quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk gebruik je weer het goede gifje.
Hek om Amsterdam en zo nu en dan een brood er overheen gooien.quote:
Die is voor als de cijfers meevallen/dalen. Gun hem ook even een moment om bij te komen af en toe.quote:
Hmm oke danquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die is voor als de cijfers meevallen/dalen. Gun hem ook even een moment om bij te komen af en toe.
Waar ben je jelly op? Waar ga je heen dan in deze tijd en wat ga je doen met dit weerquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik ben jelly en het zit diep.
je gaat ons nog missenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hek om Amsterdam en zo nu en dan een brood er overheen gooien.
Wij mogen geen verlof, zitten in zorgpiek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar ben je jelly op? Waar ga je heen dan in deze tijd en wat ga je doen met dit weer![]()
Verlofdagen laten verdampen
is toch mooi meegenomen, dit jaar kan je beter werken dan semi feestvierenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij mogen geen verlof, zitten in zorgpiek.
Ik klaag verder niet. Had wel zin in rust nu met Kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch mooi meegenomen, dit jaar kan je beter werken dan semi feestvieren
Er is vanavond voetbalquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Fijne vakantie @:fetX
Ik merk dat ik deze laatste dagen niet echt motivatie heb meer. Dit gaan dus uitzonderlijk lange dagen worden. Nog 16 uur..
WaalwijkGodenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is vanavond voetbal
De dagen worden inmiddels ook korter!
Ja, dat realiseerde ik mij vanochtend. Dat maakt de dag wat draaglijker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is vanavond voetbal
De dagen worden inmiddels ook korter!
Jargon?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb net een kerstkaart gekregen van de supportersvereniging van Willem II.![]()
![]()
Erg mooi.
En er komt een online quiz, gepresenteerd door Leo Alkemade. Ik doe hier NIET aan mee.
Dit ter info. @:maxi-mus
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |