Wij hebben stuivertje gewisseld qua postaantallen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Statistieken van dit en vorig jaar na zes dagen
[ afbeelding ]
In de breedte (users onder de twintig vaste users) "missen" we wat maar er is op Nederlandersgebied ook weinig gebeurd daar waar je vorig jaar Raya had. Aan de bovenkant klopte mijn gevoel wel, lijkt angstig veel op elkaar
Goed bezig ouwe reus.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Statistieken van dit en vorig jaar na zes dagen
[ afbeelding ]
In de breedte (users onder de twintig vaste users) "missen" we wat maar er is op Nederlandersgebied ook weinig gebeurd daar waar je vorig jaar Raya had. Aan de bovenkant klopte mijn gevoel wel, lijkt angstig veel op elkaar
Nee, ik was benieuwd of het leuk is/was.quote:
Tja dat is maar een beetje hoe je het bekijktquote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben stuivertje gewisseld qua postaantallen.
Ik kijk dat soort programma’s zelden als Feyenoord verliestquote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik was benieuwd of het leuk is/was.
Oh, zo ben ik ook gewoon hoor. Social media raak ik dan ook lastig aan.quote:Op zondag 20 december 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort programma’s zelden als Feyenoord verliest
Echt joh, jeetje.quote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja dat is maar een beetje hoe je het bekijkt
Ik heb inderdaad wat jij vorig jaar had
+500
Sjek is wel weer bozigquote:Op zondag 20 december 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, zo ben ik ook gewoon hoor. Social media raak ik dan ook lastig aan.
quote:
Van Halst en Mulder kan jij aan?quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Buiten Sjek is Rondo een prima programma
Marco van Basten en Ruud Gullit kijk ik voor. Luistert ondanks de regelmatige trash leuk weg.quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen aandachtig als Bassie weer eens aan een rant begintquote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Volgens de xG wel (cc @GurneyIsBestOke !!! )quote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Szura het volgende:
Het sympathieke Eibar is nog niet kansloos
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ikquote:
Zelfde hobby als Telnekesquote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aan tafel ook niet, buiten zijn zonnebankhoofd.
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.quote:Op zondag 20 december 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
Waar is MVG? Op weg naar huis of al in Londen?
En ik doe nog wel rustig aanquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ik
Rot op met dese nobuddiesquote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:yats
@:boussaadia
@:fetx (waar ben je??)
@:hhh38
@:davyleiden
@:yannickdv
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Insert stats Barcelona-Celticquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de xG wel (cc @:Gurneyisbestoke !!! )
quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Mag gewoon nie gebeuruhquote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Kanaaltunnel is inmiddels al even dichtquote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Zal wel goedkomen joh.quote:Op zondag 20 december 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kanaaltunnel is inmiddels al even dicht
Dat denk ik ook wel, maar beelden van een maniakale en schuimbekkende MvG die als voorste in de rij staat voor een dichte Kanaaltunnel zouden deze dartsdag in een klap weer goed makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |