quote:
Van Halst en Mulder kan jij aan?quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Buiten Sjek is Rondo een prima programma
Marco van Basten en Ruud Gullit kijk ik voor. Luistert ondanks de regelmatige trash leuk weg.quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen aandachtig als Bassie weer eens aan een rant begintquote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
Volgens de xG wel (cc @GurneyIsBestOke !!! )quote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Szura het volgende:
Het sympathieke Eibar is nog niet kansloos
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ikquote:
Zelfde hobby als Telnekesquote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aan tafel ook niet, buiten zijn zonnebankhoofd.
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.quote:Op zondag 20 december 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
Waar is MVG? Op weg naar huis of al in Londen?
En ik doe nog wel rustig aanquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer veel meer dan ik had vorig jaar zie ik
Rot op met dese nobuddiesquote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:yats
@:boussaadia
@:fetx (waar ben je??)
@:hhh38
@:davyleiden
@:yannickdv
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
Insert stats Barcelona-Celticquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de xG wel (cc @:Gurneyisbestoke !!! )
quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Mag gewoon nie gebeuruhquote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Even bidden dat MVG voor een dichte tunnel in Frankrijk staat allen.
Kanaaltunnel is inmiddels al even dichtquote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De planning was dat hij 22.00 Engelse tijd ongeveer zou aankomen in Londen , aldus het AD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |