Jeetje Buitendam toch!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zoek nu letterlijk bewust dit topic om die aan jou te tippen. Wat een toeval.
Wat voelen wij elkaar toch goed aan waarde user @Buitendamquote:Op woensdag 23 december 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zoek nu letterlijk bewust dit topic om die aan jou te tippen. Wat een toeval.
is juist sociaal dat ophalen, al het virus weer naar binnenquote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Liep zojuist op straat langs iemand die even goed zijn neus ophaalde.
Hoop dat ik nu niet besmet ben.
@Caland is met een DPD bezorger mee de bus ingegaan, @Coco laat zich in de Lidl door kinderen behoesten/beniezen (?) en die hebben ook niks gekregenquote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Liep zojuist op straat langs iemand die even goed zijn neus ophaalde.
Hoop dat ik nu niet besmet ben.
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan offer ik mijzelf wel op.
Hallo Onlo
Over een uurtje vereeuwigd in de cijfers.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
BREAKING
Johnny de Mol besmet met corona
Kinderen waren niet besmettelijk tochquote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
BREAKING
Johnny de Mol besmet met corona
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kinderen waren niet besmettelijk toch
Present.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:zipportal Op naar COR?
Niks langs zien komen, is dat boomergriepje eindelijk voorbij?quote:
Is wel geplaatst!quote:Op woensdag 23 december 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks langs zien komen, is dat boomergriepje eindelijk voorbij?
kroegen open?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks langs zien komen, is dat boomergriepje eindelijk voorbij?
Dat lijkt me wel. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |