SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
@Generationalpha Zijn gemiste dubbels niet een soort expected legs?quote:Op zondag 20 december 2020 21:52 schreef Grifte het volgende: [..] Geen bepaalde user die xG-statistieken kan omzetten naar een dartsvariant?
@mvgquote:Op zondag 20 december 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
Is er al nieuws of MVG het gered heeft????
WE MOETEN DIT WETEN
Pelle Pelle Pellequote:Op zondag 20 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland Heb je toevallig naar Rondo gekeken of niet
Heb je het jaaroverzicht ook gekeken?quote:Op zondag 20 december 2020 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Heb je niet stiekem veldrijden gekeken vanmiddag @:showtimer
Dat stond niet op m'n radarquote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het jaaroverzicht ook gekeken?
Je kan merken dat Jack volgende week 70 wordt.quote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jack opperde dat ze die terug moesten halen.
Tot morgen ouwe reusquote:
Sorryquote:Op zondag 20 december 2020 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Heb je niet stiekem veldrijden gekeken vanmiddag @:showtimer
Hij had echt nog nooit van Hasenhüttl gehoord he?quote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan merken dat Jack volgende week 70 wordt.
Oh, ik heb het nog niet gezien om eerlijk te zijn maar was benieuwd of de uitzending te doen was.quote:Op zondag 20 december 2020 22:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij had echt nog nooit van Hasenhüttl gehoord he?
Dat je daar nog naar kan kijken zeg.quote:Op zondag 20 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
Privejet johquote:Op zondag 20 december 2020 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is MvG al in Engeland? Kanaaltunnel zit potdicht zeggen ze net in Nieuwsuur
Eens.quote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die voetbalpraatprogramma's zijn niks meer.
Wie gaat dat presenteren?quote:Op zondag 20 december 2020 22:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eens.
Tijd voor een VBL praatprogramma en een DRT podcast.
Statistieken van dit en vorig jaar na zes dagenquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer de analist van dienst.
Wie lijkt hier het meeste op Marcel Maijer?
Nee. Moet ik dat terugzien?quote:Op zondag 20 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
Wij hebben stuivertje gewisseld qua postaantallen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Statistieken van dit en vorig jaar na zes dagen
[ afbeelding ]
In de breedte (users onder de twintig vaste users) "missen" we wat maar er is op Nederlandersgebied ook weinig gebeurd daar waar je vorig jaar Raya had. Aan de bovenkant klopte mijn gevoel wel, lijkt angstig veel op elkaar
Goed bezig ouwe reus.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Statistieken van dit en vorig jaar na zes dagen
[ afbeelding ]
In de breedte (users onder de twintig vaste users) "missen" we wat maar er is op Nederlandersgebied ook weinig gebeurd daar waar je vorig jaar Raya had. Aan de bovenkant klopte mijn gevoel wel, lijkt angstig veel op elkaar
Nee, ik was benieuwd of het leuk is/was.quote:
Tja dat is maar een beetje hoe je het bekijktquote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben stuivertje gewisseld qua postaantallen.
Ik kijk dat soort programma’s zelden als Feyenoord verliestquote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik was benieuwd of het leuk is/was.
Oh, zo ben ik ook gewoon hoor. Social media raak ik dan ook lastig aan.quote:Op zondag 20 december 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort programma’s zelden als Feyenoord verliest
Echt joh, jeetje.quote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja dat is maar een beetje hoe je het bekijkt
Ik heb inderdaad wat jij vorig jaar had
+500
Sjek is wel weer bozigquote:Op zondag 20 december 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, zo ben ik ook gewoon hoor. Social media raak ik dan ook lastig aan.
quote:
Van Halst en Mulder kan jij aan?quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Buiten Sjek is Rondo een prima programma
Marco van Basten en Ruud Gullit kijk ik voor. Luistert ondanks de regelmatige trash leuk weg.quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen aandachtig als Bassie weer eens aan een rant begintquote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Volgens de xG wel (cc @GurneyIsBestOke !!! )quote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Szura het volgende:
Het sympathieke Eibar is nog niet kansloos
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ikquote:
Zelfde hobby als Telnekesquote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aan tafel ook niet, buiten zijn zonnebankhoofd.
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.quote:Op zondag 20 december 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
Waar is MVG? Op weg naar huis of al in Londen?
En ik doe nog wel rustig aanquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ik
Rot op met dese nobuddiesquote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:yats
@:boussaadia
@:fetx (waar ben je??)
@:hhh38
@:davyleiden
@:yannickdv
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Insert stats Barcelona-Celticquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de xG wel (cc @:Gurneyisbestoke !!! )
quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Mag gewoon nie gebeuruhquote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Kanaaltunnel is inmiddels al even dichtquote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Zal wel goedkomen joh.quote:Op zondag 20 december 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kanaaltunnel is inmiddels al even dicht
Dat denk ik ook wel, maar beelden van een maniakale en schuimbekkende MvG die als voorste in de rij staat voor een dichte Kanaaltunnel zouden deze dartsdag in een klap weer goed makenquote:
De Genee: Maniquote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer de analist van dienst.
Wie lijkt hier het meeste op Marcel Maijer?
Misschien even een tweetje naar Zjak doenquote:Op zondag 20 december 2020 22:32 schreef Szura het volgende:
Als The Fatter nu gewoon Twitter had, hadden we het allang geweten
Feestje bij Kleermaker op de kamerquote:Op zondag 20 december 2020 22:29 schreef DKUp het volgende:
Maar nu moeten al die gezellige uitgeschakelde Nederlanders in Engeland blijven.....
Celta heeft nu al vier keer op rij gewonnen (lol).quote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Szura het volgende:
Oei, Eibar had misschien wel een pingel kunnen hebben
Speelt Kwiedettie daar nog wel eensquote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celta heeft nu al vier keer op rij gewonnen (lol).
Nog niet zien spelen dit seizoenquote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celta heeft nu al vier keer op rij gewonnen (lol).
Die speelt bij Alaves (samen met Deyverson), maar valt meestal in. Toevallig vandaag dus tegen Celta. Maar kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat hij daar weer was gekomen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt Kwiedettie daar nog wel eens
Dat lijkt mij niet want die speelt daar niet.quote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt Kwiedettie daar nog wel eens
Onder de nieuwe coach sinds vijf wedstrijden wel extreem genot. Spelen in het eerste weekend na de jaarwisseling tegen Real Madrid.quote:
Oh, zo erg volg ik het dus nog.quote:Op zondag 20 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die speelt bij Alaves (samen met Deyverson), maar valt meestal in. Toevallig vandaag dus tegen Celta. Maar kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat hij daar weer was gekomen.
Guedes is een prachtige voetballer. Alleen teveel te kampen met blessures gehad. 2017/18-Guedes was zo goed.quote:Op zondag 20 december 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, zo erg volg ik het dus nog.
Wel klaargekomen bij die pre-assist bij de tweede kool van Valencia gisteren
Mijn aanpassing naar Searl is goed uitgepakt zie ik. Deed hij aan ales goed doen op de juiste momenten? Gemiddelde was veel lager zie ik.quote:Op zondag 20 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die speelt bij Alaves (samen met Deyverson), maar valt meestal in. Toevallig vandaag dus tegen Celta. Maar kwam er ook pas een paar weken geleden achter dat hij daar weer was gekomen.
7 finishes in een keer uit zonder fouten op de dubbels. De Zwaan slordig bij wegzetten/2-dartfinishes. Gewoon een kutloting met Searle, helaas.quote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mijn aanpassing naar Searl is goed uitgepakt zie ik. Deed hij aan ales goed doen op de juiste momenten? Gemiddelde was veel lager zie ik.
Sorry maat. Ik haak bij volgende rondes aan. Die voorrondes vind ik nog niet zo interessant.quote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daar zitten we vanaf nu al inquote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik haak bij volgende rondes aan. Die voorrondes vind ik nog niet zo interessant.
Geen idee hoe het gister was, maar nu lopen we 4 achterquote:Op zondag 20 december 2020 21:10 schreef Tagliano het volgende:
@:Slechtewoordgrappen volgens mij zijn we wel ingelopen is het niet
Netjes. Ja goeie speler. Kan het iedereen lastig maken.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
7 finishes in een keer uit zonder fouten op de dubbels. De Zwaan slordig bij wegzetten/2-dartfinishes. Gewoon een kutloting met Searle, helaas.
Van wie is die laatste een kloon?quote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker op zulke korte formats.quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Netjes. Ja goeie speler. Kan het iedereen lastig maken.
Dat moet haast minder zijn dan gisterquote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen idee hoe het gister was, maar nu lopen we 4 achter
Neequote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug had je op het WK in de eerste ronde soms ook nog wel échte kneuzen maar dat is wel een beetje voorbij he?
Van Gurney.quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van wie is die laatste een kloon?
Dit jaar is het wel minder dan vorig jaar. Maar de verzachtende omstandigheid is dat het wel een enorm kutjaar is qua schema/ritme, en de verschillende Tours en qualifiers die niet doorgaan.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
Tijdje terug had je op het WK in de eerste ronde soms ook nog wel échte kneuzen maar dat is wel een beetje voorbij he?
Nee, echt vreselijk.quote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
Paulien Cornelisse op teevee, vind je dat ook leuk? @:slobeend
Heb je de Chineesjes gemist?quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
De Chinees die tegen Kim speelde won geen legquote:
Ik twijfel nog over Kim morgen. Hij was wel enorm goed, maar kan het nog een x?quote:
Ik kijk liever geen potjes van Kim, tenzij de kans groot is dat hij verliestquote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De Chinees die tegen Kim speelde won geen leg
Ligt eraan hoe hard White gaat chokenquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over Kim morgen. Hij was wel enorm goed, maar kan het nog een x?
Ik denk dat White zich als een vis in het water voelt op een podium zonder publiek, dus dat wordt lastig. Vroeg in het toernooi als er weinig druk op staat is White meestal goedquote:Op zondag 20 december 2020 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over Kim morgen. Hij was wel enorm goed, maar kan het nog een x?
Zou kijken.quote:Op zondag 20 december 2020 22:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Genee: Mani
De Derksen: Stinho (insert pieterzwart.gif)
De Gijp: Tagliano
De Boskamp: Gurney
De Hansie: yats
De lul die aan het tafeltje mag zitten: Zipportal
TOPSHOW.
Op de middelbare school moest ik ooit voor CKV naar een of ander optreden van haar. Heb mij zelden zo erg zitten ergeren. Wat een raar figuur.quote:
Ging hij users ook gebroken armen en benen toewensen?quote:Op zondag 20 december 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het echt veel subtieler gedaan
CKV, het meest zinloze vak ooit.quote:Op zondag 20 december 2020 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op de middelbare school moest ik ooit voor CKV naar een of ander optreden van haar. Heb mij zelden zo erg zitten ergeren. Wat een raar figuur.
Ik vind het eigenlijk vrij ernstig dit jaar. Een hele hoop spelers die er echt niks van konden. Maar gebrek aan ritme en fatsoenlijke qualifiers heeft daar wel mee te maken.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
ANW is ook behoorlijk beroerdquote:Op zondag 20 december 2020 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CKV, het meest zinloze vak ooit.
De vragen zijn van het niveau ''wat is de bijnaam van Michael Smith? A) Bully Boy B) Raging Bull C) Bulls Eye'' of iets wat daar op lijktquote:
Ja ik heb de eerste 3-4 dagen gemist geloof ikquote:Op zondag 20 december 2020 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrij ernstig dit jaar. Een hele hoop spelers die er echt niks van konden. Maar gebrek aan ritme en fatsoenlijke qualifiers heeft daar wel mee te maken.
Haha, dat dacht ik idd al te zien aan de promo.quote:Op zondag 20 december 2020 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het niet, maar zaterdag gekeken en het is niet de moeite.
Het was een heel duidelijke nepYannick, hij ging gewoon iedere drie minuten een nieuwe ‘erg jammer dat.... ik hoop dat... *iets met benen breken*’ posten. Hij gebruikte ook een hoop teksten die de echte Yannick nooit zou gebruiken. Het was gewoon helemaal niks eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 23:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ging hij users ook gebroken armen en benen toewensen?
Zal vast nog wel een keer opnieuw te zien zijn, als ik het voorbij zien komen geef ik je wel een mention.quote:Op zondag 20 december 2020 23:23 schreef bechirti het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik idd al te zien aan de promo.
CKV was walgelijk.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb meer aan ANW of CKV gehad dan aan Frans of Duits om eerlijk te zijn.
ANW kreeg ik nadat iedereen al een profiel had gekozen. Voor de mensen met N&T of N&G was het te simpel en de rest wilde niets met exacte vakken te maken hebben en zat er dus totaal niet op te wachten.quote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar een voorstelling geweest voor ckv. Best genotquote:Op zondag 20 december 2020 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dankje hoor, kan hem ook terugkijken maar hoor hier al dat het niet veel voorstelde dus laat m voorbijgaan. Thanks toch!quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal vast nog wel een keer opnieuw te zien zijn, als ik het voorbij zien komen geef ik je wel een mention.
CKV vond ik over het algemeen niet zo’n punt. Ik had ook kunst dus ik haalde alles makkelijk en ik vond sommige van die optredens nog best leuk (en als het kut was konden we achteraf het nog afzeiken, dat was ook wel leuk). Maar die Paulien, dat was gewoon heel irritant.quote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
CKV was walgelijk.
Maar het vak ‘drama’ was ook héél kut.
Onze docent keek de toetsen niet na en gaf gewoon willekeurig cijfers bleek achterafquote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
ANW kreeg ik nadat iedereen al een profiel had gekozen. Voor de mensen met N&T of N&G was het te simpel en de rest wilde niets met exacte vakken te maken hebben en zat er dus totaal niet op te wachten.
Alleen echte koningen geven zo’n vakquote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze docent keek de toetsen niet na en gaf gewoon willekeurig cijfers bleek achteraf
Je moet sowieso al werkschuw tuig zijn om in het onderwijs te gaan werken natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze docent keek de toetsen niet na en gaf gewoon willekeurig cijfers bleek achteraf
Kijk eens 5 posts boven je Hansquote:Op zondag 20 december 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Dit impliceert dat Emviedzjie het gehaald heeft
Mijn ANW-docent was een kneus tot en metquote:Op zondag 20 december 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen echte koningen geven zo’n vak![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ANW-docent geloofde niet in global warmingquote:Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ANW-docent was een kneus tot en met
De mijne was niet eens lesbevoegdquote:Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ANW-docent was een kneus tot en met
Vooral alcoholisten.quote:Op zondag 20 december 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen echte koningen geven zo’n vak![]()
![]()
![]()
![]()
Als een paar VBL of DRT idioten een podcast in elkaar zouden flansen zou ik er serieus naar luisteren.quote:
Wtf had jij 'drama' op de middelbare?quote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
CKV was walgelijk.
Maar het vak ‘drama’ was ook héél kut.
Geef zelf maar het goede voorbeeld dan allen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als een paar VBL of DRT idioten een podcast in elkaar zouden flansen zou ik er serieus naar luisteren.
Om vervolgens te klagen dat ze alles fout hebben en dat ik het zelf veel beter zou doen.
Ik weeg een paar honderd kilo minder maar mijn Rotterdamse bulderlach gaat alvast wel lekker.quote:Op zondag 20 december 2020 22:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Genee: Mani
De Derksen: Stinho (insert pieterzwart.gif)
De Gijp: Tagliano
De Boskamp: Gurney
De Hansie: yats
De lul die aan het tafeltje mag zitten: Zipportal
TOPSHOW.
Ik vond daar echt geen klap aan. Vooral omdat die leraren altijd van die vage types waren.quote:Op maandag 21 december 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf had jij 'drama' op de middelbare?
Ik had dat wel leuk gevonden denk ik, maar helaas.
Jij bent niet de echte. En nu opzouten.quote:Op maandag 21 december 2020 02:00 schreef Yannick_dv_ het volgende:
Ik vind het jammer dat de sympathieke Henderson van de arrogante klootzak Clayton heeft verloren in de tweede ronde op het WK darts. Ik had Henderson graag dit WK zien winnen.
warm badquote:Op maandag 21 december 2020 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent niet de echte. En nu opzouten.
Gelukkig kunnen ze enkele weken zonderquote:Op maandag 21 december 2020 08:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Straks zitten de topdarters zonder eten
Maggewoonniegebeureklaar
Ik hoop het niet, maar weet het nietquote:
Leukquote:Op maandag 21 december 2020 09:33 schreef Grifte het volgende:
Daar zal de zoon van Bart Chabot zich vast bij aansluiten.
De nuchterheid en absolute realistische kijk op de wereld van die man, kan ik alleen maar bewonderen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/video/2361(...)k-van-deze-tijd.html
MarcelGod
Ja ik zag het idd. Kutferretquote:Op maandag 21 december 2020 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren verloren, wat denk je zelf?
Gezellig met z’n allen aan de ontbijttafelquote:Organisatie WK darts: blijf in hotel met kerst
De deelnemers aan het WK darts in Londen wordt ten zeerste aangeraden tijdens de vrije kerstdagen in het spelershotel te blijven. Als de darters toch beslissen om naar huis te gaan, dan doen ze dat volgens PDC-directeur Matthew Porter 'op eigen risico'.
Michael van Gerwen was gisteren thuisgekomen in Nederland, maar besloot 's avonds alweer terug te keren naar Londen uit vrees dat dat later niet mogelijk is. Behalve de nummer 1 van de wereld zijn nog vier Nederlandse darters actief in Alexandra Palace. Het gaat om Jermaine Wattimena, Danny Noppert, Vincent van der Voort en Dirk van Duijvenbode.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 11:22 schreef Yannick_dv_ het volgende:
Ik ben op dit moment woest dat de erg sympathieke Kleermaker niet meer mee mag doen op dit WK. Ik gun degene die besloot dat Kleermaker niet meer aan dit WK mee mocht doen een ernstige blessure aan zijn linkerarm.
Jammer.quote:Op maandag 21 december 2020 11:22 schreef Yannick_dv_ het volgende:
Ik ben op dit moment woest dat de erg sympathieke Kleermaker niet meer mee mag doen op dit WK. Ik gun degene die besloot dat Kleermaker niet meer aan dit WK mee mocht doen een ernstige blessure aan zijn linkerarm.
Ik vind het wel leuk hoor Yannick, ga zo door! ☺quote:Op maandag 21 december 2020 11:22 schreef Yannick_dv_ het volgende:
Goeie genade wat een BAASquote:Op maandag 21 december 2020 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ok, dit is oud, maar toch. Was even op dat account aan het kijken.
De engelse zijn echt gek, bij dit evenement past maar 1 oplossing, een volledig geisoleerde lockdown voor alle spelers en crew.quote:Op maandag 21 december 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig met z’n allen aan de ontbijttafel
Ach stel je niet zo aan. Het is uiteindelijk een griepje waar vooral bejaarden en te dikke mensen echt last van hebbenquote:Op maandag 21 december 2020 11:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De engelse zijn echt gek, bij dit evenement past maar 1 oplossing, een volledig geisoleerde lockdown voor alle spelers en crew.
Ah je moet wel geluk hebben met de leraren ja.quote:Op maandag 21 december 2020 07:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond daar echt geen klap aan. Vooral omdat die leraren altijd van die vage types waren.
Kijkcijfers zondag 20 decemberquote:
@Jojoortje @Max23quote:Op zondag 20 december 2020 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet sowieso al werkschuw tuig zijn om in het onderwijs te gaan werken natuurlijk.
Het vlaggetjes effect is duidelijk zichtbaarquote:Op maandag 21 december 2020 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijkcijfers zondag 20 december
Darts middag: 217.000 gemiddeld
Mr. Bean: 239.000 gemiddeld
Darts avond: 187.000 gemiddeld
Kijkcijfers zaterdag 19 december
Darts middag: 106.000 gemiddeld
Mr. Bean: 145.000 gemiddeld
Darts avond: 269.000 gemiddeld
Kijkcijfers vrijdag 18 december
Darts middag: 94.000 gemiddeld
Darts avond: 228.000 gemiddeld
Kijkcijfers donderdag 17 december
Darts middag: 75.000 gemiddeld
Darts avond: 197.000 gemiddeld
Kijkcijfers woensdag 16 december
Darts middag: 87.000 gemiddeld
Darts avond: 143.000 gemiddeld
Kijkcijfers dinsdag 15 december
Darts avond: 164.000 gemiddeld
Dit zijn geen beste cijfers, maar het is ook nog erg vroeg in het toernooi.quote:Op maandag 21 december 2020 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijkcijfers zondag 20 december
Darts middag: 217.000 gemiddeld
Mr. Bean: 239.000 gemiddeld
Darts avond: 187.000 gemiddeld
Kijkcijfers zaterdag 19 december
Darts middag: 106.000 gemiddeld
Mr. Bean: 145.000 gemiddeld
Darts avond: 269.000 gemiddeld
Kijkcijfers vrijdag 18 december
Darts middag: 94.000 gemiddeld
Darts avond: 228.000 gemiddeld
Darts avond: 197.000 gemiddeld
Kijkcijfers woensdag 16 december
Darts middag: 87.000 gemiddeld
Darts avond: 143.000 gemiddeld
Kijkcijfers dinsdag 15 december
Darts avond: 164.000 gemiddeld
Tweet is nu verwijderd?quote:Op maandag 21 december 2020 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
ik snap waarom er zoveel fouten staan in dat boek..
Verwijdert*quote:
tweet wegquote:Op maandag 21 december 2020 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
ik snap waarom er zoveel fouten staan in dat boek..
Vorig jaar hadden we FAN TAS TI SCHE kijkcijfers. En dan zo die knakenkop van Marcel erbijquote:Op maandag 21 december 2020 12:36 schreef Pino112 het volgende:
Wat waren vorig jaar de kijkcijfers van de eerste week?
Wordt er in DRT geroddeld?quote:Op maandag 21 december 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
Teeeeeering zeg. Ik zit die bonussen van R1 in het voorspelspel na te rekenen en mensen zijn gewoonweg té gehandicapt om R1 van R2 te onderscheiden qua namen die ze invullen.
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 21 december 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
Teeeeeering zeg. Ik zit die bonussen van R1 in het voorspelspel na te rekenen en mensen zijn gewoonweg té gehandicapt om R1 van R2 te onderscheiden qua namen die ze invullen.
Volgens mij had ik er 1 iemand op gewezen maar ik ga niet elk lijstje nalopen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
Da's feitelijk louter DRT!quote:Op maandag 21 december 2020 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
@Poepz0rquote:
Ik had dit eerst ook gedaan maar daarna viel het kwartje, maar misschien was er nog iets blijven staan.quote:Op maandag 21 december 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
Dat hoort bij de act.quote:Op maandag 21 december 2020 13:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zelfs ervaren DRT users als @:Mani89 zijn er de mist mee in gegaan
Stond iets van: Hopelijk hersteld Tony David snel.quote:
Problemen met zijn gezondheid, ondanks een tweede levertransplantatie.quote:Op maandag 21 december 2020 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stond iets van: Hopelijk hersteld Tony David snel.
Ik heb zoals altijd gewoon de lijst van @wimderon gecopypaste.quote:Op maandag 21 december 2020 13:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zelfs ervaren DRT users als @:Mani89 zijn er de mist mee in gegaan
quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 4 uur dan gaan we weer LOS!
Leuke dames, vooral eerste tweequote:Op maandag 21 december 2020 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let vooral op de hand linksonderin, op het einde van het gifje. [ afbeelding ]
En nu nog maar DRIE!quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 4 uur dan gaan we weer LOS!
Ik heb er vertrouwen in met het trekrekkerd van Clemens op het WK tot nu toe.quote:
Die rechter denkt op het begin ook aan wat andersquote:Op maandag 21 december 2020 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let vooral op de hand linksonderin, op het einde van het gifje. [ afbeelding ]
Jamie Lewis begint al om 9 uur hoor!quote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De nichekraker begint om 22:00. Herhaling: de nichekraker begint om 22:00. Een fijne dag.
Koekoekquote:Op maandag 21 december 2020 16:30 schreef Remco2021 het volgende:
En de laatste partij vanavond is met die Clemens en die Kurz. Pfff.....die ga ik niet kijken want dat lijkt me niks aan.
Nulquote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat het WK niet afgemaakt wordt?
Of met Hendersonquote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef KennyPowers het volgende:
Zo krijg je een olympisch dorp(hotel)
Over een paar dagen orgies met Lisa en Deta
Als ik het zo even uit mijn hoofd bereken ga ik uit van 3% kans.quote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat het WK niet afgemaakt wordt?
Je lul verliezen tussen de stuitertieten van Lisa.quote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef KennyPowers het volgende:
Zo krijg je een olympisch dorp(hotel)
Over een paar dagen orgies met Lisa en Deta
Dat potje boeit mij stiekem niet zoveelquote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
De nichekraker begint om 22:00. Herhaling: de nichekraker begint om 22:00. Een fijne dag.
Ik vind het wel minder dan normaal ja, maar nog steeds prima. Vooral bij hele slechte wedstrijden mis je het publiek.quote:
Graag met pics jaquote:Op maandag 21 december 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond dan echt smaaktest!
Coca-Cola Regular versus Coca-Cola Cinnamon
Komt u kijken!
Nouquote:Op maandag 21 december 2020 17:21 schreef Tagliano het volgende:
@:gurneyisbestoke wat kun je ons inmiddels vertellen over recursieve rijen
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDzquote:Op maandag 21 december 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef zelf maar het goede voorbeeld dan allen.
Ik ben hier te autistisch voor.quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
Iedere vaste DRT-user mag er aan meedoen. Maak een account aan met dezelfde naam die je op fok ook gebruikt. Ik ga je DM'en om ervoor te zorgen dat jij het echt bent. Één keer in de zo veel tijd gaan we over darten (en randzaken) lullen en dat komt dan in podcastvorm op Youtube, Spotify, weet ik veel. Alleen geluid dus je vadsige harses komt niet in beeld. Het is niet live maar van te voren opgenomen zodat ik dingetjes eruit kan knippen als dat nodig is.
Om dan maar het goede voorbeeld te geven, ik ben de man achter de knopjes oftewel Skiete Sjoerd oftewel DJ Jean en ik wil de "presentator" rol op me nemen, maar dat laatste mag iemand anders ook wel doen. Ik zoek een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Douglas), balvaste spitsen, in ieder geval één vaste gast en hopelijk een paar users die als special guest willen fungeren. Ja hallo met Marioooo.
Oja dit verhaal zegt mij nog wel ietsquote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou
We hebben dus rekenkundige en meetkundige rijen. Die kan je via een recursieve formule uitrekenen of een directe. In principe is het een andere manier van opschrijven van formules. Stel: Ryan Joyce gooit vandaag enkel scores van 60. De normale (directe) formule per beurt zou zijn:
Y=501-60X
Bij een rekenkundige recursieve formule schrijven we
U(N)=U(N-1)-60 bij U0 is 501.
Dat geeft de reeks U(0)= 501, U(1)=441, U(2)=381, enz.
Een meetkundige recursieve formule werkt hetzelfde maar dan vermenigvuldig je een getal door dezelfde factor. Bijvoorbeeld: Vincent van der Voort weegt 145 kilo. Hij gaat ieder jaar 5% meer wegen door de frituursnacks die hij eet. Dat geeft de normale formule:
Y=145*1.05^t met T is tijd in jaren
Recursief meetkundig schrijven we
U(N)=U(N-1)*1,05 met U(0)=145
Oefenopdracht
Co Stompé heeft afgelopen jaren 168.000 euro ontweken aan belastingen. Hij heeft de afgelopen 3 jaar door zijn werk bij RTL7 40.000 euro van deze schuld afbetaald via 40 uitzendingen. Co verdient zelf niets op toernooien, dus een andere bron van inkomsten heeft hij niet.
Vragen
A. Stel een recursieve rekenkundige formule op met als U het aantal schuld wat Co nu nog uit moet betalen en als N het aantal uitzendingen wat Co doet.
B. Stel dat Co hetzelfde aantal uitzendingen blijft doen per jaar. Wanneer heeft hij zijn schuld afbetaald?
quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDz
Iedere vaste DRT-user mag er aan meedoen. Maak een account aan met dezelfde naam die je op fok ook gebruikt. Ik ga je DM'en om ervoor te zorgen dat jij het echt bent. Één keer in de zo veel tijd gaan we over darten (en randzaken) lullen en dat komt dan in podcastvorm op Youtube, Spotify, weet ik veel. Alleen geluid dus je vadsige harses komt niet in beeld. Het is niet live maar van te voren opgenomen zodat ik dingetjes eruit kan knippen als dat nodig is.
Om dan maar het goede voorbeeld te geven, ik ben de man achter de knopjes oftewel Skiete Sjoerd oftewel DJ Jean en ik wil de "presentator" rol op me nemen, maar dat laatste mag iemand anders ook wel doen. Ik zoek een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Douglas), balvaste spitsen, in ieder geval één vaste gast en hopelijk een paar users die als special guest willen fungeren. Ja hallo met Marioooo.
Ik verwacht nu dat iedereen hier "tyf op domme mongool met je kutidee" gaat zeggen maar het lijkt mij dus wel geinig om zoiets te doen tijdens/na iedere middagsessie of zo. Zeg het maar jongens.
188 zelfs.quote:Op maandag 21 december 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja we moeten over die 187 topics heen en het gaat niet goed Coco.
quote:Op maandag 21 december 2020 17:52 schreef Coco het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het posten hier zeg.
Ja allemaal wiskundige praatjes blijkbaarquote:Op maandag 21 december 2020 17:52 schreef Coco het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het posten hier zeg.
En de podcastquote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja allemaal wiskundige praatjes blijkbaar
Snap jij er iets van![]()
![]()
Ik vind het oprecht een leuk idee, en goed dat je je nek uitsteekt maar ik weet nog niet of ik dit durf.quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDz
Ik verwacht nu dat iedereen hier "tyf op domme mongool met je kutidee" gaat zeggen maar het lijkt mij dus wel geinig om zoiets te doen tijdens/na iedere middagsessie of zo. Zeg het maar jongens.
quote:Op maandag 21 december 2020 16:39 schreef Vriezzer het volgende:
En tot slot een ijskoude Duitse wedstrijd. Met een voorzichtig vuistje richting de camera heb je alle beleving in die pot wel gehad waarschijnlijk.
Echt niet. Kurz - Clemens wordt een legendartische KRAKER.quote:Op maandag 21 december 2020 16:30 schreef Remco2021 het volgende:
En de laatste partij vanavond is met die Clemens en die Kurz. Pfff.....die ga ik niet kijken want dat lijkt me niks aan.
Kun je via Discord een groepsgesprek opnemen dan?quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Leuk ideequote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als ik er energie insteek wel.quote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja allemaal wiskundige praatjes blijkbaar
Snap jij er iets van![]()
![]()
Die Suse vindt zichzelf ook wel goed, hè.quote:Op maandag 21 december 2020 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog niet alles is bekend.
https://op1npo.nl/
Antoine Bodarquote:Op maandag 21 december 2020 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog niet alles is bekend.
https://op1npo.nl/
Suse Coulthard.quote:Op maandag 21 december 2020 18:07 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die Suse vindt zichzelf ook wel goed, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |