Leuke film.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Ik zet zodiac op, die krijgt een 7.7 op imdb (en dat zijn de experts volgens @:scrummie )
Even ter info
Fijne kerstdagen maatquote:Op donderdag 24 december 2020 15:46 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag! Net klaar met werken en nu richting Tilburg.
Stel je niet aan johquote:Op donderdag 24 december 2020 10:37 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik hebben een pittige mening over mensen die hun huisdieren kleren aandoen.
Prima filmpje, alleen jammer dat je uiteindelijk niet weet wie de dader is.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Ik zet zodiac op, die krijgt een 7.7 op imdb (en dat zijn de experts volgens @:scrummie )
Even ter info
JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima filmpje, alleen jammer dat je uiteindelijk niet weet wie de dader is.
Ja dat verpestte voor mij uiteindelijk de hele filmquote:Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima filmpje, alleen jammer dat je uiteindelijk niet weet wie de dader is.
Trinity gaat doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen.
Nee lul. Dat belletje zal het mormel wel associëren met eten.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Stelletje aanstellers zijn julliedie kat vindt dat pakje helemaal leuk. Zodra hij de belletjes hoort rinkelen komt hij aanrennen omdat hij weet dat dat pakje aan gaat.
Jij bent echt mokerdomquote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Stelletje aanstellers zijn julliedie kat vindt dat pakje helemaal leuk. Zodra hij de belletjes hoort rinkelen komt hij aanrennen omdat hij weet dat dat pakje aan gaat.
Oh ik kende het verhaal al, maar dat kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat verpestte voor mij uiteindelijk de hele film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |