hahahahaa. Natuurlijk vindt die kat dat niet leuk.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Stelletje aanstellers zijn julliedie kat vindt dat pakje helemaal leuk. Zodra hij de belletjes hoort rinkelen komt hij aanrennen omdat hij weet dat dat pakje aan gaat.
Classic Pavlov ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee lul. Dat belletje zal het mormel wel associëren met eten.
Ik had er "wel eens van gehoord", maar ik dacht ik ga deze film kijken dan weet ik hoe het zat.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik kende het verhaal al, maar dat kan ik me goed voorstellen ja.
Wat een kuttijd en op kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 16:45 en 18:45
@:onlogisch @:caland @:scrummie (een lampje) @:kingroland
Veel plezier met een lampje in deze duistere tijden.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kies zelf die tijd niet mongoolquote:Op donderdag 24 december 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kuttijd en op kerstavond
Wat een minderwaardig mens ben jij
Goede filmquote:Op donderdag 24 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Ik zet zodiac op, die krijgt een 7.7 op imdb (en dat zijn de experts volgens @:scrummie )
Even ter info
Geef die bezorger wat leuksquote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Nu ga ik hem zeker afkijkenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede film
Maar David Fincher heeft sowieso bijna alleen maar goede films.
Togo?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kies zelf die tijd niet mongool
Maar ik heb alleen plannen met 1ste en 2e kerstdag dus maakt me ook geen zak uit.
Vanavond een filmpje kijken denk ik@:lenny_leonard
Jij ook een fijne kerst makker.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ga ik hem zeker afkijkenbedankt Davy
En fijne kerstdagen ouwe reus
Inderdaad, Togo.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Togo?
[ twitter ]
Wat vind je hiervan? Niet echt origineel. Net een dag nadat Berghuis de supporters voor kerst toesprak.
Gone Girlquote:Op donderdag 24 december 2020 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ook een fijne kerst makker.
Check ook The Game en Gone Girl
Togo?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, Togo.
En eens, (3 seconden gekeken) dat is niet echt origineel.
En diepte punten. Gevolgd door beelden met supporters en fakkels.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Togo?
[ twitter ]
Wat vind je hiervan? Niet echt origineel. Net een dag nadat Berghuis de supporters voor kerst toesprak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |