Ik heb hier eigenlijk geen mening over. Alleen te hopen dat Pochettino niet naar die club gaat.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk geen mening over. Alleen te hopen dat Pochettino niet naar die club gaat.
Deze heb je gejat van iemand.quote:
Je bedoelt een raps?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Een soeppan, soepkommen en een rasp in het kerstpakket
Dit is niet leuk
Graag posten in FEE.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is niet leuk
Dood forum genotquote:Op donderdag 24 december 2020 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag posten in FEE.
@:lenny_leonard
Allemaal voor @Anneloos dus?quote:Op donderdag 24 december 2020 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is niet leuk
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even op de valreep: boys
Nicequote:Op donderdag 24 december 2020 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even op de valreep: boys
Geertgodquote:Op donderdag 24 december 2020 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit is zo slecht dat ik het leuk vind.
Ik ook en mijn vader vond het ook altijd geweldig.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Coming 2 America heeft een trailer. Deel 1 vond ik als kind erg leuk.
10/10 maar dat komt omdat ik er blij van werd. Heeft niets te maken met de kwaliteit van de trailer verder.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook en mijn vader vond het ook altijd geweldig.
Graag jouw review van de trailer.
Niet echt het weer voor om te gaan golfen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij ook! Wij gaan nog even een balletje afslaan
Over blij gesproken. Hoe is het met Adolf?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10/10 maar dat komt omdat ik er blij van werd. Heeft niets te maken met de kwaliteit van de trailer verder.
Prima!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over blij gesproken. Hoe is het met Adolf?
Hallo Anneloosquote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Like gehad van Toeterjanquote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over blij gesproken. Hoe is het met Adolf?
'een balletje afslaan'quote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fantastisch. @maxi-mus lekker bezig maatquote:Op donderdag 24 december 2020 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo hep alle sportkanalen opgegooid. Ook voor KPN klanten. @:lenny_leonard
ERG MOOI.
Klopt. Fijn dat ie weer fit is.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
Die Friet is trouwens wel een leuk spitsje @:lenny_leonard
Even ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |