi-mus noemt @:Caland een boomer. Wow.
Vannacht nietquote:Op woensdag 23 december 2020 09:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij moet er midden in de nacht ook al uit om te pissen.
Ja ik moet ook maar weer eens sporten.. Wel genot dat er darts en voetbal is tijdens je vakantie.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer nu vaak wat te sporten tegen een uurtje of 11 tot half 1 ofzo. Gisteren daar bovenop nog een hardlooprondje in de avond gedaan, dan vallen in de avond wel redelijk snel je ogen dicht hoor.
Tussentijd vullen met darts, voetbal en series.
Ik ben nu bezig aan een docu over the Yorkshire ripper.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik moet ook maar weer eens sporten.. Wel genot dat er darts en voetbal is tijdens je vakantie.
Welke serie kijk je momenteel?
Ik zoek nu letterlijk bewust dit topic om die aan jou te tippen. Wat een toeval.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig aan een docu over the Yorkshire ripper.
Krijg daardoor vreemd genoeg ontzettend veel zin om Leeds weer eens te bezoeken. Wat een godenstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |